logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Euvic Performance promuje Europejskie Forum Gospodarcze w Łodzi

  PR 06.12.2022, przeczytano 707 razy
ilustracja

W dniach 14 - 16 grudnia 2022 r. odbędzie się XV edycja „Europejskiego Forum Gospodarczego - Łódzkie 2022. Biznes w erze innowacji". Euvic Performance odpowiada za działania promujące Forum w wyniku wygranego postępowania przetargowego prowadzonego przez Regionalny Fundusz Rozwoju Województwa Łódzkiego Sp. z o.o.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/euvic-performance-promuje-europejskie-forum-gospodarcze-w-lodzi,398258,artykul.html

Celami kampanii informacyjno-promocyjnej jest zwiększenie poziomu handlu zagranicznego regionalnych przedsiębiorstw zaliczanych do grupy MŚP poprzez organizację przedsięwzięcia ukierunkowanego na zwiększenie rangi gospodarczej regionu.

Działania promocyjne prowadzone są w radiu, internecie (w tym komunikacja w social media) oraz za pomocą nośników zewnętrznych (outdoor) w Polsce. Działania reklamowe prowadzone są również na rynkach zagranicznych w internecie. W ramach kampanii przygotowana została również strona dedykowana wydarzeniu www.forum.lodzkie.pl

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Euvic Media (w ramach Grupy Euvic Performance), organizacją projektu od strony organizacyjnej, odpowiedzialnej za zaproszenie prelegentów, zarówno z Polski, jak i z zagranicy, pracami graficznymi, przygotowaniem strony www oraz stworzeniem contentu na stronę, zajęła się agencja Euvic Digital (Euvic Performance). Kampania promocyjna potrwa do 31 stycznia 2023 roku.

Europejskie Forum Gospodarcze organizowane jest w ramach projektu „Promocja gospodarcza Województwa Łódzkiego poprzez organizację i udział w Europejskim Forum Gospodarczym oraz w Forum Biznesu i Zrównoważonego Rozwoju” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

Źródło: Euvic Performance

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764