logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS

  PR 21.05.2025, przeczytano 416 razy
ilustracjastrzałka

STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we go”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fabrizio-romano-oglasza-transfery-w-kampanii-sts,408920,artykul.html

STS w swoją najnowszą akcję zaangażował Fabrizio Romano, włoskiego dziennikarza sportowego, który sławę zyskał dzięki podawaniu jako pierwszy informacji o transferach piłkarskich w całej Europie. Jego konto w serwisie X obserwowane jest przez ponad 24 miliony osób Romano znany jest ze swojego sloganu „Here we go!”, którego używa do sygnalizowania potwierdzenia transferu i nie inaczej jest w przypadku rekordowego transferu STS w postaci 5 mln zł, które trafią do graczy. W ramach współpracy z liderem rynku bukmacherskiego w Polsce, włoski dziennikarz będzie zapowiadał każdy transfer w wysokości miliona złotych, a także ujawniał szczegóły kolejnych wyzwań stojących przed graczami.

– Naszą kampanię promocyjną oparliśmy na bezprecedensowym transferze gotówki – aż 5 milionów złotych trafiło do klientów. To największy taki ruch w historii polskiej branży bukmacherskiej i zasługiwał na ogłoszenie z prawdziwym rozmachem. A jeśli chodzi o wielkie transfery, to nie ma lepszego eksperta niż Fabrizio Romano – człowiek, którego komunikaty śledzi cały piłkarski świat. To on jest ikoną newsów transferowych i symbolem wiarygodności. Dlatego to właśnie on ogłosił nasz 'transfer', dodając mu zasięgu i prestiżu – komentuje Dawid Pożoga, CMO w STS.

Akcja STS jest podzielona na pięć etapów i potrwa do 6 lipca. W każdym z nich do wykonania są zadania w ramach tygodniowych misji. Co ważne, po każdym z etapów (pierwszy potrwa 10 dni) gracze wezmą udział w podziale puli miliona złotych, co łącznie przełoży się aż na 5 milionów złotych, które trafią do osób biorących udział w zabawie. To jednak nie koniec, bo STS dołoży jeszcze pulę niespodziankę dla wszystkich tych, którzy wykonają komplet 25 zadań od maja do lipca.

Źródło: STS S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764