logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euvic Performance dla Motointegrator i Q Service Castrol

  PR 06.02.2023, przeczytano 851 razy

Euvic Digital (Grupa Euvic Performance) odpowiada za najnowsze działania w kanałach social media marek Q Service Castrol i Motointegrator (firma Inter Cars).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euvic-performance-dla-motointegrator-i-q-service-castrol,398877,artykul.html

Inter Cars to największy importer i dystrybutor części zamiennych, w tym również opon, do samochodów osobowych i pojazdów użytkowych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Do zadań Euvic Digital należy prowadzenie działań komunikacyjnych w kanałach social media dla marek Q Service Castrol (Facebook oraz Instagram) oraz Motointegrator (Facebook). Zakres prowadzonych działań objął również współpracę z influencerami, m.in.  Sprawdzam Jak (Dymitr Błaszczyk).

- Sposób prowadzenia komunikacji dla marek Q Service Castrol i Motointegrator opiera się na połączeniu oferty oraz lifestyle’u. W komunikacji kładziemy nacisk na tworzenie wartościowych treści, w tym również tych związanych z edukacją. Ogromnym atutem jest oferta skierowana do właścicieli różnych pojazdów, a także kompleksowość proponowanych usług, które pomogą nam w dotarciu do nowych odbiorców – mówi Paulina Klecz, Account Manager w Euvic Digital.

Źródło: Euvic Digital sp. z o.o.

www.euvicperformance.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764