logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euvic Media rozbudowuje zespół

  PR 21.07.2022, przeczytano 1095 razy
ilustracjastrzałka

UrszulaSkrzypek, Patrycja Słocińska i Żaneta Latos dołączyły do zespołu agencji Euvic Media (Euvic Performance). Powiększające się struktury firmy są częścią strategicznego rozwoju i rozrastającego się portfolio agencji w ciągu ostatnich kilku miesięcy 2022 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euvic-media-rozbudowuje-zespol,396670,artykul.html

- Agencja Euvic Media przeszła transformację i stała się domem mediowym świadczącym usługi planowania i zakupu mediów we wszystkich kanałach. Tak dynamiczny rozwój w ciągu ostatnich trzech lat, wymagał od nas zatrudnienia specjalistów mogących spełniać oczekiwania klientów oraz świadczyć usługi na najwyższym poziomie – podkreśla Artur Janik, Chief Business Development Officer w Euvic Media i dodaje: - Wierzę, że nasze ekspertki będą cennym i ważnym wsparciem dla firmy.

Urszula Skrzypek, objęła stanowisko Media Planner. Swoim doświadczeniem będzie wspierała realizację kampanii „Kolejowe ABC” dla klienta Urząd Transportu Kolejowego. Z branżą internetową związana jest od 12 lat. Pracowała zarówno po stronie agencyjnej jak i po strpnie wydawców. Zrealizowała setki performancowych kampanii. Doświadczenie zdobywała w takich firmach jak: IDMnet, PIXAD, All4Affiliate, ClickQuickNow, KPI Media, Engage Data.

Patrycja Słocińska, jako Media Manager, będzie zajmowała się głównie tematyką performance, współpracując z klientami Euvic Media. Patrycja z branżą mediową związana jest od 2014 roku. Swoją przygodę z digitalem rozpoczynała w Value Media, po czym przeszła przez kilka agencji i domów mediowych m.in. Coube Group, MasterMind, Awin. Współpracowała z różnymi firmami związanymi m.in. z branżą finansową, podróżniczą, modową oraz beauty.

Żaneta Latos, jako Media Manager będzie zajmowała się bieżącą współpracą z klientami Euvic Media, w tym planowaniem i zakupem mediów w obszarze performance, realizacją kampanii i raportowaniem. Żaneta z branżą digital związana jest od 2011 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w firmach Goldbach Interactive, Agora S.A., Grupa Netsprint, Adrino, a ostatnio SDE Media & Events.

Źródło: Euvic Media

euvicperformance.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764