logo
WIADOMOŚCI

Explore Poland: Jest nowa akcja promująca Polskę

redakcja   05.06.2018, przeczytano 600 razy
ilustracjastrzałka

Piękno i zabytki naszego kraju to temat nowej kampanii zorganizowanej przez Fundację Edukacji Polonijnej. Towarzyszący projektowi spot reklamowy zbiera w internecie entuzjastyczne recenzje. Akcja adresowana jest głównie do Polaków mieszkających za granicą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/explore-poland:-jest-nowa-akcja-promujaca-polske,36759,artykul.html

„Odkryj Polskę / Explore Poland” to nowy projekt edukacyjny Fundacji Edukacji Polonijnej. Autorzy chcą zachęcić młodych Polaków mieszkających w kraju i poza jego granicami do zapoznania się z dziedzictwem kulturowym i malowniczym krajobrazem ojczyzny, z rodzimymi zwyczajami oraz tradycjami.

1 czerwca opublikowano spot prezentujący Polskę "od gór do morza" - od surowego piękna rodzimej przyrody po niezwykłą architekturę miast i zabytkowych starówek. Ujęcia, w większości z lotu ptaka, zrealizowano w jakości 4K. - Wierzymy, że materiał ten jest wartościowy i pozwoli tysiącom małych Polaków poznać lepiej Ojczyznę i jej piękno! Fabuła filmiku zabiera nas w podróż po Polsce; prowadzi górskimi szlakami, ukazuje surowe piękno i tatrzański majestat. Oprowadza po gęstych lasach, a także odpręża i pozwala na odpoczynek w promieniach nadmorskiego słońca. Filmik to fascynująca podróż przez zasypane śniegiem tereny i skute lodem jeziora, możemy skryć się przed słońcem w cieniu potężnych drzew i zachwycić mnogością różnorakich barw polskiego krajobrazu. - wyjaśniają autorzy kampanii.

Filmowi towarzyszy quiz , w którym można sprawdzić swoją wiedzę o Polsce rozpoznając miejsca pokazane w filmiku.

Fundacja Edukacji Polonijnej stawia sobie za cel rozpowszechnie polskiej edukacji wśród Polaków na całym świecie, wspieranie stowarzyszeń i organizacji polonijnych, a także współpracę z Ambasadami Polski oraz mediami. Przede wszystkim jednak chce pomagać polskim dzieciom mieszkającym poza granicami kraju w zdobywaniu wiedzy o Polsce i ułatwiać poznawanie języka polskiego - to głównie z myślą o nich stworzony został ten materiał.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Spot został bardzo dobrze przyjęty przez Internautów. W komentarzach pod filmem na YouTube czytamy m.in.:

- Jeden z lepszych tego rodzaju krótkich filmów promocyjnych, jakie w ostatnim roku widziałem.

- Ten film jest czymś niesamowitym. To jak pięknie ukazuję naszą kochaną Polskę powoduje takie uczucie gdzieś w głębi klatki piersiowej, wydaję mi się, że nazywa się to duma :)

- Ja się popłakałam :) przepiękny film!

- Rozpiera mnie duma!

Wskazywano też jednak na mankamenty:

- Wszystko cacy....architekturki bajeczne , krajobrazy przecudne , słodycz płynie z tych wszystkich ujęć. Ale POLSKA to też Polacy.... nasza wiara , nasza historia ,tradycja obyczaje... .

- Kto wpadł na pomysł filmu promującego Polskę i ogólnie zrealizowanego dla Fundacji Edukacji Polonijnej... Bez opisu, a przynajmniej wyświetlenia samych nazw gdzie co jest?

- Nazwy lokalizacji by sie przydaly, nawet dla nas, a co dopiero dla obcych

- ciężkawy sztucznawy, nudnawy....

  • Koordynator projektu: Marta Prochot / dreamlike.pl
  • Realizacja: Filip Gonciarczyk i Jakub Leszko / Motionthrill

Źródło: Fundacja Edukacji Polonijnej

explorepl.pl

Dodatkowe informacje:

Lista miejsc, w których było realizowane nagranie:
Zakopane
Kraków
Tyniec
Warszawa
Poznań
Wrocław
Katowice
Sandomierz
Bieszczadzki Park Narodowy
Biebrzański Park Narodowy (Osowiec)
Tatrzański Park Narodowy
Zamość
Łomianki
Jezioro Różnowskie
Mazury
Toruń
Zamek Książ w Wałbrzychu
Malbork
Jezioro Jeziorak
Hel
Polana Szymkówka
Molo w Sopocie
Molo w Juracie

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
Liuendor, 06.06.2018

IMHO można skrócić do 1,5 minuty bez straty jakości.
A i tak będzie za długie...

avatar użytkownika
redakcja, 06.06.2018

Może nie jesteś grupą docelową?  

Liuendor, 06.06.2018

A kto jest grupą docelową filmu ponad 3 minutowego filmu z widoczkami?

IMHO należy popatrzeć jak robią inni.
30 sekund. Na tyle uwagi można ewentualnie liczyć.
  

avatar użytkownika
redakcja, 06.06.2018

To nie jest spot emitowany w przerwie meczu - materiał jest udostępniony w internecie i adresowany do tych, którzy świadomie decydują się na jego obejrzenie.  

Liuendor, 06.06.2018

Może to jest właśnie problem, że to, co trzeba pokazywać w przerwie meczu, jest pokazywane tylko tym, którzy świadomie zdecydują się na jego obejrzenie...?  

avatar użytkownika
redakcja, 06.06.2018

Doczytałeś do kogo adresowana jest akcja?  

