logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ewa Lampart odchodzi z Grupy ZPR Media

  PR 26.11.2021, przeczytano 233 razy
ilustracja

Ewa Lampart – Dyrektor Generalna Grupy Super Express zdecydowała się odejść z firmy po 12 latach pracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ewa-lampart-odchodzi-z-grupy-zpr-media,393898,artykul.html

- Decyzja o odejściu nie była łatwa. To były niezwykłe lata pracy nad umacnianiem marki Super Express i rozwojem zapewniającym wzrost konkurencyjności naszej oferty na rynku.  Super Express właśnie obchodzi jubileusz 30-lecia i jest to świetna cezura zarówna dla mnie jak i dla firmy – mówi Ewa Lampart.

- Chciałbym podziękować Ewie za jej pracę i zaangażowanie przez te 12 lat. Dzięki umiejętnościom przywódczym i ogromnemu oddaniu, wniosła znaczący wkład w rozwój Grupy ZPR MEDIA – komentuje Zbigniew Benbenek, przewodniczący Rady Nadzorczej.

Ewa Lampart w latach 2011–2018 pełniła funkcję wiceprezesa zarządu ZPR MEDIA SA, odpowiadając za markę Super Express. W okresie od 2013 do 2018 r. była prezesem zarządu spółki TV Spektrum,  odpowiedzialnej za wprowadzenie na rynek telewizyjnych stacji naziemnych Fokus TV i Nowa TV. Od roku 2019 zajmowała stanowisko Dyrektor Generalnej Grupy Super Express i Wydawnictwa Harde.

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AMS wygrywa przetarg na obsługę wiat przystankowych w Tychach
W wiatach przystankowych kolejnego śląskiego miasta pojawią się citylighty AMS. To efekt wygranego przetargu.
Gazeta.pl od dawna wyznacza trendy w rozwoju form wideo na polskim rynku online. Od 18 stycznia 2022 r. na stronie głównej portalu oraz w serwisie Kobieta.Gazeta.pl prezentowany będzie nowy program „GwiazDom”, w którym znane osoby zaproszą widzów do swoich domów. Program poprowadzi dziennikarka Kobieta.Gazeta.pl Agnieszka Matracka.
Wyniki badania Mediapanel za grudzień 2021
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu, realizowanego od października 2020 według nowej, ulepszonej metodologii: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz aplikacji.
National Geographic dołączył do Programu Partnerskiego Onetu. W ramach współpracy, Onet udostępni swoim użytkownikom angażujące treści wideo wybrane z programów oferowanych na  trzech kanałach National Geographic. Wśród nich znajdą się fragmenty popularnych dokumentów, takich jak „Katastrofa w Przestworzach” czy „Przedziwna...
31 grudnia 2021 r. IAB Polska przekazał do KPRM wstępne stanowisko do projektu unijnego „rozporządzenia w sprawie przejrzystości i targetowania reklamy politycznej” (COM(2021)731)
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764