logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Facebook Neli Małej Reporterki zanotował wzrost o 455 proc.

  PR 03.04.2020, przeczytano 775 razy
ilustracjastrzałka

W czasie pandemii i restrykcji związanych z wychodzeniem z domu, Polacy chętniej niż dotychczas korzystają z Internetu. Platformy internetowe do oglądania seriali, filmów i programów, cieszą się przyrostem widzów na poziomie kilku milionów[1]. Jak to wygląda w social mediach?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/facebook-neli-malej-reporterki-zanotowal-wzrost-o-455-proc.,386420,artykul.html

Nela Mała Reporterka rozpoczęła dwutygodniowy cykl codziennych spotkań autorskich dla dzieci już 17 marca. Na swoim Facebooku opowiada dzieciom o swoich książkach, przygodach, prowadzi lekcje rysunku egzotycznych zwierząt i lepienia z plasteliny.

Wyniki oglądalności

Internetowe spotkania z Nelą cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród dzieci i rodziców. Na dzień 26 marca wyniki kształtują się następująco: prawie 300 tysięcy osób obejrzało materiały Neli, zaś zasięgi na jej fanpage wzrosły o 126%. Mała Reporterka może pochwalić się również wysokim stopniem zaangażowania odbiorców, aktywność dotycząca postów zwiększyła się o 455%, a tempo nowych polubień wzrosło o 253%[2].

- Nelę zdecydowanie wyróżnia ciekawy kontent. Ona sama jest jeszcze dzieckiem, więc najlepiej wie, co jest interesujące dla jej rówieśników i młodszego pokolenia. Dużym plusem jest jej spontaniczność, Nela nie działa według żadnych schematów, a dzieci to widzą i uwielbiają – wyjaśnia Agnieszka Sanecka z Willson Media, licencjodawcy tytułu Nela Mała Reporterka. Wirtualne spotkania z nastoletnią podróżniczką od kwietnia będą kontynuowane w nowej odsłonie, Nela wzbogaci je o kolejne tematy plastyczne, cały czas pozostając w sferze poznawania świata, zwierząt i edukacji.

Według badań z 2019 roku, około 80% Polaków korzysta z Internetu[3]. Spotkania online z piosenkarzami, aktorami oraz pisarzami zyskały ogromną popularność. Coraz więcej rozpoznawalnych osób decyduje się na organizowanie nieoficjalnych spotkań online ze swoimi fanami we własnym domu. Najpopularniejszymi do tego narzędziami są social media.

Źródło: Willson Media

Dodatkowe informacje:

[1] Dane wg serwisu Wirtualne Media, z dn. 30.03.2020.
[2] Dane z Facebookowego fanpage Nela Mała Reporterka za okres 28.02-26.03.2020
[3] Raport za rok 2019, przygotowany przez Ministerstwo Cyfryzacji.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa Polsat Plus gra z polską siatkówką przez kolejne siedem lat
Plus będzie Sponsorem Tytularnym PlusLigi mężczyzn i Sponsorem Strategicznym Tauron Ligi kobiet do 2028 r. Telewizja Polsat zapewniła sobie prawa do transmisji obu lig do 2028 r. Od nowego sezonu PlusLiga z nowym logo Plusa.
Szymon Jadczak laureatem Złotej Gruszki
Dziennikarz WP, Szymon Jadczak został nagrodzony Złotą Gruszką, jedną z najbardziej prestiżowych, dziennikarskich nagród w Krakowie.
W dniach 23-26 września w Warszawie odbędą się XXVI Targi Wydawców Katolickich, Uroczyste otwarcie Targów nastąpi 23 września o godz. 12.00 w Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie. W tym wydarzeniu tradycyjnie uczestniczy Telewizja Polska.
TVN Grupa Discovery zawsze spełniała wszystkie wymogi określone w ustawie o radiofonii i telewizji. Uchwała KRRiT ws. koncesji dla TVN24 jednoznacznie pokazuje, że nie było żadnego uzasadnienia dla jej odwlekania przez 19 miesięcy.
Juszes, czyli Justyna Żak, to youtuberka, instagramerka, oraz uczestniczka polskiej edycji reality show Big Brother. Influencerka, by dalej rozwijać swoje kanały społecznościowe dołączyła do LifeTube (grupa LTTM) największej sieci partnerskiej zrzeszającej twórców internetowych w Polsce. Menagerką Juszes została Justyna Zawadzka – Team Leaderka w Glow by...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764