logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ewa Soroka i Marek Kopeć z nowymi stanowiskami w Grupie Onet-RAS Polska

  PR 17.10.2016, przeczytano 859 razy

Do zespołu FAKT24.pl dołącza Ewa Soroka, która obejmie stanowisko Business Development Managera FAKT24.pl. Ewa Soroka zastąpi na tej pozycji Marka Kopcia, który awansował wewnątrz Grupy Onet–RAS Polska na stanowisko Group Product Owner.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ewa-soroka-i-marek-kopec-z-nowymi-stanowiskami-w-grupie-onet-ras-polska,30261,artykul.html

Ewa Soroka będzie odpowiedzialna m.in. za rozwój serwisu informacyjnego FAKT24.pl, poszukiwanie nowych źródeł przychodów, partnerstwa biznesowe oraz koordynację współpracy operacyjnej z innymi działami Grupy.

Marek Kopeć będzie odpowiedzialny za rozwój wszystkich serwisów horyzontalnych w Grupie. Podlegać mu będą managerowie odpowiedzialni za rozwój produktów w segmencie horyzontalnym (Onet, Newsweek, Fakt), zarówno serwisów desktopowych, jak i mobilnych oraz aplikacji. Jako Product Owner, Marek Kopeć osobiście pracuje z zespołem deweloperskim odpowiedzialnym za stronę główną Onetu.

Ewa Soroka pracuje w Grupie Onet-RAS Polska od 6 lat i od początku była związana z newsroomem Faktu. Od 2014 zajmowała się projektami specjalnymi i rozwojem serwisów od strony reklamowej w Media Impact Polska.

Marek Kopeć związany jest z Grupą Onet-RAS Polska od 9 lat, kiedy to dołączył do redakcji „Dziennika Polska Europa Świat” jako fotoedytor. Jako późniejszy zastępca szefa działu foto odpowiedzialny był za łączenie działu w ramach zintegrowanego newsroomu Dziennika i dziennik.pl. Następnie zajmował stanowiska project managera i product managera Fakt.pl.

Źródło: Grupa Onet-RAS Polska

www.grupaonet.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764