logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Facebook: Wyborowa wyprzedziła Bruce’a Willisa

  PR 07.12.2011, przeczytano 1811 razy

Fanpage marki Wyborowa – prowadzony przez agencję Adv.pl (Lemon Sky) z Grupy ADV – króluje wśród brandów alkoholowych na Facebooku! Profil zaskarbił zaufanie ponad 115 tys. fanów i zdetronizował dotychczasowego lidera – markę Sobieski, której nie pomogło wsparcie Bruce’a Willisa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/facebook%3A-wyborowa-wyprzedzila-brucea-willisa,14122,artykul.html

Stała interakcja z fanami, ciekawe informacje na profilu i smakowite receptury fantazyjnych drinków – to tylko namiastka dobrej zabawy z fanpage’em Wyborowej. Agencja Adv.pl (Lemon Sky) – realizująca działania w mediach społecznościowych na rzecz marki – zadbała, aby sympatycy profilu nie nudzili się.

„Działania w mediach społecznościowych wymagają nie tylko kompetencji i doświadczenia, ale także wyczucia w promowaniu marki. Dzięki pomysłowym i efektywnym rozwiązaniom proponowanym przez Adv.pl (Lemon Sky), maksymalnie wykorzystujemy potencjał social media. Realizowane przez nas projeky przynoszą korzyści zarówno naszym klientom. W tym momencie wg systemu FanpageTrender Wyborowa, Absolutni i Luksusowa z portfolio Pernod Ricard zajmują odpowiednio 1, 2 i 3 miejsce pod względem zaangażowania w swojej kategorii” – mówi Dino Metaxas, Digital and Direct Marketing Manager w Pernod Ricard.

Tajemnica niesłabnącej popularności projektów Adv.pl (Lemon Sky) na Facebooku tkwi w kreatywnym podejściu do komunikacji z e-społecznością, opartym na dwóch mocnych filarach – strategii i szerokiej wiedzy w dziedzinie social media.

„Projekty realizowane przez Adv.pl (Lemon Sky) to unikatowe połączenie dopasowanej do profilu marki strategii oraz intensywnej współpracy z Klientem. Liczba fanów markowych profili rośnie w szybkim tempie tylko dzięki konsekwentnym i przemyślanym działaniom. W efekcie pracy Adv.pl, sympatycy profilu zostają z marką na dłużej i z czasem stają się jej ambasadorami” – mówi Paweł Jędrak, Strategy Department Director z Adv.pl (Lemon Sky).

Agencja Adv.pl (Lemon Sky) z powodzeniem realizuje strategie nie tylko dla marki Wyborowa, ale także dla takich znanych brandów alkoholowych, jak Absolut, Jacob’s Creek, Malibu a także Luksusowej z portfolio Pernod Ricard.

Źródło: Adv.pl (Lemon Sky)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
Radosław Tarczyński z Eskimi do Veovee
Z początkiem kwietnia do zespołu Veovee dołączył Radosław Tarczyński, obejmując nowo utworzone stanowisko Businness Development Directora. Tarczyński będzie odpowiedzialny za stworzenie działu rozwiązań mobilnych dla klientów bezpośrednich ze szczególnym uwzględnieniem obszarów adgaming oraz adretail.
Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki należącej do Kompanii Piwowarskiej.
Kuba Kossut Dyrektorem Generalnym Adlook
Szybszy wzrost Adlook w obliczu utrzymujących się problemów branży związanych z prywatnością i zaostrzonymi przepisami - to sytuacja, z którą będzie mierzyć się firma pod przewodnictwem nowego Dyrektora Generalnego.
Luckyyou dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
Wystartowała kampania społeczna „Co za różnica?” promująca wolontariat na rzecz osób starszych i samotnych w ramach Programu „Obecność” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Za kompleksową realizację akcji odpowiada agencja LUCKYYOU.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764