logo
WIADOMOŚCI

F.H.U.Minar w gronie Członków PIAP

Mateusz Zawiślak  PR 11.10.2017, przeczytano 180 razy

Firma Handlowo-Usługowa MINAR dołączyła do grona Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych we wrześniu br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/f.h.u.minar-w-gronie-czlonkow-piap,34060,artykul.html

- Zaproszenie naszej firmy do PIAP-u pozwoli na zaciśnienie wzajemnych relacji, zaprezentowanie partnerom koncepcji naszej oferty oraz pozwoli na szersze zapoznanie się z ofertą artykułów promocyjnych bezpośrednio od producentów jak i dostawców. Dla nas jest to krok w kierunku poszerzenia naszej oferty  i rozwoju w relacjach z klientami, oraz otwarcie się na nowe możliwości - mówi Armin Puchalla Właściciel  Firmy Handlowo-Usługowej "MINAR"
   
Firma Handlowo-Usługowa "MINAR" działa na rynku nieprzerwanie od 1999r. Specjalizuje się w dostarczaniu swoim Klientom najwyższej jakości produktów marketingowo-reklamowych, kalendarzy książkowych i ściennych.

Na specjalne życzenie Klienta wykonuje dowolne projekty graficzne oraz realizuje je wybraną techniką. Drukuje i dostarcza indywidualnie oznakowane gadżety reklamowe.

Na specjalne życzenie tworzy okazjonalne prezenty oznakowane logotypem, wraz z estetycznym opakowaniem. Współpracuje z szeroką gamą dostawców krajowych i zagranicznych, dzięki czemu każdy z Państwa znajdzie produkt dostosowany do swoich indywidualnych potrzeb i oczekiwań.

Siedziba firmy znajduje się w Zabrzu, jednak jest to firma o zasięgu ogólnopolskim i realizuje zamówienia niezależnie od dzielącej ich odległości.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 142 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone