logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ewa Chodakowska i Vanessa Florczak w kampanii Watch Us Move dla Adidas

  PR 18.03.2021, przeczytano 1524 razy
ilustracjastrzałka
fot. Mateusz Stankiewicz

Agencja VMLY&R przygotowała najnowszą kampanię adidas Watch Us Move. Ma ona zachęcać kobiety do aktywności fizycznej, a to wszystko w duchu body positivity. Akcji towarzyszy kolekcja Formotion, która zapewnia swobodę ruchu w trakcie treningów. Do kampanii zostały zaproszone Ewa Chodakowska oraz Vanessa Florczak.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ewa-chodakowska-i-vanessa-florczak-w-kampanii-watch-us-move-dla-adidas,390682,artykul.html

W nieustannym dążeniu do tego, by sport należał do wszystkich, niezależnie od wieku, pochodzenia społeczno-ekonomicznego i kulturowego czy umiejętności, adidas przedstawia Watch Us Move - długoterminową kampanię stworzoną, by lepiej wspierać kobiety podczas treningów.

Kampanię Watch Us Move oraz nową kolekcję adidas Formotion w Polsce promuje Ewa Chodakowska, która wzięła udział w sesji zdjęciowej razem ze swoją siostrzenicą Vanessą Florczak.

- Razem z Vanessą wzięłyśmy udział w kampanii adidas Watch Us Move, ponieważ wspieranie siły kobiet i siostrzanej solidarności jest nam niezwykle bliskie. Cieszę się, że po raz pierwszy miałam możliwość pracy z Vanessą, ponieważ jest dla mnie ogromną inspiracją i wspieram jej działania całym sercem. Chciałabym, żeby dzięki tej kampanii, dziewczyny odkryły w sobie swobodę, która pozwoli im cieszyć się sportem bez względu na to, co myślą inni. - Ewa Chodakowska

Kobiety często czują się oceniane podczas uprawiania sportu, wstydzą się swojego wyglądu i nie chcą trenować w miejscach publicznych. adidas zachęca do zmian, czas przestać przejmować się tym, co myślą inni, więc #NIECHPATRZĄ.

Watch Us Move - #NIECHPATRZĄ to kampania w duchu body positivity, która zachęca wszystkie kobiety do tego, by nie bały się ruchu, wspierały siebie nawzajem i były wobec siebie solidarne. Watch us Move to radość, jaką daje swobodny ruch.

Kolekcja adidas Formotion została opracowana przez całkowicie żeński zespół projektantek. Zapewnia maksymalne wsparcie, jednocześnie oferując wygodne dopasowanie, które płynnie współpracuje z ciałem w ruchu.Kolekcja została stworzona z szybkoschnącego materiału Aeroready, który zapewnia sportowcom uczucie suchości i komfortu oraz z PRIMEGREEN - czyli wysokowydajnych materiałów pochodzących z recyklingu, które zawierają co najmniej 40% materiałów pochodzących z recyklingu.

Za koncepcje kreatywną, przygotowanie sesji zdjęciowej, współpracę z influencerami oraz social listening odpowiada VMLY&R. Warsaw Production odpowiada za realizację sesji zdjęciowej. Autorem zdjęć jest Mateusz Stankiewicz.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764