logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

F1 Sport wraca do Gazeta.pl

  PR 06.07.2020, przeczytano 512 razy
ilustracja

Już jutro, 7 lipca br. premiera drugiego sezonu F1 Sport, czyli programu poświęconego wyścigom Formuły 1. Na widzów czekają znane im z pierwszego sezonu felietony i nowości, jak i specjalny segment poświęcony występom Roberta Kubicy w DTM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/f1-sport-wraca-do-gazeta.pl,387670,artykul.html

- Chociaż w Polsce największe emocje budzą sporty zespołowe - piłka nożna, siatkówka albo piłka ręczna, to sporty motorowe zdobywają coraz większe grono fanów. Pokazał to już pierwszy sezon F1 Sport, który był pierwszym tego typu eksperckim formatem na polskim YouTube. Świetnie oglądał się na Sport.pl i Gazeta.pl, a kolejne odcinki były najchętniej komentowanymi wideo na kanale Sport.pl w serwisie YouTube. Drugi sezon, wzbogacony o DTM, ma jeszcze większy potencjał – tłumaczy Taida Mrówczyńska, head of YouTube growth, Gazeta.pl.

F1 Sport to format wideo w ramach serwisu Sport.pl, który poświęcony jest najciekawszym wydarzeniom weekendowych zawodów Grand Prix Formuły 1, ze szczególnym uwzględnieniem występów Roberta Kubicy. W tym roku Polak będzie kierowcą testowym w F1. Wystartuje też w DTM, czyli Deutsche Tourenwagen Masters – najważniejszej w Niemczech i jednej z najbardziej prestiżowych w Europie serii wyścigowych samochodów. Program prowadzą dziennikarze Sport.pl: Michał Gąsiorowski, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich komentatorów Formuły 1 oraz Piotr Majchrzak, który dotychczas prowadził m.in. autorski program w czasie igrzysk olimpijskich „Majchrzak w Punkt K”, a teraz skupia się na tajnikach Formuły 1.

- Pierwszy sezon F1 Sport okazał się dużym sukcesem. Ponad 12 milionów wyświetleń, w tym prawie dwa miliony tylko w serwisie YouTube pokazują, że społeczność Formuły 1 czekała na taki magazyn. Obiecujemy, że w nowym sezonie nie zabraknie emocji związanych z F1 i Robertem Kubicą. W programie pojawią się sprawdzone formaty, jak również nowości - mówi Piotr Majchrzak, prowadzący F1 Sport, dziennikarz Sport.pl

W nowym sezonie formuła programu zostanie zmodyfikowana. Nie będzie już „Okrążenia toru”, czyli idealnego przejazdu po każdym torze w sezonie. Twórcy programu przyjrzą się natomiast temu, co sportowcy robią poza torem w przeglądzie ich mediów społecznościowych. Pojawią się także materiały z ciekawostkami ze świata F1 oraz specjalny segment poświęcony występom Kubicy w DTM.

Odcinki publikowane będą we wtorki o godzinie 13:00 po każdych weekendowych zawodach Grand Prix Formuły 1. Pierwszy z nich dostępny będzie jutro, 7 lipca br. Premiery F1 Sport można znaleźć na stronach Sport.pl i Gazeta.pl, a także w kanale Sport.pl w serwisie YouTube.

Pierwszy sezon F1 Sport liczył 21 odcinków oraz jeden odcinek specjalny i zgromadził 8,9 mln widzów na Sport.pl. Każdy odcinek oglądało średnio 400 tys. użytkowników w serwisie i 50 tys. na kanale w serwisie YouTubie.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764