logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ewelina Puławska dyrektor zarządzającą Good One PR

  PR 24.05.2024, przeczytano 470 razy
ilustracja

W maju br. Ewelina Puławska awansowała w strukturach Good One PR, obejmując nowo utworzone stanowisko managing director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ewelina-pulawska-dyrektor-zarzadzajaca-good-one-pr,404342,artykul.html

Puławska odpowiada za rozwój strategiczny agencji, jej wyniki biznesowe, budowanie partnerstw i reprezentację firmy na zewnątrz, a także ścisłą współpracę z innymi agencjami w grupie marketingowej Good One.

Z Good One PR związana jest od 12 lat, gdzie od 2020 roku pełniła funkcję account director. W swojej karierze tworzyła oraz wdrażała kompleksowe kampanie komunikacyjne dla polskich i zagranicznych marek, w tym m.in. dla GO Sport, Subway, Easy Forex, Intrum Justita, Ultimo, Würth Polska czy Bobby Burger. Realizowane przez nią projekty zostały docenione i nagrodzone w najważniejszych konkursach branży public relations: Złote Spinacze oraz PR Wings. Odpowiadała również za kampanie pro bono, realizowane przez Good One PR w ramach strategii społecznej odpowiedzialności biznesu.

Jest absolwentką wydziału nauk humanistycznych UKSW, Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie oraz London School of Public Relations, zakończonej międzynarodowym certyfikatem PR. Od maja 2019 r. jest również członkinią Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Good One PR to agencja strategicznego zarządzania komunikacją, obecna na polskim rynku od 2009 roku. Wśród klientów agencji znajdują się zarówno polskie, jak i globalne marki z wielu branż, w tym m.in. FMCG, retail, e-commerce, zdrowie, turystyka, finanse czy usługi biznesowe. W ofercie agencji znajdują się m.in. działania z zakresu: PR produktowego, PR korporacyjnego, PR kryzysowego, employer brandingu, public affairs, SEO PR, content marketingu, CSR/ESG, czy influencer marketingu. Good One PR z powodzeniem realizuje także premiery produktowe, kampanie crowdfundingowe czy eventy.

W corocznym badaniu Kantar Polska, Good One PR otrzymuje bardzo wysokie noty, a w 2022 roku została oceniona najlepiej spośród wszystkich agencji biorących w nim udział, otrzymując tytuł Agencja PR 2022 roku. Kampanie realizowane przez Good One PR zostały nagrodzone w konkursach Złote Spinacze oraz PR Wings. Reprezentanci agencji wygrali także konkurs Young Creatives Cannes 2023, dzięki czemu reprezentowali Polskę na arenie międzynarodowej. Siedziba główna firmy mieści się w Warszawie, na Żoliborzu. Oddział lokalny znajduje się we wrocławskim inkubatorze przedsiębiorczości triQube. Good One PR jest częścią grupy marketingowej Good One, dzięki czemu zapewnia kompleksowość usług poprzez dostęp do specjalistów z pozostałych obszarów wsparcia biznesu, takich jak: digital, social media, design, SEO i SEM.

Źródło: Good One PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ewa Traczyk obejmuje stanowisko w OBTK
Do zespołu social media agencji OBTK dołączyła Ewa Traczyk, obejmując stanowisko Senior Social Media Executive. Ewa specjalizuje się w dziedzinie social mediów, digital marketingu oraz public relations. Wnosi ze sobą wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów dla marek z różnych branż.
Marcin Ośmiałowski zastępcą dyrektora Centrum Reklamy DGP Infor
Wraz z początkiem lipca Marcin Ośmiałowski został nowym zastępcą dyrektora Centrum Reklamy w Grupie DGP INFOR. Jego wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej wesprze poszerzanie oferty i dotarcie do nowych grup docelowych. Ośmiałowski zaangażuje się ponadto w rozwój sprzedaży online.
Michał Wilczyński dyrektorem sprzedaży w iPoster
Do iPoster, właściciela i operatora największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych, dołączył Michał Wilczyński. Na stanowisku dyrektora sprzedaży odpowiada m.in. za tworzenie oraz realizację strategii sprzedażowej i marketingowej spółki.
Kamila Fenik dołączyła do agencji Ancymony (*ancy)
Kamila Fenik posiada ponad 8-letnie doświadczenie w branży marketingowej, głównie w obszarze mediów. Do agencji powraca po dłuższej przerwie. W tym czasie zdobywała nowe doświadczenia, m.in. realizując działania marketingowe po stronie klienta w obszarze IT (Comarch). Przez ostatnie miesiące związana była z domem mediowym PRO Media House, gdzie pracowała m.in....
Eliza Bujnowska przechodzi z CCC do dentsu Polska
Do dentsu Polska dołączyła Eliza Bujnowska i objęła stanowisko Analytics & Data Science Director. W dentsu odpowiada za tworzenie i rozwój nowych produktów i usług dedykowanych klientom w obszarze Data oraz jakość obsługi w tym obszarze. Ponadto jest odpowiedzialna za realizację bieżących potrzeb klientów w zakresie AdOps, Digital Analytics i Data Science. Bujnowska zarządza...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764