logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Expander: nowe logo i identyfikacja wizualna

  PR 07.09.2017, przeczytano 580 razy
ilustracjastrzałka

Expander, pierwszy pośrednik finansowy w Polsce, redefiniuje wygląd swojej marki. Przedstawia nowe logo, serwis internetowy oraz wizualizację blisko 100 placówek w kraju. Celem zmian jest odświeżenie identyfikacji tak, by lepiej odzwierciedlała cechy, dzięki którym firma zawdzięcza swój rynkowy sukces – profesjonalizm, eksperckość, wszechstronność i elastyczne podejście do Klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/expander%3A-nowe-logo-i-identyfikacja-wizualna,33651,artykul.html

– Expander to połączenie 17-letniej tradycji i eksperckiej wiedzy ze znajomością potrzeb dzisiejszego Klienta. Współcześni konsumenci, w tym przedstawiciele pokolenia Y, traktują nowe technologie, jako integralną część codziennego życia. Także od ekspertów finansowych oczekują otwartości, przejrzystej i sprawnej komunikacji w różnych kanałach. Dlatego stawiamy na stały rozwój naszej oferty i inwestujemy w projekty w kanałach online. Chcemy, aby wygląd Expandera oddawał charakter oraz najważniejsze cechy firmy, dzięki którym zawdzięczamy dynamiczny rozwój. Zależy nam, by podkreślał również misję firmy, czyli bycie ekspertem od spraw ważnych dla naszych klientów – mówi Adrian Jarosz, prezes zarządu Expander Advisors.

Zmianie uległo logo i claim. Na początku września pośrednik rozpoczął również dostosowywanie identyfikacji wizualnej blisko 100 oddziałów w całej Polsce oraz zmianę wyglądu materiałów reklamowych. Nowoczesna i spójna kolorystyka ma na celu wzmocnienie rozpoznawalności brandu. Kolejną zmianą jest uruchomienie nowego serwisu internetowego. Expander.pl to przede wszystkim źródło praktycznej wiedzy finansowej. Na platformie na bieżąco publikowane będą artykuły zawierające porady ekspertów, objaśniające zagadnienia związane z finansami i analizujące rynek. Nie zabraknie też odpowiedzi na najczęściej zadawane przez konsumentów pytania. Ta część serwisu będzie na bieżąco rozwijana i poszerzana o nowe treści.

– Klienci mają coraz wyższe wymagania dotyczące komunikacji w kanałach online. Do tego dochodzi zmiana pokoleniowa – rosnącą grupą wśród naszych klientów są przedstawiciele pokolenia Y – dla nich pierwszym punktem styczności z marką jest właśnie Internet. Nasz serwis internetowy będzie dynamicznie rozwijany i stale wzbogacany o unikalne treści i narzędzia dla osób poszukujących optymalnych rozwiązań finansowych. Został wyposażony w zestaw kalkulatorów, które m.in. pozwolą szybko przeanalizować zdolność kredytową, obliczyć wartość dodatkowej emerytury wypracowanej dzięki oszczędnościom czy wysokość składki ubezpieczeniowej – komentuje Agnieszka Kiewesz, marketing brand manager Expander Advisors.

Za odświeżenie identyfikacji wizualnej Expander odpowiada agencja White Cat Studio.

Źródło: Expander Advisors

www.expander.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764