logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Extrasprawni mobilizują noworocznie do działania

  PR 11.01.2021, przeczytano 265 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła akcja mająca  na celu łamanie stereotypów dotyczących  grupy osób niepełnosprawnych oraz pokazania , że niepełnosprawność wcale nie musi być słabością.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/extrasprawni-mobilizuja-noworocznie-do-dzialania,389787,artykul.html

Fundacja Avalon stojąca za pomysłem i akcją mobilizuje do  podejmowania postanowień noworocznych  i realizacji wszelkich zainteresowań, pasji i pomysłów poprzez hasło „Wystarczy zacząć”.

Bohaterami kampanii są Sebastian Luty (utytułowany kierowca rajdowy, sparaliżowany w 95%), Sylwester Wilk (trener sportowy, laureat Ninja Warrior, Runmageddon, uczestnik Tańca z Gwiazdami) oraz Szymon Klimza (pasjonat sportu, m.in. treningu wytrzymałościowego, narciarstwa alpejskiego, sitwake’a, biegów ekstremalnych, kolarstwa). Kampanię aktywnie wspiera Krzysztof Zalewski, jeden z najbardziej charakterystycznych głosów polskiej sceny muzycznej.

ilustracjastrzałka

Dzięki ich zaangażowaniu w projekt Avalon Extreme, Kampania EXTRAsrawni2020 nabrała rozpędu. Udało nam się zaangażować w projekt znane twarze polskiego show biznesu, które na swoich kanałach social mediowych wyrażą poparcie dla kampanii. Do akcji dołączyli m.in. Dagmara Kazimierska (bizneswoman) , Antek Królikowski (aktor), Krzysztof Hołowczyc (kierowca rajdowy), Damian Janikowski (zawodnik MMA), Monika Goździalska (prezenterka telewizyjna). Kampanię popierają, również, gwiazdy młodego pokolenia tj. uczestnicy I i II edycji show Love Island Polska, trenerzy personalni, modelki oraz inne znane i rozpoznawalne osoby z życia publicznego.

Wzorując się na zagranicznych niepełnosprawnych gwiazdach [Selma Blair (aktorka cierpi na stwardnienie rozsiane), Andrea Bocielli (niewidomy), Peter Dinklage (cierpi na karłowatość), Melanie Gaydos (urodziła się z zespołem wad genetycznych określanych mianem hipohydrotycznej dysplazji ektodermalnej), Amy Purdy (paraolimpijka, która w wyniku bakteryjnego zapalenia opon mózgowych doznała wstrząsu septycznego i musiała poddać się amputacji obu nóg)], nasi ambasadorzy oraz celebryci przyznają, że aby osiągnąć sukces w jakiejkolwiek dziedzinie #wystarczyzaczac, a niepełnosprawność to nie przeszkoda w rozwijaniu swoich pasji i kultywowaniu tego, co kochają robić.

Sylwester Wilk kilka minut po północy oświadczył się, jest więc najlepszym przykładem realizacji postanowień noworocznych.

Źródło: Fundacja Avalon

www.fundacjaavalon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Blum w trasie online - event w czasach pandemii
Wydarzenie Blum w trasie zmieniło tryb i pojawiło się online. Za to legalne zgromadzenie było odpowiedzialne wrocławskie OMI Media House.
Firma Epson została wysoko oceniona za działania na rzecz ochrony środowiska oraz transparentności.
Robert Kubica, kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen, ambasadorem marki Alfa Romeo w Polsce
Po ogłoszeniu 5-letniej gwarancji na wszystkie nowe samochody, Alfa Romeo prezentuje drugi filar nowej strategii marki w Polsce. Ambasadorem marki zostaje Robert Kubica, najsłynniejszy kierowca wyścigowy w Polsce i jednocześnie kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen.
CES 2021: Udoskonalone monitory LG z serii LG Ultra na 2021 rok
Prezentując podczas targów CES 2021 nową linię monitorów Ultra, firma LG Electronics umacnia swoją ugruntowaną już pozycję w segmencie monitorów premium. Najnowsze monitory z serii UltraGear, UltraWide i UltraFine opracowano z myślą o graczach, artystach oraz profesjonalistach. Zapewniają znakomitą produktywność oraz najwyższą satysfakcję z rozrywki, a tym...
Świąteczne piżamy z nawiązaniem do kampanii Coca-Coli
Coca-Cola połączyła siły z włoską marką Tezenis. W efekcie powstała świąteczna kolekcja bielizny nocnej i piżam, przeznaczona na zimowe wieczory. Każde ubranie nawiązuje do kampanii świątecznych Coca-Cola, które towarzyszą nam już od 100 lat.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764