logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

CASE STUDY: Facebook Ads - kampania Bluerank dla Promedica24

  PR 17.07.2019, przeczytano 215 razy

Ponad 3 razy więcej leadów przy 5-krotnie mniejszych wydatkach – taki wynik biznesowy osiągnęła kampania Facebook Ads prowadzona przez Bluerank dla Promedica24. Facebook właśnie opublikował studium przypadku tej kampanii jako ciekawy przykład sukcesu biznesowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/facebook-ads---kampania-bluerank-dla-promedica24,383272,artykul.html

Głównym celem działań na Facebooku było poszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy dla Promedica24. Następnie zachęcenie ich do pozostawienia danych kontaktowych w formularzu na specjalnie stworzonej do tego celu stronie www. Priorytetową grupą odbiorców były obywatelki Polski i Bułgarii, w wieku 35-60 lat, zamieszkałe na terenie swoich krajów oraz Niemiec. Zadaniem Bluerank była praca nad optymalizacją kampanii, poprzez wprowadzenie nowych rozwiązań, które przełożą się na wzrost liczby leadów, przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów ich uzyskania.

Ze strony Bluerank odpowiedzialny za kampanię był Konrad Wiśniewski, Social Ads Specialist. Konrad we współpracy z klientem stworzył strategię działań zakładającą maksymalne wykorzystanie automatyzacji, a kluczowym elementem kampanii było pełne wykorzystanie potencjału niestandardowych grup odbiorców (Custom Audiences). Dodatkowym czynnikiem prowadzącym do sukcesu było wykorzystanie kolejnego elementu automatyzacji, czyli poszukiwanie podobnych obiorców za pomocą funkcjonalności Lookalike Audiences.

- Bardzo się cieszymy, że oprócz bardzo dobrych wyników osiągniętych w kampanii i satysfakcji klienta, zyskaliśmy również uznanie samego Facebooka. Jeśli chodzi o korzystanie z automatyzacji, Facebook Ads oferuje wiele ciekawych kombinacji i możliwości, aby osiągnąć jeszcze lepsze wyniki z kampanii. Osiągnięcie każdego nowego celu pozwoliło nam myśleć o testowaniu nowych podejść, które przyczynią się do jeszcze bardziej znaczących ulepszeń w przyszłości. - Aneta Mondry-Gałecka, Performance Marketing Director

  • Pełne case study znajduje się TUTAJ[PDF]

Źródło: Bluerank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Praca twórcza na etacie a utwór pracowniczy
Utwór pracowniczy to utwór stworzony przez pracownika w efekcie wykonywania przez niego obowiązków wynikających ze stosunku pracy. Masz umowę o pracę? To artykuł właśnie dla Ciebie. Z tego tekstu dowiesz się, jakie prawa wobec Twojego utworu ma pracodawca.
Strona nie działa na urządzeniach mobilnych? W Google raczej się już nie pojawi…
Uruchamiasz nową stronę lub sklep internetowy? Upewnij się, że zawarte tam treści wyświetlają się prawidłowo na urządzeniach mobilnych, bo to właśnie wersja mobilna witryny jest od lipca br. automatycznie indeksowana przez wyszukiwarkę Google. Jeśli pojawią się tam błędy, strona nie tylko nie ma co liczyć na wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania, ale może nawet w ogóle...
7 rozwiązań dla e - commerce, które zwiększą efektywność biznesu
Optymalizacja kluczowych procesów w branży eCommerce wymaga doboru odpowiednich narzędzi do wspierania działań biznesowych. Pozwalają one m.in. polepszyć obsługę klienta, zaoszczędzić czas, zwiększyć efektywność, czy nawet skalę sprzedaży. Oto przegląd najbardziej pomocnych narzędzi dla branży eCommerce.
Światło

Typografia na co dzień (6): Światło

Ist­nieje wśród typo­gra­fów prze­ko­na­nie, iż na osta­teczną czy­tel­ność i piękno składu wpływ mają nie tyle obiekty wydru­ko­wane, co prze­strzeń pomię­dzy nimi. Podob­nie jak pustka jest pod­stawą formy, świa­tło  pomię­dzy wier­szami, wyra­zami i zna­kami jest pod­stawą typo­gra­fii. Idąc tym tro­pem, zaj­miemy się dziś odstę­pami...
Jak powstała nowa odsłona Pracuj.pl?
Użytkownicy Pracuj.pl od kilku tygodni korzystają z nowej strony głównej serwisu. Oferuje ona, oprócz zmienionego wyglądu, m.in. lepszą personalizację proponowanych ofert pracy, szybki i sprawny dostęp do ogłoszeń, lepsze dostosowanie strony do urządzeń mobilnych oraz nową wyszukiwarkę. Jak przebiegały prace nad tym projektem? Co zadecydowało o jego kształcie? O...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764