logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ewa Chodakowska w nowej kampanii Adidas Women Must Haves

  PR 10.08.2017, przeczytano 346 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania reklamowa adidas Women Must Haves z Ewą Chodakowską w roli głównej. To pierwsza lokalna kampania marki indywidualnie dopasowana do profilu wieloletniej ambasadorki. Ewa Chodakowska udowadnia, że nie potrzebujesz wiele by odnosić sportowe sukcesy. Twoje ciało, determinacja i wygodny strój to wszystko, czego potrzebujesz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ewa-chodakowska-w-nowej-kampanii-adidas-women-must-haves,33375,artykul.html

Nowa kampania adidas z Ewą Chodakowską pokazuje, że aby ćwiczyć, nie potrzebujesz wyjątkowego miejsca, czy sprzętu. Wystarczy kolekcja adidas Women Must Haves, własne ciało i odpowiednia motywacja.

Podczas treningu niezwykle ważny jest idealnie dobrany strój – produkty adidas  z najnowszej kolekcji Women Must Haves zostały stworzone właśnie po to, by sprostać temu wyzwaniu. W nowej kolekcji można znaleźć między innymi biustonosze Halter z wysoko zabudowanym dekoltem, czy mocno dopasowane, elastyczne legginsy Ultimate, które zapewniają pełną swobodę ruchu.

Kampania adidas Women Must Haves pojawi się na witrynach sklepów adidas, specjalnie zaprojektowanych citylightach oraz w Internecie, gdzie wykorzystywać będzie nowoczesne formy reklamowe takie jak carousele, cinemagrphy, instatrapy czy boomerangi.

Źródło: adidas

www.adidas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Eti wita jesień intensywnymi działaniami promocyjnymi
19 sierpnia wystartowały dwie kampanie ETi wspierające flagowe produkty marki – intensywnie czekoladowe wafle Dare oraz batony Wanted. Działania obejmują telewizję, internet, media, punkty sprzedaży oraz aktywacje dla konsumentów.
PLNY LALA, jedna z najpopularniejszych marek streetwearowych w Polsce, dołączyła do grona klientów SalesTube, agencji one stop shop for e-commerce należącej do Group One. SalesTube będzie odpowiadał za e-commerce marki na lokalnym rynku.
Zwrot w stronę natury: 16. edycja OKK! design już wkrótce
Kolejne – 16. spotkanie z wzornictwem i architekturą, OKK! design, zbliża się wielkimi krokami. Już 9 września zobaczymy się ponownie. Tematem przewodnim nadchodzącej edycji będzie Biophilic design - czyli to w jaki sposób natura może przenikać się z architekturą, jaką rolę w naszych wnętrzach odgrywają rośliny i dlaczego warto otaczać się zielenią, nie tylko w domu, ale...
Communication Unlimited: Nowa strategia pozycjonowania marki Profi
Nowa strategia pozycjonowania marki wprowadza nową jakość do kategorii produktów gotowych do użycia.
Nowa aranżacja przestrzeni galerii Poznań Plaza
Wnętrza centrum handlowego Poznań Plaza, należącego do grupy Klépierre, zostały udostępnione klientom w zupełnie nowej odsłonie. W efekcie inwestycji, galeria odświeżyła swoje wnętrza, a także umocniła pozycję jako modne miejsce spotkań, pracy, odpoczynku, rozrywki i centrum dogodnych zakupów. Zmiany zaplanowano z myślą o komforcie najemców i gości przy jednoczesnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764