logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ewa Długołęcka Senior Sales Managerem w Biurze Reklamy Multikino Media

  PR 20.02.2018, przeczytano 736 razy

Ewa Długołęcka awansowała na stanowisko Senior Sales Manager w Biurze Reklamy Multikino Media, zajmującym się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ewa-dlugolecka-senior-sales-managerem-w-biurze-reklamy-multikino-media,35509,artykul.html

Jako Senior Sales Manager Ewa Długołęcka odpowiada za dalszy rozwój sprzedaży ofert reklamowych z portfolio Multikino Media.

Jednocześnie nadal zajmuje się kluczowymi klientami Multikino Media, np. Mastercard, Wedel, Storck, Colian, Pepsico, Zott, oraz współpracuje z domami mediowymi.

- Awans Ewy Długołęckiej został poprzedzony między innymi takimi sukcesami projektowymi, jak: „Wtorki z Mastercard” oraz karta Rodzina do Kina, której partnerem została marka Wedel. W obu przypadkach Ewa odpowiadała za kompleksową obsługę projektów –
wyjaśnia Joanna Oczkowska, Sales Director w Multikino Media.

Ewa Długołęcka w strukturach Multikino Media znalazła się w lipcu 2016 roku. Zaczynała jako Sales Manager. Na rynku mediowym działa od 2007 roku. Wcześniej pracowała m.in. w Stroer Media, Media Shop, Spotify i New Age Media.

Źródło: Multikino Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Google: Ads Safety Report 2023
Miliardy ludzi na całym świecie, szukając istotnych dla nich informacji, polegają na naszych produktach i usługach. Dotyczy to także reklam. Dlatego zatrudniamy tysiące osób, które każdego dnia dbają o nasz system reklamowy i jego wiarygodność. Dziś publikujemy nasz coroczny Raport na temat bezpieczeństwa reklam (Ads Safety Report), aby podzielić się postępami, jakie...
Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764