logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euvic Media z awansem dyrektorskim

  PR 01.03.2023, przeczytano 536 razy

Michał Ślemp awansował na stanowisko Client Service Directora w domu mediowym Euvic Media (Euvic Performance). To nowe stanowisko w firmie, na którym powierzono mu dodatkową odpowiedzialność za dotychczasową pracę dla klientów agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euvic-media-z-awansem-dyrektorskim,399133,artykul.html

Michał jest częścią zespołu Euvic Media od maja 2021 roku, kiedy dołączył do agencji na stanowisku Group Account Directora. Dotychczas  nadzorował pracę m.in. dla: PKP PLK, Ministerstwa Klimatu i Środowiska czy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego. W ostatnim czasie nadzorował przetarg trzeciej edycji kampanii społecznej PKP PLK „Bezpieczny Przejazd”, który został zakończony wygraną Euvic Media.

Na nowym stanowisku będzie nadal koordynował współpracę z powierzonymi pod opiekę firmami, wykorzysta również swoje doświadczenie w zarządzaniu zespołem. Będzie ściśle współpracował z Commercial Dirctorem, Dawidem Jareckim, by jak najlepiej zidentyfikować możliwości rozwoju dla każdej z firm współpracujących z Euvic Media. Zwiększy się także jego odpowiedzialność za realizację i rozwój strategii biznesowej, w tym za koordynację i kontrolę pracy całego zespołu oraz za jego efektywność.

- Awans Michała wiąże się z kolejną fazą ekspansji i dywersyfikacji usług dla klientów Euvic Media. Przed nami intensywna praca, w tym również rozbudowa zespołu za którą w dużej mierze będzie odpowiedzialny Michał – mówi Artur Janik, Chief Business Development Officer w Euvic Media.

Michał awansował w Euvic Media ze stanowiska Group Account Director. Doświadczenie zawodowe zdobywał w domach mediowych Starcom i Mediahub (MullenLowe Group). Michał ma doświadczenie we współpracy z klientami z branży: energetycznej, telekomunikacyjnej, handlowej i  finansowej. Pracował m.in. dla marek: Era GSM, Decathlon, PKN Orlen, Energa S.A. czy ING Bank Śląski

Źródło: Euvic Media sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Burza medialna wokół odejścia Stanowskiego z Kanału Sportowego
Decyzją o odejściu z Kanału Sportowego i utworzeniem nowego programu – Kanału Zero, Krzysztof Stanowski ściągnął na siebie uwagę mediów i internautów. Jak wynika z najnowszej analizy PSMM Monitoring & More decyzja i powody rezygnacji Stanowskiego były szeroko komentowane w przestrzeni medialnej. W niespełna dwa miesiące dyskusja wygenerowała blisko 300 tys....
Coraz więcej osób w Polsce płaci za dostęp do treści wideo w internecie. Przy stale powiększającej się ofercie serwisów, współdzielenie kont i opłat stało się siecią skomplikowanych zależności. Zdecydowana większość użytkowników płatnej telewizji nie rozważa rezygnacji z tej usługi. Telewizja pomimo spadków oglądalności to wciąż...
„Dating Naked – Nagi raj” – reality show w MTV Polska
MTV Polska zaprasza widzów w podróż do rozgrzanej do czerwoności rajskiej Tajlandii! Już w tym tygodniu na kanale stacji zadebiutuje „Dating Naked – Nagi raj”. To 11-odcinkowe randkowe reality show, w którym dwoje uczestników odkrywa dosłownie wszystkie karty, aby odnaleźć miłość. Premierowe dwa odcinki już w najbliższy czwartek 30 listopada o 23:00 w MTV Polska....
9. edycja Festiwalu Matematyki od „Wyborczej”
W sobotę 2 grudnia br. w siedzibie Agory i Wyborczej w Warszawie (przy ulicy Czerskiej 8/10) będzie miało miejsce wyjątkowe wydarzenie dla dzieci, rodziców i nauczycieli. Odbędą się różnorodne warsztaty, które wprowadzą uczestników w fascynujący świat matematyki. 9. “Festiwal Matematyki” to święto logicznego myślenia, kreatywnego rozwiązywania łamigłówek, zabawy...
Po raz 12. radio RMF Classic w grudniu modyfikuje format muzyczny i będzie grało świąteczne piosenki. Gwiazdą programu będzie Cher i jej album „Christmas”, na antenie pojawi się też specjalna piosenka Artura Andrusa i kolejna edycja Plebiscytu na Świąteczny Przebój Wszech Czasów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764