logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Expertsender dołącza do IAB Polska

  PR 26.02.2021, przeczytano 218 razy

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza ExpertSender - stabilna, zapewniająca wysoką dostarczalność (nawet 99,7%) platforma do marketing automation w kanałach: e-mail, SMS, mobile oraz web.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/expertsender-dolacza-do-iab-polska,390390,artykul.html

ExpertSender to narzędzie, które  pomaga eCommerce’om dokonywać zaawansowanej segmentacji klientów w oparciu o dane oraz dynamicznie personalizować wiadomości. ExpertSender to również zespół ekspertów, którzy pracując indywidualnie z klientami pozwalają im osiągać najwyższe wyniki sprzedażowe. Z ExpertSender korzysta ponad 400 klientów i ponad 1000 marek na całym świecie. ExpertSender z centralą w Gdyni ma oddziały w Moskwie, Pekinie oraz São Paulo. ExpertSender ma także status Silver Microsoft Partner, certyfikat ISO 27001 i w pełni spełnia wymogi nakładane przez RODO.

- Polski rynek eCommerce z roku na rok powiększa się. W 2020 w naszym kraju powstało ponad 11 tys. nowych sklepów internetowych. Większe zainteresowanie e-handlem powoduje jednak zwiększoną konkurencję między markami. Sklepy online starają się przyciągnąć nowych i zatrzymać istniejących klientów wszelkimi możliwymi sposobami. Może im w tym pomóc automatyzacja marketingu prowadzona m.in. w kanałach e-mail, SMS, web push, pop-up, mobile czy social media. Jednak aby skutecznie korzystać z technologii dostarczającej takie rozwiązania, należy również dobrze zaplanować strategię komunikacji marketingowej oraz analizować efekty prowadzonych działań. ExpertSender od lat jest aktywnym członkiem organizacji, które wyznaczają i promują najlepsze praktyki w marketingu. Dlatego też dołączenie do IAB Polska jest dla nas kolejnym dowodem wiedzy, jaką posiadają nasi eksperci. – komentuje Krzysztof Jarecki, CEO ExpertSender

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764