logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ewa Chodakowska w nowej kampanii Adidas Women Must Haves

  PR 10.08.2017, przeczytano 331 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania reklamowa adidas Women Must Haves z Ewą Chodakowską w roli głównej. To pierwsza lokalna kampania marki indywidualnie dopasowana do profilu wieloletniej ambasadorki. Ewa Chodakowska udowadnia, że nie potrzebujesz wiele by odnosić sportowe sukcesy. Twoje ciało, determinacja i wygodny strój to wszystko, czego potrzebujesz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ewa-chodakowska-w-nowej-kampanii-adidas-women-must-haves,33375,artykul.html

Nowa kampania adidas z Ewą Chodakowską pokazuje, że aby ćwiczyć, nie potrzebujesz wyjątkowego miejsca, czy sprzętu. Wystarczy kolekcja adidas Women Must Haves, własne ciało i odpowiednia motywacja.

Podczas treningu niezwykle ważny jest idealnie dobrany strój – produkty adidas  z najnowszej kolekcji Women Must Haves zostały stworzone właśnie po to, by sprostać temu wyzwaniu. W nowej kolekcji można znaleźć między innymi biustonosze Halter z wysoko zabudowanym dekoltem, czy mocno dopasowane, elastyczne legginsy Ultimate, które zapewniają pełną swobodę ruchu.

Kampania adidas Women Must Haves pojawi się na witrynach sklepów adidas, specjalnie zaprojektowanych citylightach oraz w Internecie, gdzie wykorzystywać będzie nowoczesne formy reklamowe takie jak carousele, cinemagrphy, instatrapy czy boomerangi.

Źródło: adidas

www.adidas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nie żyje Rosław Szaybo
Nie żyje Rosław Szaybo - grafik, projektant okładek płyt, książek, ilustrator, fotografik. Jego prace zdobią niezliczone wydania płyt m.in. Krzysztofa Komedy, Czesława Niemena, Eltona Johna, Janis Joplin, Roya Orbisona czy Judas Priest.
Bezpieczeństwo współpracy z programem Not Recommend
W każdym biznesie można wymienić najważniejsze cechy przesądzające o udanej współpracy. Należą do nich solidność, jaką powinni wykazywać się kontrahenci, a także bezpośrednio z nią związane poczucie bezpieczeństwa. Zdarza się jednak, że partner biznesowy nie wywiązuje się z ustaleń.
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt dołączyła do grona polskich firm, które potrafią tworzyć wysokiej jakości akcje dla Asystenta Google.
W sklepach Kaufland ruszyła akcja SOS Wioski Dziecięce i P&G
Procter & Gamble wraz z siecią sklepów Kaufland oraz Organizacją SOS Wioski Dziecięce ponownie ruszają z akcją „Czyste pomaganie”. Do 12 czerwca kupując produkty Fairy, Ariel, Vizir, Lenor, Ambi Pur w sklepach Kaufland konsumenci pomagają sfinansować posiłki dla dzieci w potrzebie.
Multikino promuje się w aplikacji TikTok
O wyjściu do kina nie decydują już tylko rodzice. Obecnie to młodzi kinomani, którzy mają szeroki dostęp do informacji, kreują wybory. Wykorzystując ten trend i chcąc wyjść naprzeciwko coraz młodszej grupie klientów, Multikino postanowiło do promocji swojej oferty filmowej zaangażować popularnych TikTokerów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764