logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Expressyourself- Nowa Era w stylizacji samochodów

  PR 10.08.2008, przeczytano 1359 razy
ilustracjastrzałka

Ponad 250 000 unikalnych użytkowników i 9200 zaprojektowanych przez Internautów samochodów! To bilans największej dotąd na polskim rynku akcji marketingowej w sektorze Rent a Car – ExpressYourself.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/expressyourself--nowa-era-w-stylizacji-samochodow,7706,artykul.html

Teraz bardziej niż kiedykolwiek mamy wpływ na to, czym będziemy jeździć. Nie tylko na markę i kolor, ale również na wygląd karoserii. Dobiegła końca największa akcja marketingowa w branży Rent a Car.

ExpressYourself to część długoterminowej kampanii wizerunkowej wypożyczalni samochodów Express, w której oprócz budowania marki ważnym celem jest budowanie świadomości wynajmu samochodów jako takiego
- ExpressYourself to największa kampania marketingowa na rynku Rent a Car w Polsce. Akcja spełniła założone cele marketingowe, a nasze najśmielsze oczekiwania przerosła ilość projektów i aktywność autorów prac - mówi Jacek Klukowski, Dyrektor Marketingu Grupy PGD.

W projekcie wykorzystano nowatorskie narzędzia marketingowe- marketing szeptany, elementy crowdsourcingu. O sukcesie akcji przesądziła również atrakcyjność głównej nagrody i duża aktywność ambasadorów zaangażowanych przez agencję Streetcom.
- Word of mouth był ważnym elementem akcji, a rekrutowani ambasadorowie projektu w znakomity sposób przyczynili się do spopularyzowania serwisu. Jesteśmy zadowoleni z tej współpracy i uzyskanych efektów. Tego właśnie spodziewaliśmy się decydując się na zastosowanie nowoczesnych technik marketingowych - mówi Paweł Pawicki, Szef Marketingu Express S.A.

Podczas 7 tygodni trwania konkursu stronę www.expressyourself.pl odwiedziło 250 000 unikalnych użytkowników, którzy złożyli 305 000 wizyt by zaprojektować 9200 samochodów! Internauci, głosując na projekty z galerii amatorskiej i profesjonalnej, wybrali po 100 najwyżej ocenianych projektów. Spośród nich profesjonalne Jury wybrało 20 zwycięzców. Lista zwycięzców znajduje się już na www.expressyourself.pl

Artyści z grupy WallDesign.pl, którzy byli kreatywnymi ambasadorami projektu, oceniając prace kierowali się wieloma czynnikami, począwszy od pomysłu, przez ogólny wygląd całościowy, dobór i sposób łączenia określonych wzorów, a także zastosowanie palety kolorów. Nadesłane projekty, zarówno amatorskie, jak i profesjonalne charakteryzują się bardzo dużą różnorodnością. Kobiety zdecydowanie częściej wykorzystują delikatne, swingujące wzory i motywy kwiatowe. Wśród projektów nadesłanych przez panów przeważa chłodniejsza i ciemniejsza kolorystyka oraz bardziej agresywne formy.

- Poziom wykonywanych prac był bardzo zróżnicowany, ale cieszy nas fakt, iż kilkanaście prac amatorskich z powodzeniem może konkurować z projektami profesjonalistów, a kilka projektów zaskoczyło nas nieszablonowym podejściem do tematu- podsumowuje Jurek Dytkiewicz z WallDesign.pl.

16 sierpnia na Krakowskim Kazimierzu odbędzie się prezentacja zwycięskich projektów naniesionych na kabriolety. Podczas eventu na Placu Wolnica zaprezentują się nie tylko samochody, ale również twórcy najlepszych pomysłów, którzy po odebraniu nagród- aparatów fotograficznych i kluczyków do samochodów, wyruszą w 2 tygodniową podróż po Polsce. Każdy może pojechać, gdzie tylko zapragnie, odwiedzić rodzinę i przyjaciół, pochwalić się swoim dziełem, a wspomnienia z wyjazdu uwiecznić otrzymanym w nagrodę aparatem. Galeria zdjęć wykonanych w trakcie podróży pojawi się na stronie internetowej www.expressyourself.pl. Internauci w głosowaniu na stronie wybiorą najlepsze z wakacyjnych zdjęć.

Mimo zakończenia konkursu na stronie www.expressyourself.pl w dalszym ciągu można projektować wygląd samochodu, a już wkrótce pojawią się tam fotografie z najpiękniejszych zakątków naszego kraju i relacje z podróży – zapraszamy!

Źródło: LOGINET MEDIA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
McCANN Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii obejmującej opracowanie kreacji dla nowej platformy komunikacyjnej oraz za produkcję materiałów foto i wideo na wszystkich 13 rynkach, na których jest obecny XTB. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Badania Havas z serii Meaningful Brands już w nowym serwisie
Havas prowadzi badanie Meaningful Brands już od 15 lat – w tę okrągłą rocznicę agencja prezentuje nowy branding swojego flagowego badania oraz serwis www.meaningful-brands.com, na którym można znaleźć raporty Meaningful Brands z ostatnich 3 lat.
Piotr Grabarczyk w nowej roli w MBridge
Wraz z rozwojem struktur klienckich i agencyjnych w MBridge, Piotr Grabarczyk, który do tej pory realizował swoje zadania jako Digital Strategist, obejmuje stanowisko Team Leadera i tym samym rozwija dział, który łączy kompetencje działów sprzedaży i strategii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764