logo
WIADOMOŚCI

Ewa Przyborowska przechodzi do Kamikaze z Deloitte Digital

Mateusz Zawiślak  PR 18.05.2017, przeczytano 243 razy
ilustracjastrzałka

Ewa Przyborowska w Kamikaze obejmuje stanowisko Senior Account Manager. Wcześniej pracowała w Deloitte Digital, pełniąc taką samą funkcję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ewa-przyborowska-przechodzi-do-kamikaze-z-deloitte-digital,32516,artykul.html

W branży digital Ewa Przyborowska pracuje od 9 lat. Do Kamikaze przeszła z Deloitte Digital, gdzie również pracowała na stanowisku Senior Account Manager. Odpowiedzialna była za zarządzanie zespołem accounckim pracującym m.in. dla firm: Polkomtel, PepsiCo General Bottlers Poland (Lipton Ice Tea), McCormick (Kamis), Teva, Valeant, Indesit/Hotpoint.

W agencji Kamikaze zajmie się w najbliższym czasie zbudowaniem swojego zespołu accounckiego, koordynacją projektów m.in. dla Orange Polska, jak również działaniami  z zakresu new business.

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
poniedziałek 25.06.2018, 168 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone