logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Event Hand Made dla Nescafe Dolce Gusto

  PR 13.02.2018, przeczytano 498 razy
ilustracjastrzałka

Odbyła się kolejna edycja wielkiego święta wszystkich miłośników designu, mody, muzyki i najnowszych trendów, czyli Mustache Yard Sale. Przestrzeń legendarnego Pałacu Kultury i Nauki wypełnili najciekawsi projektanci i twórcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/event-hand-made-dla-nescafe-dolce-gusto,35447,artykul.html

Tuż przy wejściu, w Ekspresowej Strefie NESCAFÉ Dolce Gusto, na odwiedzających targi czekało mnóstwo kawowych atrakcji w dobrym smaku i najlepszym stylu. Uczestnicy imprezy mieli również okazję dowiedzieć się jak brzmi kawa - dzięki unikatowej konsoli DJ-skiej tworzyli swoje własne sety muzyczne. Miłośnicy niepowtarzalnych przedmiotów na warsztatach projektowali autorskie kubki.

Na naszych gości czekaliśmy z filiżanką esencjonalnej i aromatycznej kawy. Mogli przekonać się jak smakuje ta z ekspresów NESCAFÉ Dolce Gusto, a biorąc udział w konkursie wygrać najnowszy z nich - Lumio i wiele innych nagród.

Pierwszy, zrealizowany przez Hand Made dla NESCAFÉ Dolce Gusto, event, okazał się dużym sukcesem - uczestnicy targów odwiedzali nasze stoisko tłumnie i chętnie brali udział w przygotowanych dla nich na tę okazję atrakcjach.

- Cieszymy się, że podczas świątecznych zakupów, tak wiele osób zatrzymało się na filiżankę kawy NESCAFÉ Dolce Gusto w naszej Ekspresowej Strefie, a dzięki przygotowanym atrakcjom zostawili mnóstwo pozytywnej energii i uśmiechu! Dziękujemy - Katarzyna Mrówka & Paula Łukasiuk, Nestlé


Źródło: Hand Made

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk o bilansowaniu i tokenizacji energii
Ruszyła nowa kampania reklamowa Columbus, w której możemy zobaczyć duet znany z wcześniejszych kreacji marki. Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk prezentują przełomową na rynku usługę bilansowania energii oraz możliwość przekazywania jej przy wykorzystaniu technologii blockchain.
Nowe płyty z tworzyw w ofercie Igepa
Igepa Polska dodała do swojego portfolio tworzyw sztucznych kolejne warte zainteresowania płyty PVC, PVC spienione, marki Brett Martin oraz płyty Hips Economy.
W lutym br. mija pięć lat działalności 25wat – kreatywnej agencji, specjalizującej się w komunikacji marketingowej. W tym czasie jej zespół zrealizował 250 projektów dla klientów z ponad 50 branż. Miał też swój udział w powstaniu aplikacji STOP COVID ProteGo Safe. Do tego w ostatnim roku – mimo pandemicznego biznesowego rollercoastera –...
Społeczności wprowadzają nowy model rozliczania w kampaniach programatycznych
Wprowadzenie przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska standardu widoczności reklam, jak i zwiększenie ilości dostępnych narzędzi do pomiaru  tego wskaźnika spowodowały, że reklamodawcy coraz częściej zainteresowani są zakupem wyłącznie widocznych wyświetleń. Z kolei wydawcy internetowi korzystający z platform do sprzedaży powierzchni reklamowej...
Agencja Up&More podjęła współpracę z firmą Apartamenty Kieleckie w zakresie promocji najnowszej inwestycji kieleckiego dewelopera – Górna22. Strategia digital obejmuje kampanie SEM oraz działania promocyjne prowadzone za pośrednictwem platformy Facebook.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764