logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ewa Tkaczyk z awansem na Business Director w Pathfinder 23

  PR 09.10.2019, przeczytano 112 razy

Kolejne zmiany w Pathfinder 23 (Brand New Galaxy). Po rozszerzeniu operacji o Stany Zjednoczone, Pathfinder 23 awansuje dotychczasową Account Director – Ewę Tkaczyk, by prowadziła jeden z czterech działów Client Service.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ewa-tkaczyk-z-awansem-na-business-director-w-pathfinder-23,384272,artykul.html

Na nowym stanowisku Ewa Tkaczyk będzie zarządzać 15-osobowym zespołem, pracującym bezpośrednio z globalnymi hubami Coty w Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Genewie oraz Frankfurcie. Jednocześnie raportować będzie do niej team, który pracuje obecnie w Nowym Jorku.

– Początek 2020 roku będzie dla nas kluczowy pod kątem ekspansji geograficznej oraz kolejnych globalnych kontraktów, które obecnie finalizujemy. Z tego powodu już teraz priorytetem jest zadbanie o efektywny kształt zespołu i odpowiedni styl zarządzania, który Ewa gwarantuje – komentuje Szymon Domżał, VP/Managing Partner w Pathfinder 23.

Tkaczyk będzie prowadzić jeden z czterech działów Client Service w Pathfinder 23, bezpośrednio raportując do Julii Dziurbiejko – Managing Director, oraz do Szymona Domżała – VP/Managing Partner, odpowiedzialnego za globalny business Coty.

Ewa do Pathfinder 23 dołączyła dwa lata temu, wcześniej pracowała w Saatchi & Saatchi IS oraz w Gemius.

Źródło: Brand New Galaxy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Drugie Śniadanie z kampanią TV i digital
Trwa kampania marki “Drugie Śniadanie”, czyli zdrowych przekąsek w postaci musów owocowo-warzywnych. Za działania obejmujące spoty telewizyjne oraz digital odpowiada agencja Cut The Mustard.
Hibrands – zespół Opus B Brand Design pod nowym szyldem
HiBrands to nowa nazwa agencji Opus B Brand Design, wydzielonej ze struktur Opus B w styczniu 2019 r.
Red8 Advertising i Isobar Polska z kampanią wspierającą otwarcie Park of Poland
Należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencje Red8 Advertising i Isobar Polska zwyciężyły w przetargu na przygotowanie kampanii wspierającej otwarcie pierwszego etapu Park of Poland i „Suntago Wodny Świat”, największego zadaszonego parku wodnego w Europie.
Studio Dzikie debiutuje na rynku
Warszawska agencja Berry Project powołała do życia samodzielne studio graficzne. Dzikie specjalizuje się w projektowaniu identyfikacji wizualnej.
Pegasus Axis to stołowa drukarka UV, która oferuje szerokie możliwości druku przy zachowaniu fotograficznej jakości realizacji i wydajności produkcji. Małe rozmiary maszyny sprawiają, że jest to drukarka dostępna dla każdego – zarówno małej agencji, jak i wielkoformatowej drukarni.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764