logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euvic Digital z nowym Business Development & Technology Managerem

  PR 26.07.2023, przeczytano 649 razy

Marcin Tyborowski objął funkcję Business Development & Technology Managera w Euvic Digital (Grupa Euvic Performance). To nowe stanowisko w firmie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euvic-digital-z-nowym-business-development-and-technology-managerem,400907,artykul.html

Marcin będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie klientów z segmentu IT i technologii, opracowywanie strategii marketingowych i komunikacyjnych, a także za obsługę i nadzór projektów realizowanych przez zespół w zakresie: buzz marketingu, social media, blogosfery, kampanii i content marketingu.

- Rola Marcina w związku jego bogatym doświadczeniem zawodowym, będzie w dużej mierze skupiona na obszarach związanych z pozyskiwaniem firm oferujących usługi zaawansowane technologicznie. Zatrudnienie go wiąże się z kolejną fazą ekspansji i dywersyfikacji usług dla klientów Euvic Digital – mówi Krzysztof Małecki, CEO w Euvic Digital.

Doświadczenie zawodowe Marcin Tyborowski zdobywał m.in. w IDG Poland S.A. jako wydawca tytułów: „Computerworld” i „PC World”. Odpowiedzialny był za wdrożenie, sprzedaż i realizację usług lead generation, content i digital marketingowych dla firm technologicznych, w tym za sprzedaż w regionie CEE. Na swoim koncie ma także doświadczenie związane z marketingiem produktowym w wydawnictwach yellow pages (Enioro, TP Ditel) oraz prasowych (Joerg Marquardt Group, Gruener+Jahr).

Źródło: Euvic Digital sp. z o.o.

www.euvicperformance.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify powołuje Radę Wydawców - News Accelerator Publisher Council
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital ogłosiła utworzenie News Accelerator Publisher Council, nowej inicjatywy mającej na celu pogłębienie zaangażowania i transparentności między DV a wiodącymi podmiotami informacyjnymi (koncernami mediowymi). Rada stanowi kolejny krok w ewolucji programu News Accelerator DV,...
Lokalne zakupy w kampanii edukacyjnej „Polski Talerz Przyszłości”
Kampania „Polski Talerz Przyszłości”, której inicjatorem i pomysłodawcą jest Instytutu Strategii Żywnościowych „Grunt” ma na celu edukację Polek i Polaków o potrzebie stworzenia zrównoważonego i bezpiecznego systemu żywnościowego w kraju. O tym, co i jak możemy naprawić, opowiadają w spocie kampanii: Marta Manowska – ambasadorka kampanii, oraz Damian Micyk –...
IKEA dla Firm otworzyła showroom w biurowcach .KTW
W katowickim kompleksie .KTW dostępna jest nowa przestrzeń stworzona z myślą o firmach – showroom IKEA prezentujący linię biznesową. To unikatowe miejsce, w którym najemcy i klienci mogą na żywo przetestować rozwiązania z oferty IKEA dla Firm, zaprojektowane z myślą o nowoczesnych modelach pracy i zmieniających się potrzebach organizacji. Jak wynika z danych...
Rysowanie na tablecie Huawei MatePad Pro 12.2
Huawei CBG Polska wprowadza na rynek najnowszą generację flagowych tabletów - HUAWEI MatePad Pro 12.2” 2025. Dzięki akcesoriom dołączonym w zestawie: klawiaturze, rysikowi i myszce bezprzewodowej, sprzęt ten zapewnia wręcz laptopową funkcjonalność. Matowy wyświetlacz Tandem OLED PaperMatte zapewnia precyzję pisania i rysowania niczym na papierze, a także umożliwia...
Delta Robots z nowym wizerunkiem od Brandglow
Delta Robots (dawniej: Weegree One) to marka działająca w branży robotyki. Dostarcza ona rozwiązań w oparciu o roboty humanoidalne dla sektora B2B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764