W maju wystartowała kampania promująca Extra Kwaśne Dżemy Łowicz. Niestandardowe działania obejmują m.in. dedykowane menu w sieci restauracji Pizza Boyz i Mr Pancake, limitowaną serię ubrań oraz nagranie piosenki wraz z teledyskiem przez trendujących artystów.
W ramach kampanii marka Łowicz weszła we współpracę z FoodX. W restauracjach Mr Pancake i Pizza Boyz w pięciu miastach dostępne jest dwutygodniowe, specjalne menu z wykorzystaniem dżemów Extra Kwaśnych Łowicz w dwóch wyjątkowych smakach - wiśni z czarną porzeczką oraz kwaśnego jabłka. W menu znajdziemy zarówno słodkie, jak i słone pozycje, takie jak pancakes, burger czy milkshake. Menu dostępne jest przez dwa tygodnie od 15 do 28 maja w sieci restauracji Mr Pancake w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie i Szczecinie. Jako dopełnienie działań powstała limitowana seria ubrań w kolaboracji z FoodX nawiązująca do kwaśnego menu.
Druga część kampanii obejmuje działania content marketingowe oraz influencerskie. Wokalistka Saszan i producent muzyczny Francis nagrali piosenkę wraz z teledyskiem - „Kwaśny Smak”. Utwór będzie miał swoją premierę już 31.05 o północy, a teledysk pojawi się 31 maja o 10:00 na YouTube.
Dodatkowo w ramach promocji Dżemów Extra Kwaśnych marki Łowicz prowadzone są współprace z kilkudziesięcioma influencerami z kategorii food, comedy, lifestyle czy muzyka.
Za koncept kreatywny oraz realizację odpowiada Agencja DDOB.
Źródło: DDOB