logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euvic Media z nową Head of Social Media

  PR 26.07.2022, przeczytano 646 razy
ilustracja

Magda Rokicka objęła funkcję Head of Social Media w domu mediowym Euvic Media (Euvic Performance).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euvic-media-z-nowa-head-of-social-media,396711,artykul.html

Do zadań Magdy Rokickiej należy tworzenie strategii i zarządzanie contentem, kampaniami reklamowymi w kanałach social media, nadzorowanie pracy zespołu, a także optymalizacja i realizacja powierzonych budżetów klientów Euvic Media, udział w przetargach i przygotowywanie ofert.

- Magda to kolejna specjalistka z bardzo dobrym doświadczeniem. Idealnie wpisuje się w sposób myślenia i podejścia do komunikacji, jakie reprezentuje Euvic Media - mówi Artur Janik, Chief Business Development Officer w Euvic Media i dodaje: - Stale rozbudowujemy nasze struktury o profesjonalistów, którzy swoją wiedzą, zapewniają usługi na najwyższym poziomie.

Magda posiada ponad dziewięcioletnie doświadczenie pracy w marketingu. Pierwsze kroki zawodowe zdobywała w branży public relations, następnie zdobytą wiedzę wykorzystała na stanowisku Content Managera w GoWork.pl. Ostatnie pięć lat pracowała w domu mediowym Mastermind Media, jako Senior Social Media Specialist. Odpowiedzialna była za zarządzanie, monitowanie oraz optymalizację kampanii internetowych pod kątem założonych KPI (Facebook Ads), prowadzenie kampanii zarówno na rynkach polskich jak i zagranicznych oraz analizowanie prowadzonych działań, w tym raportowanie oraz rekomendacje na podstawie performance’u kampanii. Magda pracowała m.in. dla marek: Super-Pharm, Duka, Kazar, Calypso, Dom Development, Orientana. Cały czas poszerza zdobytą wiedzę. Gościnnie prowadzi ćwiczenia na Uniwersytecie Warszawskim (Wydział Zarządzania), dotyczące ekosystemu reklam w social mediach.

Źródło: Euvic Media sp. z o.o.

www.euvicperformance.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764