logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Expondo uruchamia w Zielonej Górze sieć eksperckich studiów wizualnych

  PR 01.04.2019, przeczytano 1064 razy
ilustracjastrzałka

W dzielnicy Nowy Kisielin w Zielonej Górze firma expondo, globalny lider rynku e-commerce B2B, uruchamia sieć eksperckich studiów wizualnych. Na 1000 metrów kwadratowych powierzchni otwarto specjalistyczne studia fotograficzne i filmowe. – Już wkrótce klient, który zapyta o działanie naszego urządzenia, w ciągu 24 godzin otrzyma zwrotnie film video, w którym specjalista z danej dziedziny zaprezentuje wszystkie jego funkcjonalności. W studiach codziennie powstaje nawet siedem materiałów video oraz zdjęciowe portfolio produktowe z fotografiami packshotowymi i obrotowymi (360°). Zielona Góra jest nowoczesnym europejskim centrum kreacji wizualnej w segmencie e-commerce – mówi Jacek Powałka, dyrektor Działu Marketingu w expondo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/expondo-uruchamia-w-zielonej-gorze-siec-eksperckich-studiow-wizualnych,381894,artykul.html

Sieć specjalistycznych studiów wizualnych

W nowej siedzibie expondo w Nowym Kisielinie, zlokalizowanej 9 kilometrów od centrum miasta, na terenie Lubuskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego, powstało sześć specjalistycznych studiów wizualnych. Na 1000 metrach kwadratowych powierzchni pochodzący z Zielonej Góry lider rynku e-commerce B2B tworzy kreacje produkowanych i sprzedawanych przez siebie specjalistycznych sprzętów i narzędzi dedykowanych profesjonalistom różnych branż.

– W naszym studiu fotograficznym powstają zdjęcia packshotowe, aranżacyjne i obrotowe (360°) produktów z różnych sektorów gospodarki. Można powiedzieć, że w dziedzinie zakupów nastąpił powrót do jaskini, to jest powrót do komunikacji obrazkowej – widzimy, że coraz mniejsze znaczenie przy decyzji zakupowej ma szczegółowy opis tekstowy produktu, rośnie natomiast rola atrakcyjnych i szczegółowych zdjęć oraz filmów wizerunkowych. Ekspert w studiu ma być zmysłami wzroku i dotyku; oczami i rękami klienta. Analogicznie, rośnie rola rekomendacji eksperckiej – liczy się opinia fachowca a nie członka rodziny czy znajomego – mówi Jacek Powałka.

W trzech studiach video expondo powstaje nawet do 7 filmów dziennie. Produkowane są tu materiały prezentujące wszystkie funkcjonalności oferowanych przez firmę sprzętów.

– To, co wyróżnia nasze materiały, to fakt, że prezentację produktową przeprowadza ekspert – nie prezenter czy celebryta, ale prawdziwy specjalista w danej dziedzinie. Na przykład artykuły naszej marki Royal Catering, dedykowane branży HoReCa, prezentuje Michał Orłowski, szef kuchni i jednocześnie ekspert expondo. To niezwykle ważne, by klient – przedsiębiorca i specjalista w swojej dziedzinie otrzymał fachowe doradztwo także od specjalisty z tej dziedziny. Ekspert zwróci uwagę na te cechy produktu, które mają realne znaczenie w użytkowaniu – dodaje Jacek Powałka.

Nowy wymiar obsługi klienta

Firma expondo za cel stawia sobie dążenie do doskonałości w dziedzinie obsługi klienta, ale nie mniej ważna jest praca nad stale podnoszoną jakością oferowanych artkułów.

– Profesjonalistów różnych branż angażujemy nie tylko do współpracy w zakresie prezentacji produktowych, ale także do testów naszych artykułów – jeszcze przed wprowadzeniem asortymentu do sprzedaży. Kto, jeśli nie prawdziwi kucharze, właściciele warsztatów samochodowych, fizjoterapeuci, wypowie się lepiej na temat ważnych dla użytkowników parametrów opiekacza czy blendera, spawarki lub łóżka do fizjoterapii? W ramach naszego Europejskiego Centrum Kontroli Jakości specjaliści wnikliwie testują produkty w oparciu o swoje doświadczenie i potrzeby. Co ważne, w testach bierzemy pod uwagę potrzeby ekspertów, ale także klientów bądź pacjentów. Nasze kryteria są na tyle wyśrubowane, że do oferty sprzedażowej expondo trafia 81-83 procent testowanego asortymentu – tłumaczy Jacek Powałka.

