logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ewa Skrzypek awansuje na Head of SEM w Salestube

  PR 23.06.2022, przeczytano 349 razy
ilustracja

Ewa Skrzypek staje na czele działu SEM w agencji MarTech & e-commerce SalesTube. Będzie odpowiedzialna za koordynację pracy w blisko 50-osobowym zespole, automatyzację procesów, rozwój kompetencji technologicznych i rozbudowę oferty spółki w obszarze SEM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ewa-skrzypek-awansuje-na-head-of-sem-w-salestube,396352,artykul.html

Awans Ewy to naturalna konsekwencja rozwoju zarówno jej kompetencji, jak i samego SalesTube, ze szczególnym naciskiem na obszar biddable media - w tym SEM.

- Głównymi zadaniami Ewy w nowej roli będą rozwój zespołu, automatyzacja i optymalizacja procesów oraz skalowanie wykorzystania autorskiej technologii w poprawie efektywności kampanii SEM. Powierzenie jej stanowiska Head of SEM jest wynikiem najlepszego wśród kandydatów zrozumienia potrzeb tak dużego zespołu, jakim jest aktualnie dział SEMowy. Jej strategiczne podejście do planowania i wdrażania zmian, poprzedzone zawsze analizą codziennych wyzwań, będzie nieocenioną pomocą przy realizacji naszych kluczowych zadań - mówi Magdalena Pobikrowska, Head of  Biddable Media w SalesTube.

Ewa Skrzypek dołączyła do SalesTube w 2019 jako Senior SEM Manager. Karierę w branży zaczynała w 2007 w agencji marketingowej, żeby następnie przejść na stronę klienta i zajmować się szerszym zakresem reklamy digitalowej - również afiliacją, FB i innych sieci PPC. Prowadziła kampanie na kilkudziesięciu rynkach europejskich i azjatyckich. W GroupM zarządzała 12-osobowym zespołem i w ciągu 6 lat współpracowała z takimi klientami jak  Nivea, Biedronka, Leroy Merlin, Alior Bank, Huawei Nest Bank, Citi Bank, AVON, Orlen, PKP Intercity, USP Zdrowie czy Wittchen. Ukończyła Psychologię Kliniczną na SWPS w Warszawie ze specjalizacjami Psychologia Zachowań Konsumenckich oraz Marketing i Reklama.

Nowa Head of SEM będzie raportować do Magdaleny Pobikrowskiej, Head of Biddable Media.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Filmy reklamowe Almette emitowane na TikToku zostały uznane za jedne z najbardziej angażujących w historii tej platformy. Dwa filmy z kampanii EkoDOM Almette oraz jeden z kampanii Almette cottage znalazły się w top najchętniej oglądanych, komentowanych i udostępnianych reklamach.
Michał Desowski opuszcza Saatchi & Saatchi
Michał Desowski, dyrektor kreatywny w agencji Saatchi & Saatchi, zdecydował się po ośmiu latach pracy odejść z firmy i podjąć nowe wyzwania.
Euvic Digtal (Grupa Euvic Performance), została wybrana przez Gupę CSV, lidera na polskim rynku lakierniczym z zakresu dostarczania produktów, usług i szkoleń. Agencja odpowiedzialna była za kompleksowe opracowanie i wdrożenie nowego serwisu www.csv.pl. Grupa CSV specjalizuje się w lakiernictwie samochodowym, przemysłowym i meblowym. Zadaniem Euvic Digital było stworzenie...
Nowa kampania Orange Polska dla oferty Orange Flex
W nowej platformie komunikacji Orange Polska przekonuje, że warto się od siebie odczepić i uwierzyć w to, że mamy wystarczająco dużo do zaoferowania. Sobie i innym. A Orange Flex ma rozwiązania, które wystarczą, by komunikować się w zgodzie ze sobą i innymi.
Change Serviceplan i Media Republic z kampanią dla spółdzielni Mlekpol w Grajewie
Wystartowała nowa kampania promocyjna Maślanki Mrągowskiej oparta o ideę “Maślanka Mrągowska niejedno potrafi połączyć”. Po raz trzeci za strategię, kreację i realizację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan (Group One), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic (Group One).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764