logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euvic Media z nowym Group Account Directorem

  PR 27.06.2022, przeczytano 209 razy

Krzysztof Kurowski objął funkcję Group Account Directora w domu mediowym Euvic Media (Euvic Performance).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euvic-media-z-nowym-group-account-directorem,396388,artykul.html

Jako Group Account Director, Krzysztof Kurowski będzie odpowiedzialny za wyznaczanie celów oraz ewaluację zespołu dedykowanego do pracy przy kampaniach 360°, nadzór i koordynację działań związanych z obsługą kampanii mediowych przy pomocy przydzielonego zespołu projektowego, a także za zarządzanie procesem ofertowania i opracowania propozycji działań, w tym za koordynację pracy zespołu merytorycznego i przedstawienie rozwiązania marketerowi.

Krzysztof Kurowski doświadczenie zdobywał w domach mediowych McCann-Erickson Polska i Mediacom Warszawa pracując dla największych reklamodawców. Od 2003 do 2019 roku związany z Grupą TVN, gdzie piastował m.in. stanowisko Stratega ds. Mediów w Biurze Reklamy TVN. W latach 2019-2022 pracował jako Sales Strategy Manager w Ströer Polska.

Krzysztof z branżą reklamową związany jest ponad 20 lat. Na swoim koncie ma imponującą liczbę strategii mediowych dedykowanych kluczowym klientom, dziesiątki wygranych przetargów, setki zaplanowanych i przeprowadzonych kampanii mediowych dla reklamodawców z różnych branż, najczęściej o wielomilionowych budżetach (ponad 3 mld zł w zrealizowanych media planach). Jest magistrem ekonomii i psychologii, jak o sobie mówi – „Ciągle głodny nowej wiedzy”. Od lat prowadzi szkolenia z zakresu planowania mediów, obsługi klienta, prezentowania ofert, sprzedaży i negocjacji oraz mediów i technologii digitalowych.

Źródło: Euvic Media sp. z o.o.

www.euvicperformance.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polsat i Plus partnerami tytularnymi hali w Gdyni
Polsat i Plus – dwie najważniejsze marki Grupy Polsat Plus będą w nazwie hali w Gdyni. Dzięki umowie Grupy Polsat Plus z miastem Gdynia hala będzie nazywała się Polsat Plus Arena Gdynia.
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi...
W pierwszej połowie 2022 roku 23 profile TVN Warner Bros. Discovery na Facebooku oraz 22 konta na Instagramie wygenerowały łącznie ponad 113 mln wyświetleń treści wideo. Portfolio największego nadawcy w Polsce zebrało już łącznie niemal 12 mln subskrybentów na obu platformach – 8,4 mln na Facebooku oraz 3,2 na Instagramie – i cały czas przyciąga nowych. Lider...
Wirtualna Polska utrzymuje pozycję wśród opiniotwórczych mediów
Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Wirtualna Polska, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w lipcu 1,8 tys. razy. Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 1,6 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Rzeczpospolita z niewiele niższą liczbą 1,5 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o dwanaście...
#AMStarget: KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS
W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764