logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PROGNOZA: Facebook będzie się kurczył

  PR 09.01.2013, przeczytano 1549 razy

Eksperci zgodnie prognozują, że liczba użytkowników Facebooka w Polsce wzrośnie w tym roku od 1 do 2 milionów w porównaniu do roku ubiegłego - podaje portal Interaktywnie.com. Mimo tego, widać już przesycenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/facebook-bedzie-sie-kurczyl,17642,artykul.html

- Jest miejsce na nowego gracza, a ten już powstaje. Nie wiem, czy jest na serwerach testowych, czy może dopiero na kartce papieru, ale prawa rządzące tym rynkiem się nie zmieniły, stary król w końcu odejdzie - twierdzi w Interaktywnie.com Jan Namedyński - Social Media Director z agencji Red8 Digital.

Podobnego zdania jest Norbert Kilen - Strategy Director w Think Kong. - W perspektywie kilku lat Facebook będzie się kurczył. Już teraz mówi się o powrocie do węższych społeczności, użytkownicy narzekają na nasycenie Facebooka sponsorowanymi komunikatami - prognozuje.

Skąd taki wniosek? Facebook będzie dalej rozwijać różne formy reklamy, a to powoli ma zniechęcać użytkowników do korzystania z serwisu.

Oprócz przyszłości Facebooka, Interaktywnie.com zapytał ekspertów o trendy w mediach społecznościowych w rozpoczynającym się roku. Również o to, jaka perspektywa czeka Google+.

- Google+ jest nieustannie aktualizowany, a niemal każda kolejna funkcjonalność jest bardzo wartościowa i udoskonala cały serwis. Cóż jednak z tego, skoro G+ pozostaje opuszczonym zakątkiem, gdzie poza grupką technologicznych geeków prawie nikt nie zagląda? Tak, Google+ jest według mnie bardzo dobrym produktem. Jednak nie potrafię sobie wyobrazić, co musiałoby się stać, by czas spędzany tam przez użytkowników wzrósł na miarę oczekiwań. Z pewnością nic takiego nie wydarzy się w 2013 roku - twierdzi Jędrzej Deryło, Strategy Menager agencji Link Me Up.

Źródło: Interaktywnie.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764