logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ewa Górska objęła stanowisko Head of Human Capital w Group One Media

  PR 30.08.2023, przeczytano 403 razy
ilustracja

Ewa Górska dołączyła do Group One obejmując stanowisko Head of Human Capital w Group One Media. W tej roli zajmie się rozwojem kultury organizacyjnej, optymalizacją procesów HR oraz budowaniem przewagi konkurencyjnej organizacji jako pracodawcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ewa-gorska-objela-stanowisko-head-of-human-capital-w-group-one-media,401199,artykul.html

Ewa Górska to praktyk w obszarze HR z 20-letnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych organizacjach z różnych branż w tym w finansowej, energetycznej i telekomunikacyjnej. W swojej dotychczasowej karierze zawodowej zajmowała najwyższe stanowiska zarządzające obszarem human resources w takich firmach jak UNIQA, ING Bank Śląski, RWE, a ostatnio w EOS Polska.  

W Group One Media objęła stanowisko Head of Human Capital wraz z 9-osobowym zespołem odpowiedzialnym za pozyskiwanie talentów, szkolenia i rozwój oraz employer branding w spółkach Grow Now, Labcon, Mediaplus, SalesTube, TechNest, RL Media oraz Value Media.

Na swoim koncie Ewa z sukcesem wdrożyła wiele procesów HR takich jak: budowanie funkcji HRBP, Performance Management, zarządzanie talentami, wartościowanie stanowisk pracy, badanie zaangażowania pracowników, EVP i wiele innych. Uczestniczyła w wielu procesach dotyczących zmian organizacyjnych i transformacjach roli HR, który w Group One Media funkcjonujący jako Human Capital, jest priorytetowym obszarem i przechodzi dynamiczny rozwój od 2021 roku.

- Group One Media rośnie rok do roku o ok. 40%, a tak szybki rozwój organizacji wymaga dużej uwagi na zachowanie równowagi pomiędzy cenioną przez naszych pracowników kulturą pracy i atmosferą, a automatyzacją procesów human capital  i codziennej pracy. Wciąż wdrażamy nowe procedury, narzędzia usprawniające obieg informacji i dostęp do danych, ale niezmiennie naszą największą wartością i priorytetem są, byli i pozostaną ludzie rozwijający naszą firmę. Ewa wraz z dołączeniem do naszej grupy wnosi doświadczenie, jak ten balans pomiędzy rozwojem ludzi i biznesu budować  i tworzyć najlepszą kulturę organizacji - mówi Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.

Celem całego działu Human Capital, który objęła Ewa Górska, jest dalsza koncentracja na pozyskiwaniu najlepszych talentów z rynku, planowanie ich rozwoju, promowanie kultury feedbacku, w tym rozwój cyklicznego badanie 360 One Eval dla wszystkich pracowników, badania satysfakcji pracowników oraz programów rozwojowych dla pracowników Group One Media.

- Biorąc pod uwagę wyzwania, jakie niesie biznesom współczesny świat z rozwijającą się technologia AI, sposób w jaki funkcjonują w nim ludzie jest kluczowy dla rozwoju. W zwycięskich kulturach odpowiedzialności, każdy członek zespołu jest liderem i ma możliwość podejmowania odpowiedzialnych decyzji. Dołączam do firmy, która w oparciu o te wartości buduje wzajemne zaufanie, umożliwiając rozwój i efektywność pracownikom i całej organizacji. W Group One Media obszar Human Capital, to obok biznesu, klientów i innowacji jeden z czterech filarów. Cieszę się, że będę mogła być partnerem Zarządu w jego rozwoju - mówi Ewa Górska.

Ewa Górska na stanowisku Head of Human Capital zastąpiła Katarzynę Niczypor, która podjęła decyzję o dalszym rozwoju w kierunku doradczym w roli psychologa, coacha oraz trenera.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stora Enso: otwarcie budynku z materiałów bazujących na drewnie
Wisdome Stockholm to nowa przestrzeń dla doświadczeń naukowych, usytuowana na dziedzińcu Narodowego Muzeum Nauki i Technologii w Sztokholmie. Budynek, w którym się znajduje zaprojektowano z myślą o zastosowaniu tu konstrukcji drewnianych m.in. do wykonania pomieszczeń w kształcie łuku, o powierzchni 1325 m2. Stora Enso była głównym partnerem i dostawcą...
Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764