logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ewa Budzynowska Dyrektorem Sprzedaży i Rozwoju Oferty Digital w PMPG Polskie Media S.A.

  PR 18.05.2020, przeczytano 420 razy

Od 13 maja do zespołu PMPG Polskie Media dołączyła Ewa Budzynowska. Na stanowisku Dyrektora Sprzedaży i Rozwoju Oferty Digital będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii sprzedaży produktów cyfrowych, dywersyfikację źródeł przychodów, poszerzanie bazy klientów i optymalizację oferty handlowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ewa-budzynowska-dyrektorem-sprzedazy-i-rozwoju-oferty-digital-w-pmpg-polskie-media-s.a.,387050,artykul.html

Ewa Budzynowska wnosi do PMPG 20-letnie doświadczenie zdobyte w pracy dla różnych firm rynku mediowego. Ostatnio była szefem sprzedaży bezpośredniej Grupy Gazeta.pl. Odpowiadała tam za strategię i analitykę sprzedaży oraz rozwój biznesu i relacje z kluczowymi Klientami. Wcześniej pełniła funkcje kierownicze w biurze reklamy Bauer Media Group oraz zajmowała się między innymi partnerstwami oraz projektami specjalnymi w zespole Klientów korporacyjnych.

- Cieszę się, że mogłam dołączyć do grupy PMPG.  Wydawnictwo przechodzi gruntowne zmiany dostosowując się do nowej, cyfrowej rzeczywistości.  Lubię takie wyzwania. Lubię być uczestnikiem twórczego procesu i mieć wpływ na bieg zdarzeń. Jestem przekonana, że dzięki zdobytemu doświadczeniu będę mogła pomóc firmie w odniesieniu sukcesu. – skomentowała Ewa Budzynowska.

Według raportu Gemius/PBI, PMPG Polskie Media S.A., wydawca serwisów wprost.pl i dorzeczy.pl, osiągnęła w marcu tego roku 10,5 mln użytkowników (RU) i 125 mln odsłon, co oznacza rekordowe 190% wzrostu w stosunku do marca 2019. Tym samym znalazła się w gronie TOP 20 Grup Internetowych w Polsce, zajmując 19. miejsce w rankingu ruchu ogółem i 14. jeśli chodzi o ruch na urządzeniach mobilnych.

Źródło: PMPG Polskie Media S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Mainstream Media AG
W zarządzie Mainstream Media AG, właściciela kanału ROMANCE TV Polska, zaszły zmiany. Tim Werner pozostaje na stanowisku CEO na kolejne pięć lat, natomiast Johannes Walzer zastępuje Horsta Kümmela na stanowisku dyrektora finansowego.
Radio Złote Przeboje przygotowało dla internautów wyjątkową premierę audio - 4 października 2022 r. o godz. 19:00 na zloteprzeboje.pl oraz na największych platformach streamingowych pojawi się pierwszy odcinek podcastu „Tato, no weź”. W nowym cyklu dostępnym co wtorek Kamil Baleja szczerze porozmawia z gośćmi z pierwszych stron gazet oraz gwiazdami internetu o...
Opera GX Hot Tab Hero - rusza nowy polski teleturniej gamingowy
6 października rusza nowy gamingowy show: Opera GX HOT TAB HERO – pojedynek, który wyjaśni, kto tak naprawdę rządzi na Twitchu. Do gry dołączą idole świata gamingowego, znani i popularni youtuberzy i streamerzy. Kto zwycięży? O tym przekonamy się wkrótce, oglądając nowe show produkcji The Story Lab (z grupy dentsu Polska), które poprowadzi znany i...
W sobotę, 1 października 2022 r. ruszyła nowa akcja „Wyborczej” i „Wysokich Obcasów” poświęcona profilaktyce i leczeniu nowotworów najczęściej dotykających kobiety w Polsce. Do końca br. na tradycyjnych i cyfrowych łamach dziennika ukazywać się będą publikacje na ten temat, w tym rozmowy z ekspertami. Celem projektu jest edukowanie oraz...
Ekstraklasa SA podpisała nową umowę licencyjną z CANAL+, na mocy której nadawca będzie miał prawa do transmisji wszystkich meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy, w tym minimum 100 w jakości 4K, na terenie Polski w sezonach 2023/24 – 2026/27.  Czteroletni kontrakt o wartości blisko 1,3 mld zł zapewni CANAL+ prawo do pokazywania magazynów oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764