Zapraszamy do bezpłatnego udziału w seminarium naukowym Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu : Marketing w czasie pandemii. Konsekwencje dla nauki i praktyki gospodarczej”. Wydarzenie odbędzie się 4 marca 2021 w trybie online, a jednym z prelegentów będzie Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji w IAB Polska.
Celem planowanego spotkania jest głębsza refleksja nad zachowaniami podmiotów rynkowych w obszarze marketingu, w warunkach nowej rzeczywistości, która pojawiła się w sposób nagły i nieprzewidywalny.
Program seminarium:
Sesja I Wpływ pandemii na zachowania podmiotów rynkowych w świetle badań naukowych
- Zmiany zachowań konsumpcyjnych w świetle kryzysu spowodowanego pandemią Covid19 - dr hab. Paweł Chlipała prof. UEK, dr hab. Agnieszka Żbikowska prof. UEK, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
- Zachowania zakupowe i konsumpcyjne Polaków w czasie pandemii - dr hab. Barbara Kucharska, prof. UE, dr hab. Grzegorz Maciejewski prof. UE, dr Mirosława Malinowska Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
- Zastosowania Internetu w działaniach marketingowych w dobie pandemii koronawirusa - prof. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska, dr hab. Magdalena Sobocińska prof. UE, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
- Pandemiczne trendy badawcze – czyli rzecz o tym co i gdzie opublikowano w 2020 roku - dr Jolanta Tkaczyk, Akademia Leona Koźmińskiego
Sesja II Pandemiczna rzeczywistość i jej konsekwencje dla marketingu z perspektywy praktyków
- Marketingowy covid washing - dr Magdalena Maruszczak, Head of Marketing & Communications, KPMG
- Konsument postpandemiczny 2021 - Arkadiusz Wódkowski, Prezes Zarządu, ABM
- Kondycja branży e-marketingu w czasie pandemii w świetle badań IAB - Ewa Opach, Dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska
Panel dyskusyjny przedstawicieli nauki i praktyki gospodarczej: Pandemia – czarny łabędź w nauce i praktyce marketingu
Moderator: prof. dr hab. Bogdan Mróz, Szkoła Główna Handlowa
- dr Stanisław Bogacki, Prezes Zarządu, Solar
- Rafał Brzoska, Prezes Zarządu, InPost
- dr Magdalena Kowalska, Uniwersytet Szczeciński
- dr hab. Robert Kozielski, prof. UŁ. Uniwersytet Łódzki
- Magdalena Olejnik, Dyrektor Działu Marketingu, BMW Bońkowscy
- dr Anna Rogala, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Źródło: IAB Polska