logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euvic Media z nowym Group Account Directorem

  PR 27.06.2022, przeczytano 500 razy

Krzysztof Kurowski objął funkcję Group Account Directora w domu mediowym Euvic Media (Euvic Performance).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euvic-media-z-nowym-group-account-directorem,396388,artykul.html

Jako Group Account Director, Krzysztof Kurowski będzie odpowiedzialny za wyznaczanie celów oraz ewaluację zespołu dedykowanego do pracy przy kampaniach 360°, nadzór i koordynację działań związanych z obsługą kampanii mediowych przy pomocy przydzielonego zespołu projektowego, a także za zarządzanie procesem ofertowania i opracowania propozycji działań, w tym za koordynację pracy zespołu merytorycznego i przedstawienie rozwiązania marketerowi.

Krzysztof Kurowski doświadczenie zdobywał w domach mediowych McCann-Erickson Polska i Mediacom Warszawa pracując dla największych reklamodawców. Od 2003 do 2019 roku związany z Grupą TVN, gdzie piastował m.in. stanowisko Stratega ds. Mediów w Biurze Reklamy TVN. W latach 2019-2022 pracował jako Sales Strategy Manager w Ströer Polska.

Krzysztof z branżą reklamową związany jest ponad 20 lat. Na swoim koncie ma imponującą liczbę strategii mediowych dedykowanych kluczowym klientom, dziesiątki wygranych przetargów, setki zaplanowanych i przeprowadzonych kampanii mediowych dla reklamodawców z różnych branż, najczęściej o wielomilionowych budżetach (ponad 3 mld zł w zrealizowanych media planach). Jest magistrem ekonomii i psychologii, jak o sobie mówi – „Ciągle głodny nowej wiedzy”. Od lat prowadzi szkolenia z zakresu planowania mediów, obsługi klienta, prezentowania ofert, sprzedaży i negocjacji oraz mediów i technologii digitalowych.

Źródło: Euvic Media sp. z o.o.

www.euvicperformance.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764