logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Event PR Wielkie Pranie z LG nagrodzony przez magazyn Twój Styl

  PR 17.01.2012, przeczytano 1445 razy

Już po raz 13. magazyn Twój Styl przyznał nagrody „Doskonałość Mody 2011”. W tym roku w kategorii „Wydarzenie Doskonałe” zwyciężył niekonwencjonalny Event PR „Wielkie Pranie z LG” zorganizowany przez firmę LG Electronics wraz z Gosią Baczyńską – projektantką mody, Ambasadorką marki LG w 2011. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/event-pr-wielkie-pranie-z-lg-nagrodzony-przez-magazyn-twoj-styl,14384,artykul.html

„Wielkie Pranie z LG” było punktem kulminacyjnym kampanii PR dla pralek premium LG, których w 2010 roku Ambasadorką została Gosia Baczyńska.

„Koncept wydarzenia PR został zaprojektowany tak, aby w sposób niekonwencjonalny wyróżnić się wśród standardowych pokazów modowych, a jednocześnie zbudować historię, w której marka i produkt odgrywają jedną z głównych ról1. W dobie popularności pokazów mody oraz mnogości wydarzeń PR-owych, nie było to łatwe zadanie, ale pozwoliło nam wyzwolić dodatkowe pokłady kreatywności przy angażującej współpracy z projektantem mody” – mówi Ewa Lis, PR Manager w LG Electronics Polska.

Oryginalna formuła pokazu oraz niestandardowy pomysł na wydarzenie zostało docenione przez jury ekspertów z branży modowej, fotograficznej, filmowej. W jego skład weszli: Joanna Bojańczyk, Agnieszka Maciąg, Małgorzata Kożuchowska, Zuza Krajewska, Bartek Wieczorek, Wojciech Rostowski, Joanna Lorynowicz, Katarzyna Miśkowiec, Maria Szaj i Maciej Brzozowski.

Uroczysta gala odbyła się 12 stycznia 2011r. w jednym z najbardziej modowych miejsc stolicy Soho Factory – w miejscu, gdzie odbył się I wspólny pokaz Gosi Baczyńskiej i LG w 2010r. 

„To dla mnie ważne wyróżnienie! Cieszę się ogromnie, tym bardziej, że pokaz „Pre collection 201 - Wielkie Pranie z LG" ma dla mnie szczególne znaczenie! - mówi Gosia Baczyńska. Przede wszystkim dlatego, że był to bardziej spektakl niż typowy pokaz mody. Zmierzenie się z legendą: filmem "tango" Zbigniewa Rybczyńskiego, który stanowił inspirację było wyzwaniem prawie niemożliwym do zrealizowania. Rezultat - zapierał dech w piersi! Spektakl został entuzjastycznie przyjęty przez media i liderów opinii. Jestem szczęśliwa, że w Polsce istnieje przestrzeń dla odważnych i niestandardowych działań. Cieszę się, że podjęcie współpracy z LG okazało się dobrym krokiem, i że dzięki niej powstało to niezwykłe wydarzenie, a taka współpraca otwiera zupełnie nowe pola kreacji” – dodaje projektantka.

„Wielkie Pranie z LG” – kreatywny Event PR

Event „Wielkie pranie z LG” odbył się w połowie listopada 2010r i był punktem kulminacyjnym kampanii PR w formie nietypowego spektaklu modowego. Wychodząc poza utarte ramy zwykłych pokazów, LG oraz Gosia Baczyńska stworzyli inspirowane animowanym filmem „Tango” Zbigniewa Rybczyńskiego, wydarzenie kulturalne z pogranicza mody i teatru. Zarówno kolekcja projektantki jak i formuła widowiska zachwyciły zaproszonych gości. Centralnym punktem inscenizacji była pralka LG BIG In, która odgrywała jedną z głównych ról w wydarzeniu, po czym została podpisana przez gwiazdy show-biznesu i przekazana przez LG na cel charytatywny. 

Jeszcze przed głównym pokazem Gosia Baczyńska zachęcała do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym „Uchwyć Six Motions”. Była to okazja dla początkujących fotografów, zainteresowanych modą, by zmierzyć się z realiami profesjonalnej sesji zdjęciowej. Główną nagrodą była możliwość wykonania zdjęć z przygotowań do pokazu, samej prezentacji kolekcji oraz ekskluzywny wstęp fotografa na backstage. 

Źródło: LG

Galeria: Nagroda dla eventu PR Wielkie Pranie z LG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764