SalesTube rozpoczyna rok kolejnym mocnym transferem. Z początkiem stycznia Ewa Lotko objęła nowo utworzone stanowisko Senior SEM Managera. Jest odpowiedzialna m.in. za zarządzanie zespołem specjalistów SEM, koordynację procesów New Business oraz współpracę w ramach Group One Media. Będzie raportować bezpośrednio do Macieja Jerzaka, Marketing Intelligence Directora, który w grudniu ub.r. przeszedł do SalesTube z Booking.com.
Ewa Lotko jest ekspertem Search Engine Marketing (SEM) z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży mediowej. Pracowała m.in. w Adequate Poland oraz intymnosc.pl. Przez ostatnie 6 lat była związana z agencją GroupM, gdzie jako Team Leader SEM odpowiadała za PPC oraz optymalizację kampanii AdWords m.in. dla takich klientów jak: Alior Bank, Leroy Merlin, KappAhl, Wittchen, Biedronka, NIVEA, Nestlé, czy AVON.
Od stycznia Ewa Lotko dołączyła do kadry menadżerskiej SalesTube. Jako Senior SEM Manager będzie odpowiedzialna za budowanie wysokiej jakości produktów SEM, koncentrując się na innowacyjnych rozwiązaniach oraz efektywności biznesowej prowadzonych kampanii. Do zadań Ewy będzie należało również pozyskiwanie nowych klientów, usprawnienie wewnętrznych procesów nowo biznesowych oraz planowanie i wspieranie ścieżek rozwoju członków zespołu.
Źródło: Group One