logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ewa Przyborowska objęła nowe stanowisko w Altavia.kamikaze

  PR 28.08.2023, przeczytano 438 razy
ilustracjastrzałka

Agencja altavia.kamikaze utworzyła w swoich strukturach nowe stanowisko – Communication Director. Funkcję tę objęła Ewa Przyborowska, która odpowiadać będzie za całościowy nadzór nad komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ewa-przyborowska-objela-nowe-stanowisko-w-altavia.kamikaze,401169,artykul.html

Jest to powrót Ewy Przyborowskiej do altavia.kamikaze, po dłuższej macierzyńskiej przerwie. Przed odejściem na urlop macierzyński pełniła w agencji funkcję Account Director (agencja nazywała się wtedy Kamikaze, rebranding na altavia.kamikaze przeszła kilka miesięcy temu, wiosną br.).

Obecnie, na nowym stanowisku, w zakresie jej obowiązków znajdą się m.in. komunikacja zewnętrzna agencji, w tym media relations (we współpracy z agencją ŁubuDubu PR), relacje z otoczeniem branżowym czy wyłonienie najciekawszych projektów do konkursów branżowych  itp., oraz komunikacja wewnętrzna - zarówno wewnątrz samej agencji, jak i w ramach Grupy Altavia.

- Ewa zna agencję od środka, przepracowała kilka lat “na projektach”, zna więc pracowników, managerów i specyfikę pracy, co na pewno ułatwi jej poruszanie się w licznych tematach komunikacyjnych wewnątrz agencji i Grupy Altavia, jak i pozwoli identyfikować projekty i tematy ciekawe dla świata zewnętrznego, bo takich u nas nie brakuje - komentuje Michał Ryszkiewicz, Managing Partner w altavia.kamikaze.

-  Kamikaze to świetne miejsce pracy z doskonałą atmosferą, którą budują super ludzie, eksperci w swoich obszarach, jak i tworzone przez nich super projekty. I właśnie o tych projektach chcemy w wyrazisty oraz wiarygodny sposób opowiadać światu i to będzie jedno z moich zadań w roli Communication Director agencji. Podjęłam to wyzwanie, bo znam agencję od podszewki, poznawałam ją pracując przy rozbudowanych projektach, poza tym przekonuje mnie duch współpracy i zaangażowanie pracowników, jak też „zanurzenie” całego zespołu w najnowszych trendach. Wszystko to powoduje, że decyzja o powrocie do Kamikaze była w sumie dość prosta, właśnie ze względu m.in. na tę dobrą atmosferę na wszystkich poziomach, od specjalistów aż do managementu – dodaje Ewa Przyborowska.

Przed dołączeniem do Kamikaze w 2017 r. Ewa Przyborowska pracowała przez dłuższy czas w Digital One (późniejsze Deloitte Digital), na stanowisku Senior Account Manager. Odpowiedzialna była za zarządzanie zespołem accounckim pracującym m.in. dla firm: PepsiCo General Bottlers Poland (Lipton Ice Tea), McCormick (Kamis), Polkomtel, Teva, Valeant, Indesit/Hotpoint. Odpowiadała także za prowadzenie projektów (polskich i międzynarodowych), współtworzenie strategii marketingowych i obsługę przetargów.

W altavia.kamikaze od 2017 roku prowadziła zespół accouncki, pracujący m.in. dla marek Carlsberg Polska (głównie Somersby, Carlsberg, Karmi), Danone, Klosterfrau, Orange, Stock Polska. Wspierała także nowobiznesowe działania agencji, koordynując projekty przetargowe.

Źródło: altavia.kamikaze

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764