logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Event Hand Made dla Nescafe Dolce Gusto

  PR 13.02.2018, przeczytano 391 razy
ilustracjastrzałka

Odbyła się kolejna edycja wielkiego święta wszystkich miłośników designu, mody, muzyki i najnowszych trendów, czyli Mustache Yard Sale. Przestrzeń legendarnego Pałacu Kultury i Nauki wypełnili najciekawsi projektanci i twórcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/event-hand-made-dla-nescafe-dolce-gusto,35447,artykul.html

Tuż przy wejściu, w Ekspresowej Strefie NESCAFÉ Dolce Gusto, na odwiedzających targi czekało mnóstwo kawowych atrakcji w dobrym smaku i najlepszym stylu. Uczestnicy imprezy mieli również okazję dowiedzieć się jak brzmi kawa - dzięki unikatowej konsoli DJ-skiej tworzyli swoje własne sety muzyczne. Miłośnicy niepowtarzalnych przedmiotów na warsztatach projektowali autorskie kubki.

Na naszych gości czekaliśmy z filiżanką esencjonalnej i aromatycznej kawy. Mogli przekonać się jak smakuje ta z ekspresów NESCAFÉ Dolce Gusto, a biorąc udział w konkursie wygrać najnowszy z nich - Lumio i wiele innych nagród.

Pierwszy, zrealizowany przez Hand Made dla NESCAFÉ Dolce Gusto, event, okazał się dużym sukcesem - uczestnicy targów odwiedzali nasze stoisko tłumnie i chętnie brali udział w przygotowanych dla nich na tę okazję atrakcjach.

- Cieszymy się, że podczas świątecznych zakupów, tak wiele osób zatrzymało się na filiżankę kawy NESCAFÉ Dolce Gusto w naszej Ekspresowej Strefie, a dzięki przygotowanym atrakcjom zostawili mnóstwo pozytywnej energii i uśmiechu! Dziękujemy - Katarzyna Mrówka & Paula Łukasiuk, Nestlé


Źródło: Hand Made

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DTM CX86e - najmniejsza na świecie kolorowa drukarka LED z suchym tonerem
Drukarka DTM CX86e jest najmniejszą na świecie kolorową drukarką LED. To szybkie i kompaktowe rozwiązanie w zakresie druku materiałów reklamowych lub użytkowych dla punktów sprzedaży czy obsługi klienta.
Emilia Grabuś i Piotr Bronarski dołączają do Selectivv
Piotr Bronarski wzmacnia dział sprzedaży, a Emilia Grabuś team realizacji w Selectivv. Ma to związek ze stale rosnącą liczbą zapytań i zamówień na projekty i kampanie marketingowe.
Walk z pierwszą lokalną kampanią wizerunkową dla marki Volkswagen Samochody Dostawcze
Agencja Walk opracowała koncepcję kreatywno-strategiczną najnowszej kampanii promującej elektromobilność i model Volkswagen e-Crafter. To pierwsza telewizyjna produkacja dla marki Volkswagen Samochody Dostawcze, która została wyprodukowana lokalnie. Za produkcję odpowiada SZUT SZUT STUDIO.
Listopadowe szaleństwo rabatowe, czyli co i jak kupujemy online?
Listopadowe wyprzedaże pod hasłem Black Friday i Cyber Monday tuż tuż! Mimo, że akcje te organizowane są nad Wisłą zaledwie od kilku lat, to zapisały się na stałe w świadomości Polaków. Równocześnie postępująca cyfryzacja nawyków zakupowych sprawiła, że coraz częściej kupujemy przez internet. Raport SAP podpowiada właścicielom sklepów...
Jubileuszowa konferencja Nec Competence Days 2019
W Krakowie odbyła się 10 edycja konferencji NEC Competence Days. To największe w Polsce wydarzenie dla integratorów sektora nowoczesnych technologii audio - wideo oraz dynamicznie rosnącego rynku meeting rooms, które obejmuje szereg prezentacji, warsztatów oraz strefę Expo. Tegoroczna edycja była wyjątkowa ze względu na potrójny jubileusz – 120...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764