logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Extra Kwaśne Dżemy Łowicz ruszają z kampanią influencerską do Generacji Z

  PR 25.05.2023, przeczytano 1116 razy
ilustracjastrzałka
Fot. Mr.Pancake i Katarzyna Plachecka

W maju wystartowała kampania promująca Extra Kwaśne Dżemy Łowicz. Niestandardowe działania obejmują m.in. dedykowane menu w sieci restauracji Pizza Boyz i Mr Pancake, limitowaną serię ubrań oraz nagranie piosenki wraz z teledyskiem przez trendujących artystów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/extra-kwasne-dzemy-lowicz-ruszaja-z-kampania-influencerska-do-generacji-z,400130,artykul.html

W ramach kampanii marka Łowicz weszła we współpracę z FoodX. W restauracjach Mr Pancake i Pizza Boyz w pięciu miastach dostępne jest dwutygodniowe, specjalne menu z wykorzystaniem dżemów Extra Kwaśnych Łowicz w dwóch wyjątkowych smakach - wiśni z czarną porzeczką oraz kwaśnego jabłka. W menu znajdziemy zarówno słodkie, jak i słone pozycje, takie jak pancakes, burger czy milkshake. Menu dostępne jest przez dwa tygodnie od 15 do 28 maja w sieci restauracji Mr Pancake w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie i Szczecinie. Jako dopełnienie działań powstała limitowana seria ubrań w kolaboracji z FoodX nawiązująca do kwaśnego menu.

Druga część kampanii obejmuje działania content marketingowe oraz influencerskie. Wokalistka Saszan i producent muzyczny Francis nagrali piosenkę wraz z teledyskiem - „Kwaśny Smak”. Utwór będzie miał swoją premierę już 31.05 o północy, a teledysk pojawi się 31 maja o 10:00 na YouTube.

ilustracjastrzałka

Dodatkowo w ramach promocji Dżemów Extra Kwaśnych marki Łowicz prowadzone są współprace z kilkudziesięcioma influencerami z kategorii food, comedy, lifestyle czy muzyka.

Za koncept kreatywny oraz realizację odpowiada Agencja DDOB.

ilustracjastrzałka

Źródło: DDOB

www.ddob.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764