logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ewa Ziętek-Maciejczyk PR & Marketing Managerem w Result Media

  PR 29.08.2019, przeczytano 621 razy

Agencja marketingu internetowego Result Media ma nowego PR & Marketing Managera. Została nim Ewa Ziętek-Maciejczyk, do której zadań będzie należało kreowanie i prowadzenie komunikacji w mediach oraz budowanie wizerunku firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ewa-zietek-maciejczyk-pr-and-marketing-managerem-w-result-media,383756,artykul.html

Ziętek-Maciejczyk przez 19 lat pracowała w mediach, m.in. w INFOR PL, Gremi Media oraz Wiedzy i Praktyce. Była dyrektorem marketingu oraz redaktor naczelną grupy publikacji z tematyki prawa gospodarczego i prawa pracy. Odpowiadała także za strategie i rozwój serwisów internetowych oraz czasopism i książek. Z pierwszego wykształcenia jest polonistką, później ukończyła Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie na kierunkach: Marketing internetowy i Zarządzanie w mediach. Ewa Ziętek-Maciejczyk ma również doświadczenie we współpracy ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska w zakresie publikacji na temat marketingu internetowego.

- Chcemy skorzystać z redakcyjnego i marketingowego doświadczenia Ewy, aby jeszcze lepiej komunikować się z naszymi obecnymi i potencjalnymi klientami. Relacje te należy budować na silnych fundamentach profesjonalizmu i otwartości na potrzeby partnerów biznesowych. Dlatego właśnie Ewie, jako osobie z dużym doświadczeniem w kreowaniu i koordynowaniu współpracy z partnerami biznesowymi oraz świetną znajomością rynku mediów, powierzyliśmy zadanie budowania wizerunku naszej agencji - mówi Konrad Spoczyński, prezes zarządu Result Media.

Pasją Ewy Ziętek-Maciejczyk jest kino. Współpracuje ona także z producentami filmów fabularnych i dokumentalnych przy tworzeniu strategii marketingowych i pozyskiwaniu sponsorów.

Na stanowisku PR & Marketing Managera w Result Media zastąpiła Adama Bodziaka, który rozstał się z firmą.

Źródło: Result Media

www.resultmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764