Zniwelować barierę zakupów w internecie

– Do tej pory w naszych studiach kreatywnych w Zielonej Górze wyprodukowaliśmy przeszło 350 filmów produktowych i chociaż zaczęliśmy od asortymentu gastronomicznego, w najbliższym czasie będziemy realizować projekty wizualne z artykułami z innych branż. Naszym celem jest zniwelowanie bariery zakupowej w internecie – oferowanie klientom dokładnie tego, czego potrzebują. Okazuje się, że klienci dziś od firmy e-commerce, poza rzetelną i wyczerpującą informacją produktową, przede wszystkim fachowej asysty podczas zakupów internetowych.

Jak tłumaczy Jacek Powałka, z wyzwaniami w zakresie deficytów fachowej ekspertyzy produktowej borykają się nie tylko przedsiębiorstwa e-commerce, ale także duże sieci handlowe. W małych sklepach hydraulicznych czy elektrycznych klient mógł liczyć na fachowe doradztwo w zakresie oferowanego asortymentu. W dużych sieciach klient ma co prawda ogromny wybór, ale pojawia się także potencjalny problem z decyzją – który artykuł spośród kilkunastu czy kilkudziesięciu będzie dla mnie optymalny?

- Rozumiejąc te potrzeby, expondo stara się być dla swoich klientów biznesowych prawdziwym partnerem. Sieć eksperckich studiów wizualnych to nasz kolejny krok. Następnym będzie udostępnianie materiałów filmowych i konsultacji video w czasie rzeczywistym  – mówi Jacek Powałka.

Źródło: Expondo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obserwacja zachowań 450 tys. konsumentów w ponad 710 obiektach wykazała, że w I kwartale br. ruch w galeriach spadł o blisko 5% rdr. Natomiast odwiedzających było o niecały 1% mniej niż rok wcześniej. Częstotliwość wizyt zmniejszyła się rok do roku o ponad 4%, za to zwiększył się czas spędzany w tego typu placówkach. Ostatnio był średnio dłuższy o ponad 2...
Leasing uwolniony z papieru po 24 latach?
Czy umowę leasingu, podobnie jak umowę kredytu lub pożyczki, będzie można wreszcie zawrzeć elektronicznie? Jest projekt ustawy, który usuwa archaiczny nakaz zachowania formy pisemnej, obowiązujący od 2000 roku . Oszczędności z wyeliminowania papierowych umów leasingu mogą wynieść ok. 15 mln zł rocznie – szacuje Carsmile.
Co Polacy kupują przez internet? Trendy w e-commerce
Klienci, którzy przyzwyczaili się do kupowania w sieci, są w niej coraz aktywniejsi. W konsekwencji z roku na rok w wielu kategoriach poziom wydatków rośnie, a co za tym idzie, zwiększa się także wartość polskiego rynku e-commerce.
Zetki o Zetkach. Jakie jest pokolenie Zet w Polsce?
Roszczeniowi małolaci, którym nie chce się pracować, przyklejeni do smartfona i liczący się jedynie z opinią influencerów? O generacji Zet krąży wiele mitów. Co jest jednak najważniejsze dla osób urodzonych w latach 1997-2012? Jacy powinni być ich zdaniem pracodawcy? Na co najczęściej wydają pieniądze? Czy gromadzą...
Odczyt Barometru EFL na II kwartał br. wyniósł 52,6 pkt. i jest o 0,1 pkt. wyższy w ujęciu kwartalnym i o 4,9 pkt. wyższy w ujęciu rocznym. Obecnie odnotowana wartość to najwyższy wynik od II kwartału 2021 roku (52,8 pkt.), a w ostatnich pomiarach zauważalny jest systematyczny wzrost wartości wskaźnika Barometru. Eksperci EFL zwracają także uwagę na rosnący już od roku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764