logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fabryka Komunikacji Społecznej promuje zdrową żywność

  PR 11.10.2012, przeczytano 4031 razy
ilustracjastrzałka
Logo kampanii

Fabryka Komunikacji Społecznej (FKS) rozpoczęła kampanię promującą zdrową żywność pod hasłem „Ekologiczne produkty gwarancją dobrego smaku” prowadzoną na rzecz Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Dziś swoją premierę ma spot z udziałem ambasadorów akcji – Magdaleny Kumorek i Artura Partyki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fabryka-komunikacji-spolecznej-promuje-zdrowa-zywnosc,16898,artykul.html

Kampania „Żywność ekologiczna gwarancją dobrego smaku” przygotowana została, by przekonać Polaków do produktów ekologicznych oraz zachęcić ich do większej dbałości o zdrową dietę. Nadrzędnym jej celem jest promocja znaku certyfikowanej żywności - „Euro-liścia”. Zielone logo umieszczone na opakowaniu gwarantuje, że produkt został wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami rolnictwa ekologicznego i jest sygnałem dla konsumentów, że mają do czynienia z produktem najwyższej jakości.

Ambasadorami akcji zostali, popularna aktorka Magdalena Kumorek oraz lekkoatleta Artur Partyka. Oboje wystąpili w dwóch 15-sekundowych spotach pilotujących akcję. Na potrzeby ich nagrania, filmowcy współpracujący z Fabryką Komunikacji Społecznej , stworzyli nieopodal konstancińskich tężni mini „eko-bazarek”, na którym swoje produkty sprzedawali producenci zdrowej żywności. Za scenariusz filmu odpowiadał Arkadiusz Majewski, zaś reżyserią i realizacją zdjęć zajął się Bartek Cierlica. Spoty po raz pierwszy zostały pokazane w trakcie trwania poznańskich targów Polagra, a ich emisja zaplanowana jest od czas od 8 do 15 grudnia tego roku.

Oprócz reklam przygotowana kilkanaście krótkich filmów edukacyjnych. Nagrywane  w gospodarstwach ekologicznych z udziałem kucharza Grzegorza Łapanowskiego, który poznaje tajniki zdrowej żywności i przyrządza z niej niecodzienne i pożywne potrawy. Filmy zostały wyreżyserowane przez Jacka Szymańskiego, który również zajmował się realizacją zdjęć wspólnie z Arkiem Stani.

Komunikacji dla całej akcji promocyjno-informacyjnej „Żywność ekologiczna gwarancją dobrego smaku” obejmuje również tytuły prasowe taki jak „Newsweek”, „Gala”, „Rzeczpospolita” czy „Gotuj krok po kroku”, jak również działania z zakresu e-PR -  tematyczny blog i fan page na Facebooku prowadzi Rafał Hornberger dietetyk oraz ekspert ds. żywienia.

Sopoty można obejrzeć pod adresem:
http://www.youtube.com/user/ZywnoscEkologiczna

Źródło: Fabryka Komunikacji Społecznej

www.gwarancja-dobrego-smaku.blogspot.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Nareszcie dobra kampania. Żywność ekologiczna w Polsce staje się coraz bardziej popularna, według ostatnich badań TNS na zlecenie Organic Farma Zdrowia, 4 % Polaków kupuje ją regulanie. Jak dla mnie jednak to wciąż mało! Ludzie po pierwsze nie mają świadomości, że ta żywność jest naprawdę zdrowa, że inwestując w nią mamy gwarancję WIĘCEJ JEDZENIA W JEDZENIU! A po drugie nie znamy certyfikatów, nie sprawdzamy ich, a nie można wierzyć na słowo, trzeba wierzyć na certyfikat! Dodam tylko, że uprawy ekologiczne pozwalają zmniejszyć pobranie azotanów i azotynów przez ludzki organizm o około 50 %. Fakty bronią się same.

avatar użytkownika
,

Droga Beciu_M, witamy w naszym skromnym serwisie. Cieszymy się, że postanowiłaś pośmiecić tutaj w ramach uprawiania złodziejstwa nazywanego "marketingiem szeptanym". Właśnie okradłaś nas z przestrzeni reklamowej oszukując naszych użytkowników. Zapewne skwapliwie zanotujesz sobie ten wpis i przedstawisz go swemu zleceniodawcy aby otrzymać stosowne honorarium. Miło nam, że mogliśmy być pomocni. To co - skoro jesteśmy tacy mili to może przedstawisz się bliżej i powiesz dla której agencji pracujesz?

P.S. zainteresowanych działalnością Beci_M odsyłamy do Googla - np. na hasło "Becia_M żywność"
  

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764