logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ewa Opach prelegentką podczas seminarium PNTM

  PR 22.01.2021, przeczytano 557 razy
ilustracja

Zapraszamy do bezpłatnego udziału w seminarium naukowym Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu : Marketing w czasie pandemii. Konsekwencje dla nauki i praktyki gospodarczej”. Wydarzenie odbędzie się 4 marca 2021 w trybie online, a jednym z prelegentów będzie Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji w IAB Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ewa-opach-prelegentka-podczas-seminarium-pntm,389929,artykul.html

Celem planowanego spotkania jest głębsza refleksja nad zachowaniami podmiotów rynkowych w obszarze marketingu, w warunkach nowej rzeczywistości, która pojawiła się w sposób nagły i nieprzewidywalny.

Program seminarium:

Sesja I Wpływ pandemii na zachowania podmiotów rynkowych w świetle badań naukowych

  1. Zmiany zachowań konsumpcyjnych w świetle kryzysu spowodowanego pandemią Covid19 - dr hab. Paweł Chlipała prof. UEK, dr hab. Agnieszka Żbikowska prof. UEK, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  2. Zachowania zakupowe i konsumpcyjne Polaków w czasie pandemii - dr hab. Barbara Kucharska, prof. UE, dr hab. Grzegorz Maciejewski prof. UE, dr Mirosława Malinowska Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  3. Zastosowania Internetu w działaniach marketingowych w dobie pandemii koronawirusa - prof. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska, dr hab. Magdalena Sobocińska prof. UE, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
  4. Pandemiczne trendy badawcze – czyli rzecz o tym co i gdzie opublikowano w 2020 roku - dr Jolanta Tkaczyk, Akademia Leona Koźmińskiego

Sesja II Pandemiczna rzeczywistość i jej konsekwencje dla marketingu z perspektywy praktyków

  1. Marketingowy covid washing - dr Magdalena Maruszczak, Head of Marketing & Communications, KPMG
  2. Konsument postpandemiczny 2021 - Arkadiusz Wódkowski, Prezes Zarządu, ABM
  3. Kondycja branży e-marketingu w czasie pandemii w świetle badań IAB - Ewa Opach, Dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska

Panel dyskusyjny przedstawicieli nauki i praktyki gospodarczej: Pandemia – czarny łabędź w nauce i praktyce marketingu

Moderator: prof. dr hab. Bogdan Mróz, Szkoła Główna Handlowa

  1. dr Stanisław Bogacki, Prezes Zarządu, Solar
  2. Rafał Brzoska, Prezes Zarządu, InPost
  3. dr Magdalena Kowalska, Uniwersytet Szczeciński
  4. dr hab. Robert Kozielski, prof. UŁ. Uniwersytet Łódzki
  5. Magdalena Olejnik, Dyrektor Działu Marketingu, BMW Bońkowscy
  6. dr Anna Rogala, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764