logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ewa Soroka szefową marketingu CANAL+ Polska

  PR 22.09.2024, przeczytano 340 razy
ilustracja

Z dniem 21 października Ewa Soroka dołączy do CANAL+ Polska i obejmie stanowisko Dyrektora Marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ewa-soroka-szefowa-marketingu-canal%2B-polska,405763,artykul.html

Ewa Soroka będzie odpowiedzialna za budowanie i realizację strategii marketingowej dla produktów i marki CANAL+ oraz działania marketingowe skierowane do klientów B2C i B2B.

Ewa Soroka doskonale rozumie specyfikę i wyzwania świata mediów. Jej unikalne doświadczenie z obszaru marketingu, digitalu, produktu i sprzedaży oraz rozumienie perspektywy i zachowań Klientów będą niezwykle cennym wsparciem przy realizacji działań marketingowych dla produktów i marki CANAL+.

Edyta Sadowska, Prezes Zarządu CANAL+ Polska.

CANAL+ Polska posiada ugruntowaną pozycję na rynku płatnej telewizji i rozrywki, ale podobnie jak wiele firm z branży mediów transformuje swój biznes i staje się coraz silniejszym graczem na rynku usług i produktów cyfrowych. Taka zmiana wymaga spojrzenia na biznes z wielu nowych perspektyw i jest szansą na wdrożenie innowacyjnych rozwiązań, m.in. w obszarach marketingu czy komunikacji do Klientów, dlatego cieszę się z możliwości dołączenia do zespołu CANAL+ w tak ważnym dla firmy momencie.

Ewa Soroka, Dyrektor Marketingu CANAL+ Polska.

Ewa Soroka jest związana z rynkiem mediów od niemal 15 lat. Specjalizuje się w projektach z obszaru transformacji cyfrowej oraz nowoczesnym, wielokanałowym marketingu.

Przez ostatnie lata Ewa Soroka była związana z Ringier Axel Springer Polska. Ostatnio jako Head of Subscribers Growth oraz Dyrektor Produktu zarządzała transformacją cyfrową i prowadziła działania na styku marketingu, produktu, akwizycji i retencji dla największych tytułów z portfolio RASP – portalu Onet.pl, dziennika Fakt i serwisów takich jak Fakt.pl, BusinessInsider.pl, Newsweek, Przegląd Sportowy i Forbes, co pozwoliło RASP zbudować rozpoznawalną i unikalną usługę subskrypcyjną na polskim rynku. Wcześniej zajmowała stanowisko Head of Fakt.pl, gdzie zarządzała biznesowo rozwojem serwisu Fakt.pl, oraz była związana z Media Impact Polska.

Źródło: CANAL+ Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sebastian Kansik na stanowisku 3D Graphic Designer  w El Padre
Do zespołu El Padre dołącza Sebstian Kansik obejmując stanowisko 3D Graphic Designer. Do tej pory współpracował z agencją jako freelancer.
Barbara Sowa w TOK FM
Barbara Sowa dołączyła do redakcji internetowej Radia TOK FM. Została wydawczynią i producentką treści audio. Będzie odpowiedzialna za produkcję podcastów, w tym seriali podcastowych i produkcji specjalnych.
Marta Bizior dołączyła do Grupy Eurozet
Marta Bizior objęła nowo utworzone stanowisko Social Media Director w dziale marketingu Grupy Eurozet. Będzie zarządzać centralnym działem social mediów odpowiedzialnym za wszystkie muzyczne stacje Grupy i raportować bezpośrednio do Katarzyny Piecuch, dyrektor marketingu Grupy Eurozet.
Martyna Mizerska dołącza do Biura Reklamy WP
Martyna Mizerska objęła stanowisko head of business operations w Biurze Reklamy Wirtualnej Polski. Będzie odpowiedzialna za optymalizację i ujednolicanie procesów operacyjnych.
Michał Jasiński wraca do EssenceMediacom
Michał Jasiński wraca do EssenceMediacom Poland, gdzie obejmie stanowisko Managing Partner, Strategy
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764