logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Extra Kwaśne Dżemy Łowicz ruszają z kampanią influencerską do Generacji Z

  PR 25.05.2023, przeczytano 358 razy
ilustracjastrzałka
Fot. Mr.Pancake i Katarzyna Plachecka

W maju wystartowała kampania promująca Extra Kwaśne Dżemy Łowicz. Niestandardowe działania obejmują m.in. dedykowane menu w sieci restauracji Pizza Boyz i Mr Pancake, limitowaną serię ubrań oraz nagranie piosenki wraz z teledyskiem przez trendujących artystów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/extra-kwasne-dzemy-lowicz-ruszaja-z-kampania-influencerska-do-generacji-z,400130,artykul.html

W ramach kampanii marka Łowicz weszła we współpracę z FoodX. W restauracjach Mr Pancake i Pizza Boyz w pięciu miastach dostępne jest dwutygodniowe, specjalne menu z wykorzystaniem dżemów Extra Kwaśnych Łowicz w dwóch wyjątkowych smakach - wiśni z czarną porzeczką oraz kwaśnego jabłka. W menu znajdziemy zarówno słodkie, jak i słone pozycje, takie jak pancakes, burger czy milkshake. Menu dostępne jest przez dwa tygodnie od 15 do 28 maja w sieci restauracji Mr Pancake w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie i Szczecinie. Jako dopełnienie działań powstała limitowana seria ubrań w kolaboracji z FoodX nawiązująca do kwaśnego menu.

Druga część kampanii obejmuje działania content marketingowe oraz influencerskie. Wokalistka Saszan i producent muzyczny Francis nagrali piosenkę wraz z teledyskiem - „Kwaśny Smak”. Utwór będzie miał swoją premierę już 31.05 o północy, a teledysk pojawi się 31 maja o 10:00 na YouTube.

ilustracjastrzałka

Dodatkowo w ramach promocji Dżemów Extra Kwaśnych marki Łowicz prowadzone są współprace z kilkudziesięcioma influencerami z kategorii food, comedy, lifestyle czy muzyka.

Za koncept kreatywny oraz realizację odpowiada Agencja DDOB.

ilustracjastrzałka

Źródło: DDOB

www.ddob.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Związek Firm Public Relations rozpoczyna kampanię employer brandingową skierowaną do wszystkich zainteresowanych pracą w public relations. Pod hasłem #PRCrush pragnie pokazać specyfikę pracy w branży PR z perspektywy zarówno młodych, jak i doświadczonych pracowników agencyjnych, ich klientów, a także dziennikarzy. Na oficjalnej stronie kampanii zfpr.pl/prcrush...
Kolejna edycja KTR After Hours  odbyła się w siedzibie VMLY&R Poland
Kolejne spotkanie z cyklu KTR After Hours odbyło się w warszawskim biurze VMLY&R Poland. Wydarzenie było skierowane do przedstawicieli branży kreatywnej. Gościem specjalnym wydarzenia był Dimitri Guerassimov, Chief Creative Officer w VMLY&R France.
Sarantis Polska S.A., właściciel marki Jan Niezbędny, zdecydował o przedłużeniu współpracy z  agencją KERRIS w zakresie obsługi kanałów Facebook i Instagram. W ramach nowej strategii, komunikacja marki skutecznie zaciekawiła odbiorców, demonstrując w deskryptywny sposób benefity i RTBs, co przełożyło się na wyniki efektywnościowe.
Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO Groupm CEE
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
Rankomat.pl promuje bezpieczne wakacje z polisą turystyczną
Przed nami rekordowe lato pod względem wakacyjnych wyjazdów. Od początku roku wycieczkę zagraniczną z biurem podróży kupiło o 40% osób więcej niż w tym samym okresie 2019 roku – ostatnim przed pandemią COVID-19. W odpowiedzi na wzmożone zainteresowanie wyjazdami, multiporównywarka ubezpieczeń i usług finansowych rankomat.pl startuje z wakacyjną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764