logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ewa Opach prelegentką podczas seminarium PNTM

  PR 22.01.2021, przeczytano 231 razy
ilustracja

Zapraszamy do bezpłatnego udziału w seminarium naukowym Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu : Marketing w czasie pandemii. Konsekwencje dla nauki i praktyki gospodarczej”. Wydarzenie odbędzie się 4 marca 2021 w trybie online, a jednym z prelegentów będzie Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji w IAB Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ewa-opach-prelegentka-podczas-seminarium-pntm,389929,artykul.html

Celem planowanego spotkania jest głębsza refleksja nad zachowaniami podmiotów rynkowych w obszarze marketingu, w warunkach nowej rzeczywistości, która pojawiła się w sposób nagły i nieprzewidywalny.

Program seminarium:

Sesja I Wpływ pandemii na zachowania podmiotów rynkowych w świetle badań naukowych

  1. Zmiany zachowań konsumpcyjnych w świetle kryzysu spowodowanego pandemią Covid19 - dr hab. Paweł Chlipała prof. UEK, dr hab. Agnieszka Żbikowska prof. UEK, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  2. Zachowania zakupowe i konsumpcyjne Polaków w czasie pandemii - dr hab. Barbara Kucharska, prof. UE, dr hab. Grzegorz Maciejewski prof. UE, dr Mirosława Malinowska Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  3. Zastosowania Internetu w działaniach marketingowych w dobie pandemii koronawirusa - prof. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska, dr hab. Magdalena Sobocińska prof. UE, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
  4. Pandemiczne trendy badawcze – czyli rzecz o tym co i gdzie opublikowano w 2020 roku - dr Jolanta Tkaczyk, Akademia Leona Koźmińskiego

Sesja II Pandemiczna rzeczywistość i jej konsekwencje dla marketingu z perspektywy praktyków

  1. Marketingowy covid washing - dr Magdalena Maruszczak, Head of Marketing & Communications, KPMG
  2. Konsument postpandemiczny 2021 - Arkadiusz Wódkowski, Prezes Zarządu, ABM
  3. Kondycja branży e-marketingu w czasie pandemii w świetle badań IAB - Ewa Opach, Dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska

Panel dyskusyjny przedstawicieli nauki i praktyki gospodarczej: Pandemia – czarny łabędź w nauce i praktyce marketingu

Moderator: prof. dr hab. Bogdan Mróz, Szkoła Główna Handlowa

  1. dr Stanisław Bogacki, Prezes Zarządu, Solar
  2. Rafał Brzoska, Prezes Zarządu, InPost
  3. dr Magdalena Kowalska, Uniwersytet Szczeciński
  4. dr hab. Robert Kozielski, prof. UŁ. Uniwersytet Łódzki
  5. Magdalena Olejnik, Dyrektor Działu Marketingu, BMW Bońkowscy
  6. dr Anna Rogala, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podczas konferencji w dniu 28 kwietnia 2021 r. w godz. 10–15 na platformie Click Meeting (wszyscy zarejestrowani na konferencję otrzymają zaproszenia z linkiem do wejścia na wydarzenie) będą Państwo mogli wysłuchać prezentacji ekspertów z branży oraz wziąć udział w pokazach pracy maszyn.
Tomasz Lewandowski nowym kierownikiem marketingu Centrum Medycznego CMP
Od stycznia br. Tomasz Lewandowski pełni funkcję kierownika marketingu w Centrum Medycznym CMP. Wcześniej związany był z Tramwajami Warszawskimi.
W czasie pandemii COVID-19 polskie firmy wolały ograniczać koszty pozapłacowe i inwestycje niż obniżać wynagrodzenia – wynika z „Badania Polskiej Przedsiębiorczości” zleconego przez inFakt agencji ARC Rynek i Opinia. Wśród małych firm co piąta zdecydowała się podnieść płace.
Związek Cyfrowa Polska wspiera i edukuje polskich przedsiębiorców w dostosowywaniu  do zmian cyfrowych. W tym celu  wspólnie z Obserwatorium.biz oraz partnerami: Asseco, Certum oraz Samsung, przygotował specjalny e-poradnik, który ma pomóc polskim firmom  rozpoczęcie cyfryzacji  poprzez wdrożenie idei paperless. Projekt powstał w ramach...
Firma PU HETMAN po raz pierwszy w historii zdecydowała się rozpocząć działania komunikacyjne w zakresie PR. Na swojego przedstawiciela wybrała agencję keyPR.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764