logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euvic Digital przygotowała kompleksową komunikację dla firmy Inter Cars

  PR 09.01.2023, przeczytano 771 razy
ilustracja

Pod hasłem „Kierujemy się potrzebami kierowców” wystartowała kampania wizerunkowa firmy Inter Cars S.A. Obsługą  strategiczną, kreatywną oraz mediową zajęła się agencja Euvic Digital (Euvic Performance).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euvic-digital-przygotowala-kompleksowa-komunikacje-dla-firmy-inter-cars,398571,artykul.html

Kompleksowe działania Euvic Digital objęły przygotowanie konceptu kreatywnego, produkcję wideo, rekomendacje i zakup powierzchni reklamowych w internecie.

- W Inter Cars kładziemy szczególny nacisk na bogatą ofertę skierowaną do właścicieli różnych pojazdów oraz kompleksowość proponowanych usług. Kampania ma na celu podkreślenie tych atutów. Chcemy utrwalić wizerunek Inter Cars jako marki, która stanowi pierwszy wybór przy zakupie i montażu opon - mówi Magdalena Matela, E-commerce & Omnichannel Director w Inter Cars.

Film przestawia trzech mężczyzn w obliczu sezonowej wymiany opon. Każdy z nich wybiera inny sposób, ale tylko jeden wie, że z pomocą Inter Cars wymiana może być naprawdę łatwa.

- Postanowiliśmy w nietuzinkowy i żartobliwy sposób opowiedzieć w filmie perypetie głównych bohaterów związane z wymianą opon. Akcja toczy się od momentu dostarczenia ich do kupującego przez sklep, poprzez przechowywanie między suszarką z praniem a łóżeczkiem dla dziecka, po pakowanie opon do przyciasnego miejskiego auta. To nie może się udać, ale można inaczej, właśnie z intercars.pl – mówi Adam Rudzki, Creative Lead w Euvic Digital (Euvic Performance).

Za produkcję spotu odpowiada Większe Logo.

Źródło: Euvic Digital sp. z o.o.

www.euvicperformance.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764