logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ewa Budzynowska Dyrektorem Sprzedaży i Rozwoju Oferty Digital w PMPG Polskie Media S.A.

  PR 18.05.2020, przeczytano 465 razy

Od 13 maja do zespołu PMPG Polskie Media dołączyła Ewa Budzynowska. Na stanowisku Dyrektora Sprzedaży i Rozwoju Oferty Digital będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii sprzedaży produktów cyfrowych, dywersyfikację źródeł przychodów, poszerzanie bazy klientów i optymalizację oferty handlowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ewa-budzynowska-dyrektorem-sprzedazy-i-rozwoju-oferty-digital-w-pmpg-polskie-media-s.a.,387050,artykul.html

Ewa Budzynowska wnosi do PMPG 20-letnie doświadczenie zdobyte w pracy dla różnych firm rynku mediowego. Ostatnio była szefem sprzedaży bezpośredniej Grupy Gazeta.pl. Odpowiadała tam za strategię i analitykę sprzedaży oraz rozwój biznesu i relacje z kluczowymi Klientami. Wcześniej pełniła funkcje kierownicze w biurze reklamy Bauer Media Group oraz zajmowała się między innymi partnerstwami oraz projektami specjalnymi w zespole Klientów korporacyjnych.

- Cieszę się, że mogłam dołączyć do grupy PMPG.  Wydawnictwo przechodzi gruntowne zmiany dostosowując się do nowej, cyfrowej rzeczywistości.  Lubię takie wyzwania. Lubię być uczestnikiem twórczego procesu i mieć wpływ na bieg zdarzeń. Jestem przekonana, że dzięki zdobytemu doświadczeniu będę mogła pomóc firmie w odniesieniu sukcesu. – skomentowała Ewa Budzynowska.

Według raportu Gemius/PBI, PMPG Polskie Media S.A., wydawca serwisów wprost.pl i dorzeczy.pl, osiągnęła w marcu tego roku 10,5 mln użytkowników (RU) i 125 mln odsłon, co oznacza rekordowe 190% wzrostu w stosunku do marca 2019. Tym samym znalazła się w gronie TOP 20 Grup Internetowych w Polsce, zajmując 19. miejsce w rankingu ruchu ogółem i 14. jeśli chodzi o ruch na urządzeniach mobilnych.

Źródło: PMPG Polskie Media S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764