logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fabrity: nowa nazwa i nowe logo K2 Web Systems

  PR 28.05.2014, przeczytano 3696 razy
ilustracjastrzałka

K2 Web Systems, dostawca rozwiązań informatycznych dla przedsiębiorstw, zmieniło się w FABRITY. W nowej wizualizacji firma posługuje się wyraźnymi barwami w odcieniach czerwieni a także symboliką zegarmistrza, jubilera i kowala, których cechy nawiązują do działalności i kompetencji spółki. Nowe logo i identyfikację wizualną spółki przygotowała agencja K2, siostrzana spółka FABRITY z Grupy K2.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fabrity%3A-nowa-nazwa-i-nowe-logo-k2-web-systems,21766,artykul.html

Zegarmistrz, jubiler i kowal

Nazwa FABRITY ma korzenie w łacińskim słowie fabri, który oznacza „twórcę”. Określenie to ma wyrażać, kim są pracownicy i czym zajmuje się spółka, czyli tworzeniem oprogramowania. W nowej identyfikacji wizualnej firma odwołuje się do tradycyjnych zawodów zegarmistrza, kowala i jubilera, podkreślając sposób powstawania rozwiązań, oferowanych przez firmę.

- Każde z naszych rozwiązań opracowujemy w dbałości o nawet najmniejszy szczegół, co obrazuje wykorzystanie w wizualizacjach motywu zegarmistrza. Każda usługa zazębia się z pozostałą, przy czym przy projektowaniu zwracamy uwagę na szatę graficzną, a więc wygląd aplikacji, stąd jubiler – komentuje Tomasz Burczyński, Prezes Zarządu FABRITY. – Z kolei kowal symbolizuje nasze ogromne doświadczenie, które zgromadziliśmy w ponad 10-letniej działalności, a więc także wszystkie dobre praktyki projektowania i wiedza inżynierów tworzących złożone rozwiązania biznesowe, stanowiące DNA naszej firmy – dodaje.

Wyrazista barwa

Kolorem przewodnim nowej wizualizacji są odcienie czerwieni. Dominują one w linii wizualnej, logo, stronie www oraz elementach graficznych, odwołujących się do wspomnianych klasycznych zawodów – Nowa wizualizacja firmy z pewnością bardzo się wyróżnia na rynku dostawców systemów informatycznych dla biznesu. Rozwiązania FABRITY od zawsze były projektowanie w trosce o odczucia odbiorców, a więc także wygląd i intuicyjność aplikacji, co wyróżniało spółkę. Nowa szata graficzna doskonale podkreśla interaktywność i nowoczesność FABRITY w podejściu do tworzenia swych rozwiązań – komentuje Tomasz Tomczyk, Prezes Zarządu Grupy K2.

Wartości

Wraz z nową identyfikacją, FABRITY precyzuje także cztery kluczowe wartości, które są podstawą działania spółki. 1. Zrównoważony wzrost, 2. Szacunek i dbałość o sukces biznesu klientów, 3. Stabilny i silny zespół ekspertów, 4.Pasja i zaangażowanie.

- Wszystkie tworzone przez nas systemy opierają się na realnych potrzebach przedsiębiorstw i wspierają realizacje zakładanych przez nie celów biznesowych – komentuje Tomasz Burczyński. – Tworzymy dedykowane rozwiązania, dopasowane nie tylko do potrzeb konkretnej branży, ale projektowane często według unikatowych potrzeb przedsiębiorstwa W swoich działaniach kładziemy nacisk na twórcze rozwiązywanie problemów i rzetelną realizację projektów. Nowa nazwa firmy – FABRITY - doskonale odzwierciedla nasze kluczowe wartości.

Nową identyfikację wizualną przygotowała agencja K2.

Źródło: FABRITY

http://fabrity.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764