logo
WIADOMOŚCI

Event Hand Made dla Nescafe Dolce Gusto

  PR 13.02.2018, przeczytano 268 razy
ilustracjastrzałka

Odbyła się kolejna edycja wielkiego święta wszystkich miłośników designu, mody, muzyki i najnowszych trendów, czyli Mustache Yard Sale. Przestrzeń legendarnego Pałacu Kultury i Nauki wypełnili najciekawsi projektanci i twórcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/event-hand-made-dla-nescafe-dolce-gusto,35447,artykul.html

Tuż przy wejściu, w Ekspresowej Strefie NESCAFÉ Dolce Gusto, na odwiedzających targi czekało mnóstwo kawowych atrakcji w dobrym smaku i najlepszym stylu. Uczestnicy imprezy mieli również okazję dowiedzieć się jak brzmi kawa - dzięki unikatowej konsoli DJ-skiej tworzyli swoje własne sety muzyczne. Miłośnicy niepowtarzalnych przedmiotów na warsztatach projektowali autorskie kubki.

Na naszych gości czekaliśmy z filiżanką esencjonalnej i aromatycznej kawy. Mogli przekonać się jak smakuje ta z ekspresów NESCAFÉ Dolce Gusto, a biorąc udział w konkursie wygrać najnowszy z nich - Lumio i wiele innych nagród.

Pierwszy, zrealizowany przez Hand Made dla NESCAFÉ Dolce Gusto, event, okazał się dużym sukcesem - uczestnicy targów odwiedzali nasze stoisko tłumnie i chętnie brali udział w przygotowanych dla nich na tę okazję atrakcjach.

- Cieszymy się, że podczas świątecznych zakupów, tak wiele osób zatrzymało się na filiżankę kawy NESCAFÉ Dolce Gusto w naszej Ekspresowej Strefie, a dzięki przygotowanym atrakcjom zostawili mnóstwo pozytywnej energii i uśmiechu! Dziękujemy - Katarzyna Mrówka & Paula Łukasiuk, Nestlé


Źródło: Hand Made

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Coffee Club. Program lojalnościowy Costa Coffee od Ideo
Dedykowana platforma lojalnościowa, która analizuje wszystkie transakcje realizowane w sieci lokali Costa zastąpiła dotychczasowe karty i stempelki. Mechanizmy analityczne dostępne w aplikacji pozwalają na tworzenie personalizowanych promocji.
Bella Skyway Festival rozświetlił Getyngę
Niedawno mieliśmy okazję przypomnieć sobie jak Bella Skyway Festival prezentował się podczas tegorocznej, 10. edycji na ulicach toruńskiej Starówki. Dziś jednak po raz pierwszy możemy zobaczyć jak flagowa toruńska impreza przeistoczyła swoim blaskiem starówkę niemieckiej Getyngi.
3. Forum Druku 3D - „Spora dawka merytorycznej wiedzy”
Konferencja Forum Druku 3D odbędzie się już po raz trzeci. W tym roku 25 października przedsiębiorcy i specjaliści zainteresowani technologiami drukowania 3D i skanowania 3D spotkają się w TAURON Arenie Kraków. Dlaczego warto wziąć udział w tegorocznej edycji Forum Druku 3D? Co czeka uczestników konferencji? Zapytaliśmy o to Piotra Gurgę, dyrektora ds. technicznych w...
Magia kolorów: Przystanek Architektura w nowej odsłonie
Łódzki Przystanek Architektura przeszedł metamorfozę dzięki innowacyjnej identyfikacji wizualnej. Modernistyczna bryła siedziby Łódzkiej Okręgowej Izby Architektów została podkreślona wielobarwną, dynamicznie zmieniającą się iluminacją świetlną, która nadała jej zupełnie nowy charakter.
Nowy wizerunek Śliwki Nałęczowskiej
Śliwka Nałęczowska to flagowy produkt marki Solidarność. Od kilkudziesięciu lat cieszy się niesłabnącą popularnością w kraju oraz poza jego granicami. Praliny cenione są za oryginalny smak i unikatową recepturę.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone