logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ewa Lotko Senior SEM Managerem w Salestube

  PR 15.01.2019, przeczytano 249 razy

SalesTube rozpoczyna rok kolejnym mocnym transferem. Z początkiem stycznia Ewa Lotko objęła nowo utworzone stanowisko Senior SEM Managera. Jest odpowiedzialna m.in. za zarządzanie zespołem specjalistów SEM, koordynację procesów New Business oraz współpracę w ramach Group One Media. Będzie raportować bezpośrednio do Macieja Jerzaka, Marketing Intelligence Directora, który w grudniu ub.r. przeszedł do SalesTube z Booking.com.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ewa-lotko-senior-sem-managerem-w-salestube,380806,artykul.html

Ewa Lotko jest ekspertem Search Engine Marketing (SEM) z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży mediowej. Pracowała m.in. w Adequate Poland oraz intymnosc.pl. Przez ostatnie 6 lat była związana z agencją GroupM, gdzie jako Team Leader SEM odpowiadała za PPC oraz optymalizację kampanii AdWords m.in. dla takich klientów jak: Alior Bank, Leroy Merlin, KappAhl, Wittchen, Biedronka, NIVEA, Nestlé, czy AVON.

Od stycznia Ewa Lotko dołączyła do kadry menadżerskiej SalesTube. Jako Senior SEM Manager będzie odpowiedzialna za budowanie wysokiej jakości produktów SEM, koncentrując się na innowacyjnych rozwiązaniach oraz efektywności biznesowej prowadzonych kampanii. Do zadań Ewy będzie należało również pozyskiwanie nowych klientów, usprawnienie wewnętrznych procesów nowo biznesowych oraz planowanie i wspieranie ścieżek rozwoju członków zespołu.

Źródło: Group One

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W poniedziałkowym wydaniu Onet Rano ruszyła inicjatywa „Na co Cię stać?” Fundacji Anji Rubik oraz Onet Rano. Celem akcji jest wsparcie finansowe projektów z zakresu szerzenia edukacji seksualnej. Znane osobowości, zaproszone do akcji, zadeklarowały wykonanie określonego zadania-wyzwania po uzbieraniu ustalonej kwoty na cele statutowe SEXEDpl.
Medonet.pl w nowym serwisie edukuje o zdrowym odżywianiu
Medonet uruchamia nowy lifestylowy subserwis poświęcony zdrowemu odżywianiu. Użytkownicy znajdą tam kompendium wiedzy przygotowanej w idei explanatory journalism, które pomoże podejmować świadome decyzje żywieniowe. To kolejna nowość na Medonet.pl wprowadzona w ostatnich tygodniach.
LOVEMEDIA i Telewizja Polska są pierwszymi firmami, które otrzymały złoty znak programu QUALID. Oznacza to, że ukończyły procedurę weryfikacji - spełniły warunki we wszystkich czterech obszarach programu oraz przeszły specjalistyczne szkolenia.
Zespół redakcyjny Telex.hu z Węgier otrzymał Nagrodę #AllForJan – wyróżnienie, które jest upamiętnieniem osoby zamordowanego 3 lata temu słowackiego dziennikarza Jána Kuciaka. Gala #AllForJan była częścią konferencji MEDIA for FREEDOM Summit (d. Press Freedom Conference), wydarzenia online organizowanego 25 lutego przez European Magazine Media...
W związku z publikacjami Onetu, Na Temat, Oko.press, Dziennika Bałtyckiego, Polska The Times, wyborcza.pl, Wprost, WP i innych, w których dokonano manipulacji przekazu wypowiedzi Prezesa Jacka Kurskiego, podczas rozprawy w związku z wniesieniem przez TVP prywatnego aktu oskarżenia przeciwko p. Sadurskiemu, Telewizja Polska żąda zaprzestania powielania wyrwanych z kontekstu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764