logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eurozet nowym członkiem IAB Polska

  PR 20.02.2011, przeczytano 1653 razy

Do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przystępuje EUROZET - największa w Polsce grupa radiowa. W ramach Związku działa obecnie 156 firm członkowskich branży interaktywnej. IAB reprezentuje ich interesy promując internet jako medium o największym potencjale marketingowym, informacyjnym i edukacyjnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eurozet-nowym-czlonkiem-iab-polska,12038,artykul.html

IAB Polska zyskało nowego członka nadzwyczajnego – EUROZET Sp. z o.o. – największą grupę radiową w Polsce, w skład której wchodzą stacje radiowe: Radio ZET, Chilli ZET, Radio PLUS, Antyradio, Planeta FM oraz 45 stacji Pakietu Niezależnych, a także Studio ZET i RRM Dom Sprzedaży Radia. EUROZET jest już ósmą z kolei firmą, która dołączyła do IAB Polska od początku 2011 roku.

„We współczesnym świecie konwergencja radia i internetu jest nieuniknionym procesem, stąd Grupa Eurozet coraz silniej zaznacza swoją obecność na polskim rynku branży interaktywnej. Inwestując w internet, inwestujemy w przyszłość. Chcemy mieć realny wpływ na kształtowanie tego rynku, a przystąpienie do szacownego grona członków IAB Polska daje nam możliwość czynnego uczestniczenia w pracach na rzecz kreowania wirtualnej rzeczywistości w Polsce.” – powiedział Sebastian Wojciechowski, Dyrektor Pionu Nowych Mediów Grupy Eurozet.

„Fakt, że koncern medialny formatu Eurozet zdecydował się dołączyć do grona członków IAB Polska, przekonuje nas o właściwym kierunku działań, które realizujemy w ramach Związku wszechstronnie promując branżę interaktywną. Dziś żadna firma branży medialnej nie może skutecznie funkcjonować bez obecności w internecie a my w ramach IAB pokazujemy, jak najefektywniej wykorzystywać to medium. Przystąpienie Eurozet do IAB cieszy nas również dlatego, że siła Związku wynika przede wszystkim z siły i zaangażowania jego członków, a więc każda kolejna firma gotowa poprzez IAB aktywnie wpływać na rynek, witana jest z otwartymi ramionami.” – powiedział Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska.

Źródło: IAB Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764