logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euvic Media z awansem dyrektorskim

  PR 21.06.2022, przeczytano 793 razy

Dawid Jarecki objął funkcję Commercial Directora w domu mediowym Euvic Media (Euvic Performance). To nowe stanowisko w strukturach firmy, jego powstanie związane jest z strategicznym rozwojem Euvic Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euvic-media-z-awansem-dyrektorskim,396309,artykul.html

Dawid będzie odpowiedzialny za realizację i rozwój strategii biznesowej, w tym za koordynację i kontrolę pracy całego zespołu oraz za realizację budżetu spółki.

Dawid awansował w Euvic Media ze stanowiska Media Director. Doświadczenie zawodowe zdobywał w CR Media Consulting, kolejno w Grupie RMF m.in. jako Head of Digital, gdzie odpowiedzialny był między innymi za: komercjalizację i monetyzację powierzchni reklamowych. Od 2017 pracował jako Dyrektor ds. zakupu i realizacji w All4afiliate, skąd przeszedł do Clickad Interactive na stanowisko Media Director. Dawid ma doświadczenie we współpracy z klientami z branży telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, motoryzacyjnej, energetycznej i bankowej. Pracował m.in. dla marek: Lidl, Tesco, Orange, Play, GlaxoSmithKline, Polfarma, VW Group Polska, PZU czy AliorBank.

Źródło: Euvic Effect sp. z o.o.

www.euvicperformance.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Voigtlander APO Lanthar I 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
Heytex Ecotex Frontlit w ofercie Antalis
Baner, który nie zawiera PVC? Materiał, który jest ultralekki, ale superwytrzymały? Wakacje już się zaczęły, ale nasi Zieloni Bohaterowie nie zwalniają tempa. Powitajcie jedną z naszych nowości – Heytex Ecotex Frontlit.
Pils odświeża identyfikację i komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa.
Sony ZV-E10 II i obiektyw E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II
Sony wprowadza na rynek aparat ZV-E10 II, będący drugą generacją bestsellerowego modelu ZV-E10i. Korpus ZV-E10 jest obecnie podstawowym aparatem w przeznaczonej dla twórców treści serii Sony ZV. Stanowi wszechstronne, nieduże i łatwe w użyciu narzędzie dla początkujących i zaawansowanych twórców. Nowy ZV-E10 II będzie miał...
PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764