logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

F1 Sport wraca do Gazeta.pl

  PR 06.07.2020, przeczytano 225 razy
ilustracja

Już jutro, 7 lipca br. premiera drugiego sezonu F1 Sport, czyli programu poświęconego wyścigom Formuły 1. Na widzów czekają znane im z pierwszego sezonu felietony i nowości, jak i specjalny segment poświęcony występom Roberta Kubicy w DTM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/f1-sport-wraca-do-gazeta.pl,387670,artykul.html

- Chociaż w Polsce największe emocje budzą sporty zespołowe - piłka nożna, siatkówka albo piłka ręczna, to sporty motorowe zdobywają coraz większe grono fanów. Pokazał to już pierwszy sezon F1 Sport, który był pierwszym tego typu eksperckim formatem na polskim YouTube. Świetnie oglądał się na Sport.pl i Gazeta.pl, a kolejne odcinki były najchętniej komentowanymi wideo na kanale Sport.pl w serwisie YouTube. Drugi sezon, wzbogacony o DTM, ma jeszcze większy potencjał – tłumaczy Taida Mrówczyńska, head of YouTube growth, Gazeta.pl.

F1 Sport to format wideo w ramach serwisu Sport.pl, który poświęcony jest najciekawszym wydarzeniom weekendowych zawodów Grand Prix Formuły 1, ze szczególnym uwzględnieniem występów Roberta Kubicy. W tym roku Polak będzie kierowcą testowym w F1. Wystartuje też w DTM, czyli Deutsche Tourenwagen Masters – najważniejszej w Niemczech i jednej z najbardziej prestiżowych w Europie serii wyścigowych samochodów. Program prowadzą dziennikarze Sport.pl: Michał Gąsiorowski, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich komentatorów Formuły 1 oraz Piotr Majchrzak, który dotychczas prowadził m.in. autorski program w czasie igrzysk olimpijskich „Majchrzak w Punkt K”, a teraz skupia się na tajnikach Formuły 1.

- Pierwszy sezon F1 Sport okazał się dużym sukcesem. Ponad 12 milionów wyświetleń, w tym prawie dwa miliony tylko w serwisie YouTube pokazują, że społeczność Formuły 1 czekała na taki magazyn. Obiecujemy, że w nowym sezonie nie zabraknie emocji związanych z F1 i Robertem Kubicą. W programie pojawią się sprawdzone formaty, jak również nowości - mówi Piotr Majchrzak, prowadzący F1 Sport, dziennikarz Sport.pl

W nowym sezonie formuła programu zostanie zmodyfikowana. Nie będzie już „Okrążenia toru”, czyli idealnego przejazdu po każdym torze w sezonie. Twórcy programu przyjrzą się natomiast temu, co sportowcy robią poza torem w przeglądzie ich mediów społecznościowych. Pojawią się także materiały z ciekawostkami ze świata F1 oraz specjalny segment poświęcony występom Kubicy w DTM.

Odcinki publikowane będą we wtorki o godzinie 13:00 po każdych weekendowych zawodach Grand Prix Formuły 1. Pierwszy z nich dostępny będzie jutro, 7 lipca br. Premiery F1 Sport można znaleźć na stronach Sport.pl i Gazeta.pl, a także w kanale Sport.pl w serwisie YouTube.

Pierwszy sezon F1 Sport liczył 21 odcinków oraz jeden odcinek specjalny i zgromadził 8,9 mln widzów na Sport.pl. Każdy odcinek oglądało średnio 400 tys. użytkowników w serwisie i 50 tys. na kanale w serwisie YouTubie.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową
Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka.
Od dwóch dekad Bankier.pl systematycznie zwiększa grono odbiorców oraz umacnia rynkową pozycję. Obecnie co miesiąc gromadzi średnio 3 miliony użytkowników, którzy generują ponad 80 milionów odsłon. Z okazji jubileuszu zyskał nowy layout strony głównej.
Gazeta.pl po raz kolejny wspiera akcję „Adoptuj Pszczołę”
Już jutro, 18 września br. strona główna Gazeta.pl opanowana zostanie przez pszczoły i trzmiele. W tym roku dołączą do nich także motyle, bo - jak zwraca uwagę Greenpeace Polska - zmniejsza się ich populacja. Gazeta.pl została głównym patronem medialnym akcji „Adoptuj Pszczołę”. Redakcja serwisu już po raz 6. angażuje się w inicjatywę Fundacji...
Agencja Melonet w Top20 stron traktujących o marketingu według Senuto
We wrześniu została wydana druga edycja raportu „TOP100 najlepiej widocznych serwisów marketingowych w Google” od Senuto – dostawcy wiodących aplikacji wspomagających działania SEO w sieci. Jego pierwsze wydanie pojawiło się w kwietniu 2019 roku ciesząc się zainteresowaniem w branży, stąd odsłona na rok 2020.
Pierwsze badanie polskich użytkowników Pinteresta
Pinterest coraz mocniej otwiera się na e-commerce w Polsce. Rośnie więc potrzeba poznania użytkowników tego medium. Jacy są polscy Pinnersi? Czy platforma ma potencjał sprzedażowy? Open Mobi przedstawia wnioski z przeprowadzonego niedawno badania.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764