Liuendor, 06.06.2018

A rozumiesz do KOGO powinna być adresowana?


Żadna sztuka wymyslić sobie akcję kierowaną do nikogo i wydać na nią państwowe pieniądze.  

avatar użytkownika
redakcja, 06.06.2018

No podpowiedz - do kogo powinna kierować swoje akcje fundacja (finansowana również z prywatnych darowizn) zajmująca się edukacją środowisk polonijnych... Czas start!  

Liuendor, 07.06.2018

Sorry, ale nie udzielam darmowych konsultacji.  

avatar użytkownika
redakcja, 07.06.2018

Mógłbyś zrobić od czasu do czasu cośkolwiek pro bono.  

Liuendor, 07.06.2018

Myślisz, że powyższy filmik powstał za darmo a wszyscy przy nim pracujący działali pro bono?  

avatar użytkownika
redakcja, 07.06.2018

Tego nie wiemy, ale wkład pracy w taką poradę nie da się porównać z pracą nad stworzeniem całego tego filmu. Mógłbyś się szarpnąć jeśli rzecz lezy Ci na sercu.  

Liuendor, 07.06.2018

Nie widzę powodu, choćby jednego, dla którego miałbym.
  

avatar użytkownika
redakcja, 07.06.2018

Czyli że Ci nie leży?   

Liuendor, 07.06.2018

Czyli, że nie poprawiam za darmo tego, za co inni wzięli pieniądze.  

avatar użytkownika
redakcja, 07.06.2018

W takim razie pozostanie to Twoją słodką tajemnicą.  

brak ikonki
tom-ldz, 07.06.2018

jeżeli ten film by powstał 10-12 lat temu to ok, ale teraz to wygląda jak zlepek kilku ujęć odklepane na zajęcia w szkole

avatar użytkownika
redakcja, 07.06.2018

Sądzisz że w ciągu ostatnich 10 lat dokonał się taki postęp standardów estetycznych w reklamie wideo, że rzeczy oceniane jako dobrze 10 lat temu dziś już trącą myszką?  

brak ikonki
tom-ldz, 08.06.2018

nie tyle sądzę co wiem, że zmontowanie takiego klipu 10 lat temu na telefonie nie było możliwe, a teraz takie rzeczy można na smartfonie zmontować. To, że ktoś parę ujęć z drona zrobił nie oznacza od razu, że jest to super. Film jak z wesela z wykupioną dodatkowo opcją filmowania z drona. Ot i tyle. Brak efektu WOW.
A teraz filmik sprzed dwóch lat:
https://www.youtube.com/watch?v=ekz6i58kVpI
Tylko tu mam wrażenie, że mieli lepszego operatora drona.
Jakoś nie zauważyłem, żeby ten nowy film "promocyjny" czymś się wyróżnił na tle setek innych, zapadł w pamięć czy cokolwiek innego... No może poza jednym, brak dobrej stabilizacji przy ujęciach z bliska osób - kamera się "buja" (0:18, 1:17), tam gdzie nie było gimbala w dronie (czyli technika dostępna obecnie, a nie 10 lat temu).
Taka moja subiektywna opinia, chyba mam do niej prawo?
Czy mam zakaz wypowiadania się w tym temacie tak jak w temacie gastronomiczno- kebabowym?  

avatar użytkownika
redakcja, 08.06.2018

Jeżeli ktoś będzie usiłował odebrać Ci prawo do wypowiedzi zgłoś to od razu - zajmiemy się draniem.  

Najnowsze w tym dziale:

Poszerzona oferta podkładów pod laminaty firmy Colop Polska
Podkład pod laminat to produkt, który doskonale nadaje się do realizacji oficjalnych certyfikatów, nagród, gratulacji, życzeń, podziękowań czy potwierdzeń udziału w szkoleniach. Po przyklejeniu do niego wygrawerowanego laminatu, blachy aluminiowej czy blachy sublimacyjnej może stać się wyszukanym dyplomem.
Drukarka Atexco Ajet 3180 – premiera Alubest na targach poligrafii reklamowej
Firma, która jest autoryzowanym dystrybutorem urządzeń poligraficznych oraz chemii i oprogramowania do poligrafii takich firm jak: Mutoh, Atexco,PigmentInc Ltd.Co., Pengda, Ergos, jako nowość zaprezentuje na swoim stoisku drukarkę sublimacyjną do druku transferowego ATEXCO Ajet 3180.
Leszek podsumowuje Pol’and’rock 2018
Po trzech dniach pełnych muzyki i pozytywnej energii czas pożegnać tegoroczną edycję Pol’And’Rock. Leszek wraz z festiwalowiczami po raz kolejny bawili się na nim w przygotowanej strefie, oddając się w wir zabawy i porywających dźwięków. Miasteczko Leszka to jednak nie wszystko. Podczas festiwalu dostępna była także limitowana edycja puszki Lecha...
Zaangażowanie Brother w kwestie związane z ochroną środowiska naturalnego w ciągu ostatnich lat zaowocowało zredukowaniem zużycia energii o 29 proc. przez urządzenia kolorowe oraz o 10 proc. przez urządzenia monochromatyczne.
Plotery Efi serii Pro na Festiwalu Druku
12 i 13 września podczas warszawskiego Festiwalu Druku, na stoisku Atrium Centrum Ploterowe można będzie zobaczyć dwie produkcyjne maszyny LED marki EFI - Pro 16h i Pro 24f.
 
wtorek 14.08.2018, 141 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone