logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ewa Buczny partnerem w agencji Buzz.

  PR 14.10.2015, przeczytano 739 razy
ilustracjastrzałka

Agencja pod nową nazwą poszerza struktury oraz zakres usług.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ewa-buczny-partnerem-w-agencji-buzz.,26256,artykul.html

Zadowoleni klienci coraz częściej proponowali nam współpracę przy projektach z różnych obszarów marketingu. Dzięki połączeniu naszych dotychczasowych kompetencji i wiedzy z doświadczeniem Ewy jesteśmy w stanie w pełni odpowiadać na potrzeby marketerów. Jej obecność pozwala nam wejść na kolejny szczebel rozwoju agencji. Postanowiliśmy również skrócić nazwę z Buzz Media na buzz. i w niej zamknąć wszystkie kompetencje agencji” – komentuje Paweł Suchocki, Managing Director i założyciel buzz.

Dzięki połączeniu kompetencji Buczny i Suchockiego rynek zyskał niezależną agencję full service, którą wyróżnia elastyczność w pracy z klientem – to ona zapewnia obustronny komfort w budowaniu relacji biznesowych i dążeniu do postawionych celów
 
buzz. w nowej formule oferuje usługi w zakresie budowania strategii marketingowych, kreacji, ATL, BTL, digital (w tym social media marketing), eventów oraz marketingu rekomendacji.

W niezależnej strukturze agencja może pozwolić sobie na swobodę oraz elastyczne podejście do klienta i jego projektu. Zdajemy sobie sprawę z ciągłego przenikania się mediów online i offline. Z doświadczenia wiemy, że koncept na działania offline często rodzi się z briefu na działania digital i odwrotnie. Dlatego nie skupiamy się jedynie na np. social mediach czy kampanii BTL, a kompleksowej obsłudze i realizacji wspólnie wypracowanych strategii. Kładziemy mocny nacisk na rozwój nie tylko umiejętności operacyjnych naszych pracowników, ale także ich wiedzy marketingowej. Ponadto każdy z naszych specjalistów współpracujących z klientem zna jego historię oraz szczegóły dotyczące wszystkich wspólnie prowadzonych projektów” – dodaje Ewa Buczny.

Ważną częścią oferty buzz. jest usługa marketingu rekomendacji realizowana za pośrednictwem platformy Rekomenduj.to. „Kładziemy duży nacisk na rozwój tego obszaru oraz wychodzimy z usługą także poza granice kraju. Marketing rekomendacji w naszym wykonaniu przestał być po prostu testowaniem produktu. Więcej informacji na ten temat ujawnimy wkrótce” – mówi Paweł Suchocki.

buzz. pod wspólnym przewodnictwem Ewy Buczny i Pawła Suchockiego w ostatnim czasie wygrał przetargi na obsługę kilku brandów ze „stajni” Pernod Ricard. Agencja była odpowiedzialna m.in. za digitalowy relaunch wódki Wyborowa. Do grona klientów dołączył też STORCK oraz Adamed. Agencja będzie odpowiadała również za kompleksową obsługę marketingową BaByliss Polska.

Wśród klientów agencji znajdują się m.in. Pernod Ricard, STORCK, Nestlé, Winiary, Onet, Target oraz Adamed Consumer Healthcare.


Źródło: buzz.

www.buzzmedia.pl

Dodatkowe informacje:

buzz. jest agencją wyspecjalizowaną w budowaniu zintegrowanej komunikacji marketingowej. Agencja jest właścicielem platformy Rekomenduj.to skupiającej usługi marketingu rekomendacji oraz badań rynku. Wśród największych klientów buzz. znajdują się m.in: BaByliss Polska, STORCK, Pernod Ricard, Wyborowa S.A, Nestlé, Winiary, Adamed Consumer Healthcare. Agencja istnieje od 2008 roku.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764