logo
WIADOMOŚCI

Facebook testuje moduł wiadomości lokalnych

redakcja   12.01.2018, przeczytano 474 razy

Facebook testuje moduł służący do wyświetlania wiadomości i wydarzeń lokalnych. Obecnie funkcja dostępna jest jedynie dla lokalizacji w USA i jest częścią inicjatywy koncernu na rzecz poprawy jakości treści w serwisie - poinformował serwis Recode.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/facebook-testuje-modul-wiadomosci-lokalnych,35103,artykul.html

Funkcja "Today In" jest obecnie testowana w sześciu miastach Stanów Zjednoczonych, między innymi - w Nowym Orleanie.

Życzeniem Facebooka jest, aby ludzie, którzy mieszkają na obszarach, w których nowa funkcja serwisu jest dostępna, mogli za jej pomocą uzyskiwać dostęp do informacji pochodzących od lokalnych wydawców, ostrzeżeń od miejscowych władz, czy zapowiedzi ważnych wydarzeń ze świata kultury, sportu i polityki.

Sekcja "Today In" będzie wypełniona informacjami, które zbudowane będą na bazie działania algorytmów sztucznej inteligencji. Wydawcy, od których treści pojawią się w "Today In", będą wcześniej musieli być zweryfikowani i zaaprobowani przez dział Facebooka odpowiedzialny za współpracę z mediami, nadzorowany przez związanego wcześniej z NBC Campbella Browna.

Moduł "Today In" to kolejna funkcja związana z dostarczaniem informacji, która jest częścią wysiłków Facebooka zmierzających w stronę oczyszczenia serwisu z fałszywych, bądź mylących treści. Weryfikacja wydawców powinna wspomóc walkę z dezinformacją w serwisie - mówią przedstawiciele firmy.

Źródło: Kurier PAP

www.kurier.pap.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
herrero, 13.01.2018

Przecież mogą uzyskać informacje od lokalnych wydawców, BEZ udziału facebooka.

Można więc z całą pewnością napisać, że życzeniem fb jest, aby robili to z poziomu FB i nie ma w tym ani krztyny troski o poziom poinformowania lokalnego społeczności lokalnych.

avatar użytkownika
redakcja, 14.01.2018

A w dostarczaniu społecznościom lokalnym lokalnych wypieków i wyrobów wędliniarskich jest troska o jakość żywienia?  

avatar użytkownika
herrero, 14.01.2018

"Życzeniem Facebooka jest, aby ludzie, mogli za jej pomocą uzyskiwać dostęp do informacji pochodzących od lokalnych wydawców"


Widziałeś, żeby podobne brednie publikowały piekarnie czy masarnie?  

avatar użytkownika
redakcja, 14.01.2018

Co druga notka PR producenta z branży spożywczej obfituje w takie historyjki. Facebook nie różni się tutaj niczym od innych firm. Producenci żywności komunikują że dbają o Twoje zdrowie, producenci telewizorów dostarczają Ci "rozrywki" a nie wyświetlacza z elektronicznymi flakami i pilotem, a media, w tym Facebook mogą troszczyć się i o Twoją rozrywkę i np. serwowanie Ci całej prawdy całą dobę.  

avatar użytkownika
herrero, 14.01.2018

Żyjesz w świecie bredni i nie tylko zacząłeś w nie wierzyć, ale też usiłujesz namówić do ślepej wiary zdrowo myślących ludzi.

avatar użytkownika
redakcja, 15.01.2018

Zdrowie i higieniczny tryb życia to podstawa. Cukier krzepi, Facobook informuje, cholesterol szkodzi.  

avatar użytkownika
herrero, 15.01.2018

Jedyne co fb robi, to nieustająca walka o zatrzymanie usera, za wszelką cenę, w obrębie serwisu. Ze szkodą dla usera, dla innych uczestników tej zabawy a w konsekwencji dla samego fb.
Tendencja zaczyna być dostrzegana, analizowana, a co mądrzejsi duzi gracze, w kontekście braku widoków na jakiekolwiek korzyści płynące z tego modelu współpracy, już podejmują działania korygujące.
A mniejszych nie stać na tę grę długofalowo i też prędzej czy później odpadną.

Kto zostanie?  

avatar użytkownika
redakcja, 15.01.2018

To na Facebooku są jacyś duzi gracze? Cóż oni tam takiego robią skoro twierdzisz, że Facebook nie jest nikomu do celów reklamowych potrzebny?  

avatar użytkownika
herrero, 15.01.2018

Wczoraj pewnien specjalista sm chwalił się print screenem, wg którego wydał w ciągu tygodnia na reklamę na fb ponad 60 tysięcy. Z budżetu klienta.

Zaskakująco, po pytaniu o to, jakich korzyści w zamian się spodziewa, zamilkł.



Umiem odróżnić obecność na fb od aktywności różnego stopnia na fb czy angażowania środków finansowych na fb. Ty najwyraźniej jeszcze tego nie umiesz.  

avatar użytkownika
redakcja, 15.01.2018

Odróżnić obecność na fb od aktywności różnego stopnia, mówisz? To chyba faktycznie przerasta możliwości przeciętniaków...  

avatar użytkownika
herrero, 16.01.2018

W wolnej chwili zastanów się nad korzyściami, jakie przynosi Ci obecność na fb.
A najlepiej POLICZ koszty obecności tam i zyski z tej obecności wynikające.

A jeśli nie umiesz, w wolnym czasie poczytaj ludzi, którzy pomimo korzystania z fb, umieją krytycznie ocenić jego możliwości i wpływ na rzeczywistość.
Będziesz umiał ich znaleźć, jesteś przeciętniakiem z ambicjami.
  

Najnowsze w tym dziale:

Napoleoncat rusza na podbój Japonii
Z początkiem maja, platforma do zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych NapoleonCat, będzie uczestniczyć w Japan IT Week 2018. Międzynarodowe targi branży IT/ICT odbędą się pomiędzy 9 a 11 maja.
Meetrics, oferujący dotychczas na Facebooku weryfikację reklam display, rozszerzy ją o weryfikację reklam wideo, zarówno na samym Facebooku, jak i w Instagramie.
Dominika Karoń PR Managerem Istv Media
Dominika Karoń objęła nowo otworzone stanowisko PR managera w domu produkcyjnym ISTV Media. Odpowiada za wszystkie działania z zakresu public relations: stworzenie oraz realizację strategii komunikacji, kontakty z mediami, koordynację kanałów społecznościowych.
Netflix wspiera lokalnych twórców, przedstawiając widzom na całym świecie nowe, wyjątkowe produkcje z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
Havas Media Group powołuje DBI
Havas Media Group powołało nową jednostkę analityczną DBI (Data Business Intelligence) wyspecjalizowaną w diagnozie potrzeb klientów w zakresie danych, wykorzystując do tego autorskie narzędzie modelowania stopnia dojrzałości organizacji w agregacji i przetwarzaniu danych – „Data Mature Profile”.
 
piątek 20.04.2018, 55 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone