logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Event Hand Made dla Nescafe Dolce Gusto

  PR 13.02.2018, przeczytano 661 razy
ilustracjastrzałka

Odbyła się kolejna edycja wielkiego święta wszystkich miłośników designu, mody, muzyki i najnowszych trendów, czyli Mustache Yard Sale. Przestrzeń legendarnego Pałacu Kultury i Nauki wypełnili najciekawsi projektanci i twórcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/event-hand-made-dla-nescafe-dolce-gusto,35447,artykul.html

Tuż przy wejściu, w Ekspresowej Strefie NESCAFÉ Dolce Gusto, na odwiedzających targi czekało mnóstwo kawowych atrakcji w dobrym smaku i najlepszym stylu. Uczestnicy imprezy mieli również okazję dowiedzieć się jak brzmi kawa - dzięki unikatowej konsoli DJ-skiej tworzyli swoje własne sety muzyczne. Miłośnicy niepowtarzalnych przedmiotów na warsztatach projektowali autorskie kubki.

Na naszych gości czekaliśmy z filiżanką esencjonalnej i aromatycznej kawy. Mogli przekonać się jak smakuje ta z ekspresów NESCAFÉ Dolce Gusto, a biorąc udział w konkursie wygrać najnowszy z nich - Lumio i wiele innych nagród.

Pierwszy, zrealizowany przez Hand Made dla NESCAFÉ Dolce Gusto, event, okazał się dużym sukcesem - uczestnicy targów odwiedzali nasze stoisko tłumnie i chętnie brali udział w przygotowanych dla nich na tę okazję atrakcjach.

- Cieszymy się, że podczas świątecznych zakupów, tak wiele osób zatrzymało się na filiżankę kawy NESCAFÉ Dolce Gusto w naszej Ekspresowej Strefie, a dzięki przygotowanym atrakcjom zostawili mnóstwo pozytywnej energii i uśmiechu! Dziękujemy - Katarzyna Mrówka & Paula Łukasiuk, Nestlé


Źródło: Hand Made

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764