logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ewelina Milczek dyrektorem sprzedaży w Murator Expo

  PR 08.07.2019, przeczytano 265 razy

1 lipca Ewelina Milczek objęła stanowisko dyrektora sprzedaży w spółce Murator EXPO. Obszar jej zadań obejmuje Targi Wiatr i Woda, Targi Książki, "Żagle" i Zagle.com.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ewelina-milczek-dyrektorem-sprzedazy-w-murator-expo,383151,artykul.html

Ewelina Milczek odpowiada teraz za przychody sztandarowych imprez targowych Murator EXPO, czyli Targów Wiatr i Woda oraz Targów Książki. Zajmuje się także sprzedażą reklam w miesięczniku "Żagle" i serwisie internetowym Zagle.com.pl.

Z firmą związana jest od 13 lat. Wcześniej pełniła m.in. funkcję dyrektora sprzedaży miesięczników "Podróże" i "Żagle" oraz serwisów Podroze.pl i Zagle.com.pl. Na stanowisku dyrektora sprzedaży w Murator EXPO zastąpiła Tomasza Sałkowskiego, który rozstał się z firmą.

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Home.pl debiutuje za granicą
Największy w Polsce dostawca usług internetowych rozpoczął ekspansję na rynki zagraniczne. Na miejsce swojego debiutu home.pl wybrał Rumunię. W planach rozwoju są już kolejne kraje.
Marketerzy mogą lepiej dotrzeć do Polaków w komunikacji miejskiej
48% Polaków korzysta z telefonu w komunikacji miejskiej. Najwięcej osób wpatruje się w ekran w czasie od 2 do 5 min. Kilka procent sprawdza reklamy, na co z optymizmem patrzą marketerzy. Badanie pokazuje też, że pasażerowie poszukują głównie informacji o polityce oraz lekkiej rozrywki, często o charakterze tabloidowym. Na trzecim miejscu są social media. Według...
Wygodne wyszukiwarki w e-commerce
8 pażdziernika miała miejsce oficjalna premiera raportu „Wygodne wyszukiwarki w e-commerce”, wydanego przez Usability LAB z Grupy RST. Patronat medialny nad publikacją objęli Magazyn E-commerce oraz InternetStandard.
Sportklub stawia na motorsport
Dla tych, którym w krwiobiegu krąży benzyna, którzy przeliczają moc obrotową i konie mechaniczne sprawniej niż wydawaną w sklepie gotówkę i nie mogą żyć bez szybkości oraz adrenaliny, Sportklub przygotował nie lada gratkę. Stacja pozyskała prawa do kilku serii wyścigowych. Część z nich odbędzie się jeszcze w tym roku.
Bitwa prowadzących w kampanii kanałów Kuchnia+ i Domo+
„Kuchnia+ dodaje smaku. Domo+ pełne inspiracji” – pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania kanałów Platformy CANAL+: kulinarnego Kuchnia+ i wnętrzarskiego Domo+. To pierwsza w historii tych stacji akcja promocyjna, która łączy w swoim przekazie dwa brandy i podkreśla ich komplementarny charakter.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764