logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Facebook Neli Małej Reporterki zanotował wzrost o 455 proc.

  PR 03.04.2020, przeczytano 965 razy
ilustracjastrzałka

W czasie pandemii i restrykcji związanych z wychodzeniem z domu, Polacy chętniej niż dotychczas korzystają z Internetu. Platformy internetowe do oglądania seriali, filmów i programów, cieszą się przyrostem widzów na poziomie kilku milionów[1]. Jak to wygląda w social mediach?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/facebook-neli-malej-reporterki-zanotowal-wzrost-o-455-proc.,386420,artykul.html

Nela Mała Reporterka rozpoczęła dwutygodniowy cykl codziennych spotkań autorskich dla dzieci już 17 marca. Na swoim Facebooku opowiada dzieciom o swoich książkach, przygodach, prowadzi lekcje rysunku egzotycznych zwierząt i lepienia z plasteliny.

Wyniki oglądalności

Internetowe spotkania z Nelą cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród dzieci i rodziców. Na dzień 26 marca wyniki kształtują się następująco: prawie 300 tysięcy osób obejrzało materiały Neli, zaś zasięgi na jej fanpage wzrosły o 126%. Mała Reporterka może pochwalić się również wysokim stopniem zaangażowania odbiorców, aktywność dotycząca postów zwiększyła się o 455%, a tempo nowych polubień wzrosło o 253%[2].

- Nelę zdecydowanie wyróżnia ciekawy kontent. Ona sama jest jeszcze dzieckiem, więc najlepiej wie, co jest interesujące dla jej rówieśników i młodszego pokolenia. Dużym plusem jest jej spontaniczność, Nela nie działa według żadnych schematów, a dzieci to widzą i uwielbiają – wyjaśnia Agnieszka Sanecka z Willson Media, licencjodawcy tytułu Nela Mała Reporterka. Wirtualne spotkania z nastoletnią podróżniczką od kwietnia będą kontynuowane w nowej odsłonie, Nela wzbogaci je o kolejne tematy plastyczne, cały czas pozostając w sferze poznawania świata, zwierząt i edukacji.

Według badań z 2019 roku, około 80% Polaków korzysta z Internetu[3]. Spotkania online z piosenkarzami, aktorami oraz pisarzami zyskały ogromną popularność. Coraz więcej rozpoznawalnych osób decyduje się na organizowanie nieoficjalnych spotkań online ze swoimi fanami we własnym domu. Najpopularniejszymi do tego narzędziami są social media.

Źródło: Willson Media

Dodatkowe informacje:

[1] Dane wg serwisu Wirtualne Media, z dn. 30.03.2020.
[2] Dane z Facebookowego fanpage Nela Mała Reporterka za okres 28.02-26.03.2020
[3] Raport za rok 2019, przygotowany przez Ministerstwo Cyfryzacji.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Isa Soares Tonight”: nowy program informacyjny CNN International
CNN International zapowiada nowy program informacyjny „Isa Soares Tonight”, który poprowadzi wyróżniona Emmy dziennikarka Isa Soares. Program wejdzie do europejskiej ramówki stacji 4 lipca i będzie nadawany w regionie EMEA na żywo z siedziby CNN w Londynie co tydzień o godz. 20:00 CET.
Już od najbliższego poniedziałku, 4 lipca br. w ramówce Radia TOK FM znajdą się dwa nowe programy. Audycje „Przewodnik o podróżach” oraz „Przewodnik o kuchni” to nowe, letnie propozycje dla słuchaczy stacji. W czasie wakacji na antenie Radia TOK FM pojawi się również dodatkowe wydanie programu „Jeszcze Więcej Sportu”, a zmianie...
63 proc. ankietowanych dziewcząt doświadczyło różnych form nękania w mediach społecznościowych. 38 proc. osób z niepełnosprawnościami padło ofiarą mowy nienawiści w ciągu 12 miesięcy poprzedzających badanie – czytamy w raporcie Think Tanku Parlamentu Europejskiego.
Patrycja Pupiec z redakcji Poradnikzdrowie.pl została laureatką I nagrody w kategorii „Nowotwór - przełamać strach, wygrać życie”. Nasza redakcyjna koleżanka została nagrodzona za artykuł „Ignorancja a może niewiedza? Dlaczego kobiety umierają na raka?”.
Od 28 czerwca anglojęzyczny kanał TVP World jest dostępny bezpłatnie dla odbiorców telewizji naziemnej w Estonii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764