K2 Web Systems, dostawca rozwiązań informatycznych dla przedsiębiorstw, zmieniło się w FABRITY. W nowej wizualizacji firma posługuje się wyraźnymi barwami w odcieniach czerwieni a także symboliką zegarmistrza, jubilera i kowala, których cechy nawiązują do działalności i kompetencji spółki. Nowe logo i identyfikację wizualną spółki przygotowała agencja K2, siostrzana spółka FABRITY z Grupy K2.
Zegarmistrz, jubiler i kowal
Nazwa FABRITY ma korzenie w łacińskim słowie fabri, który oznacza „twórcę”. Określenie to ma wyrażać, kim są pracownicy i czym zajmuje się spółka, czyli tworzeniem oprogramowania. W nowej identyfikacji wizualnej firma odwołuje się do tradycyjnych zawodów zegarmistrza, kowala i jubilera, podkreślając sposób powstawania rozwiązań, oferowanych przez firmę.
- Każde z naszych rozwiązań opracowujemy w dbałości o nawet najmniejszy szczegół, co obrazuje wykorzystanie w wizualizacjach motywu zegarmistrza. Każda usługa zazębia się z pozostałą, przy czym przy projektowaniu zwracamy uwagę na szatę graficzną, a więc wygląd aplikacji, stąd jubiler – komentuje Tomasz Burczyński, Prezes Zarządu FABRITY. – Z kolei kowal symbolizuje nasze ogromne doświadczenie, które zgromadziliśmy w ponad 10-letniej działalności, a więc także wszystkie dobre praktyki projektowania i wiedza inżynierów tworzących złożone rozwiązania biznesowe, stanowiące DNA naszej firmy – dodaje.
Wyrazista barwa
Kolorem przewodnim nowej wizualizacji są odcienie czerwieni. Dominują one w linii wizualnej, logo, stronie www oraz elementach graficznych, odwołujących się do wspomnianych klasycznych zawodów – Nowa wizualizacja firmy z pewnością bardzo się wyróżnia na rynku dostawców systemów informatycznych dla biznesu. Rozwiązania FABRITY od zawsze były projektowanie w trosce o odczucia odbiorców, a więc także wygląd i intuicyjność aplikacji, co wyróżniało spółkę. Nowa szata graficzna doskonale podkreśla interaktywność i nowoczesność FABRITY w podejściu do tworzenia swych rozwiązań – komentuje Tomasz Tomczyk, Prezes Zarządu Grupy K2.
Wartości
Wraz z nową identyfikacją, FABRITY precyzuje także cztery kluczowe wartości, które są podstawą działania spółki. 1. Zrównoważony wzrost, 2. Szacunek i dbałość o sukces biznesu klientów, 3. Stabilny i silny zespół ekspertów, 4.Pasja i zaangażowanie.
- Wszystkie tworzone przez nas systemy opierają się na realnych potrzebach przedsiębiorstw i wspierają realizacje zakładanych przez nie celów biznesowych – komentuje Tomasz Burczyński. – Tworzymy dedykowane rozwiązania, dopasowane nie tylko do potrzeb konkretnej branży, ale projektowane często według unikatowych potrzeb przedsiębiorstwa W swoich działaniach kładziemy nacisk na twórcze rozwiązywanie problemów i rzetelną realizację projektów. Nowa nazwa firmy – FABRITY - doskonale odzwierciedla nasze kluczowe wartości.
Nową identyfikację wizualną przygotowała agencja K2.
Źródło: FABRITY