logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

CASE STUDY: Facebook Ads - kampania Bluerank dla Promedica24

  PR 17.07.2019, przeczytano 639 razy

Ponad 3 razy więcej leadów przy 5-krotnie mniejszych wydatkach – taki wynik biznesowy osiągnęła kampania Facebook Ads prowadzona przez Bluerank dla Promedica24. Facebook właśnie opublikował studium przypadku tej kampanii jako ciekawy przykład sukcesu biznesowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/facebook-ads---kampania-bluerank-dla-promedica24,383272,artykul.html

Głównym celem działań na Facebooku było poszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy dla Promedica24. Następnie zachęcenie ich do pozostawienia danych kontaktowych w formularzu na specjalnie stworzonej do tego celu stronie www. Priorytetową grupą odbiorców były obywatelki Polski i Bułgarii, w wieku 35-60 lat, zamieszkałe na terenie swoich krajów oraz Niemiec. Zadaniem Bluerank była praca nad optymalizacją kampanii, poprzez wprowadzenie nowych rozwiązań, które przełożą się na wzrost liczby leadów, przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów ich uzyskania.

Ze strony Bluerank odpowiedzialny za kampanię był Konrad Wiśniewski, Social Ads Specialist. Konrad we współpracy z klientem stworzył strategię działań zakładającą maksymalne wykorzystanie automatyzacji, a kluczowym elementem kampanii było pełne wykorzystanie potencjału niestandardowych grup odbiorców (Custom Audiences). Dodatkowym czynnikiem prowadzącym do sukcesu było wykorzystanie kolejnego elementu automatyzacji, czyli poszukiwanie podobnych obiorców za pomocą funkcjonalności Lookalike Audiences.

- Bardzo się cieszymy, że oprócz bardzo dobrych wyników osiągniętych w kampanii i satysfakcji klienta, zyskaliśmy również uznanie samego Facebooka. Jeśli chodzi o korzystanie z automatyzacji, Facebook Ads oferuje wiele ciekawych kombinacji i możliwości, aby osiągnąć jeszcze lepsze wyniki z kampanii. Osiągnięcie każdego nowego celu pozwoliło nam myśleć o testowaniu nowych podejść, które przyczynią się do jeszcze bardziej znaczących ulepszeń w przyszłości. - Aneta Mondry-Gałecka, Performance Marketing Director

  • Pełne case study znajduje się TUTAJ[PDF]

Źródło: Bluerank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?  
Meta zapłaci miliardy? Pozwy reklamodawców i organizacji konsumenckich
W USA nawet siedem miliardów, a w UE do 4% rocznych przychodów. Tyle będzie na stole, gdy sądy zgodzą się z roszczeniami reklamodawców i organizacji konsumenckich. W USA skarżą się firmy, które przekonują, że zastosowany przez Metę wskaźnik zawyżał liczbę potencjalnych widzów ich materiałów aż o 400%.
Firmowa flota samochodowa jako dynamiczny nośnik reklamy
Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają...
Historia car wrappingu wg Antalis
Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…
Lechar z nową strategią komunikacji i tożsamością wizualną
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna stworzyła nowy, kompleksowy system tożsamości wizualnej oraz strategię komunikacji dla firmy Lechar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764