logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Extrahut zwycięzcą konkursu Exaw.pro za projekt Busylamp

  PR 22.06.2022, przeczytano 1235 razy
ilustracjastrzałka

ExtraHut, studio product design z grupy kapitałowej TenderHut wygrało tegoroczną edycję konkursu promującego projektantów UI/UX oraz Service Design EXAW.PRO. Zwycięski projekt jest realizowany przez studio dla BusyLamp, dostawcy oprogramowania dla branży prawnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/extrahut-zwyciezca-konkursu-exaw.pro-za-projekt-busylamp,396345,artykul.html

Rozwiązanie firmy BusyLamp, które służy do zarządzania projektami prawnymi o nazwie "Matter.Space" umożliwia zespołom prawników zwiększenie wydajności i ilości informacji poprzez centralizację i standaryzację gromadzenia wszystkich informacji dotyczących danej sprawy. Firma BusyLamp została niedawno przejęta przez Onit, wiodącego dostawcę rozwiązań w zakresie przepływu pracy dla przedsiębiorstw, w tym narzędzi do zarządzania prawnego i zarządzania cyklem życia umów.

Zakres prac zrealizowanych przez ExtraHut obejmuje zaprojektowanie interfejsu aplikacji, jak również całego zestawu rozwiązań wspierających korzystanie z produktu, testowanie i wdrożenie interfejsu oraz elementów użyteczności. Wewnętrzne prace projektowe zostały wykonane przez projektanta Maziara Rastegara, który od 10 lat zajmuje się projektowaniem wizualnym rozwiązań i kanałów cyfrowych BusyLamp.

- Bardzo się cieszę, że nasza projekt otrzymał takie wyróżnienie. Projekt Matter.Space był o tyle złożony, że wymagał od nas nie tylko dbałości o kwestie standardów i użyteczności UI/UX, ale także zachowania wypracowanych latami wzorców i wymogów branży prawnej wobec takich rozwiązań – wyjaśnia Dariusz Sawicki, Chief Operating Oficer w ExtraHut.

W procesie projektowania ExtraHut i BusyLamp pracują w jednym zespole. Tworzenie wizji dashboardu rozpoczęło się od wspólnego warsztatu , na którym każdy uczestnik mógł przedstawić swoją wizję strony głównej Matter.Space. Włącznie z tym, jak użytkownicy powinni wchodzić z nim w interakcję w idealnym środowisku. To bardzo dobry fundament konieczny do budowy wysoko skalowalnych rozwiązań klasy enterprise.

Projekt został przeprowadzony metodyką Lean UX, w dwutygodniowych sprintach, przy ścisłej współpracy z teamem deweloperskim pracującym w Scrum. W okresie implementacji prace prowadzono metodą Just In Time co pozwalało na to by zaprojektowane moduły natychmiast trafiały do wdrożenia i mogły być walidowane i testowane.

- Czuję, że to nasza wspólna nagroda. Współpraca z ExtraHut to przede wszystkim bardzo produktywny czas. Wspólny warsztat z elementami design sprint to był doskonały pomysł ze strony ExtraHut bo w ten sposób cały zespół BusyLamp mógł przyczynić się do finalnego efektu. Naszymi klientami są kancelarie, działy prawne dużych firm. Pod kierownictwem Cariny Smolick-Fischer, naszej dyrektor ds. zarządzania produktem (Matter Management), połączyliśmy naszą wiedzę merytoryczną z talentem projektowym ExtraHut, aby stworzyć rozwiązanie, które spełnia stale rosnące potrzeby i wyzwania takich zespołów prawnych - powiedział Rob MacAdam - wiceprezes ds. produktu, BusyLamp.

Źródło: ExtraHut

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764