logo
WIADOMOŚCI

Facebook testuje moduł wiadomości lokalnych

   12.01.2018, przeczytano 552 razy

Facebook testuje moduł służący do wyświetlania wiadomości i wydarzeń lokalnych. Obecnie funkcja dostępna jest jedynie dla lokalizacji w USA i jest częścią inicjatywy koncernu na rzecz poprawy jakości treści w serwisie - poinformował serwis Recode.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/facebook-testuje-modul-wiadomosci-lokalnych,35103,artykul.html

Funkcja "Today In" jest obecnie testowana w sześciu miastach Stanów Zjednoczonych, między innymi - w Nowym Orleanie.

Życzeniem Facebooka jest, aby ludzie, którzy mieszkają na obszarach, w których nowa funkcja serwisu jest dostępna, mogli za jej pomocą uzyskiwać dostęp do informacji pochodzących od lokalnych wydawców, ostrzeżeń od miejscowych władz, czy zapowiedzi ważnych wydarzeń ze świata kultury, sportu i polityki.

Sekcja "Today In" będzie wypełniona informacjami, które zbudowane będą na bazie działania algorytmów sztucznej inteligencji. Wydawcy, od których treści pojawią się w "Today In", będą wcześniej musieli być zweryfikowani i zaaprobowani przez dział Facebooka odpowiedzialny za współpracę z mediami, nadzorowany przez związanego wcześniej z NBC Campbella Browna.

Moduł "Today In" to kolejna funkcja związana z dostarczaniem informacji, która jest częścią wysiłków Facebooka zmierzających w stronę oczyszczenia serwisu z fałszywych, bądź mylących treści. Weryfikacja wydawców powinna wspomóc walkę z dezinformacją w serwisie - mówią przedstawiciele firmy.

Źródło: Kurier PAP

www.kurier.pap.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Przecież mogą uzyskać informacje od lokalnych wydawców, BEZ udziału facebooka.

Można więc z całą pewnością napisać, że życzeniem fb jest, aby robili to z poziomu FB i nie ma w tym ani krztyny troski o poziom poinformowania lokalnego społeczności lokalnych.

avatar użytkownika
,

A w dostarczaniu społecznościom lokalnym lokalnych wypieków i wyrobów wędliniarskich jest troska o jakość żywienia?  

,

"Życzeniem Facebooka jest, aby ludzie, mogli za jej pomocą uzyskiwać dostęp do informacji pochodzących od lokalnych wydawców"


Widziałeś, żeby podobne brednie publikowały piekarnie czy masarnie?
  

avatar użytkownika
,

Co druga notka PR producenta z branży spożywczej obfituje w takie historyjki. Facebook nie różni się tutaj niczym od innych firm. Producenci żywności komunikują że dbają o Twoje zdrowie, producenci telewizorów dostarczają Ci "rozrywki" a nie wyświetlacza z elektronicznymi flakami i pilotem, a media, w tym Facebook mogą troszczyć się i o Twoją rozrywkę i np. serwowanie Ci całej prawdy całą dobę.  

,

Żyjesz w świecie bredni i nie tylko zacząłeś w nie wierzyć, ale też usiłujesz namówić do ślepej wiary zdrowo myślących ludzi.

avatar użytkownika
,

Zdrowie i higieniczny tryb życia to podstawa. Cukier krzepi, Facobook informuje, cholesterol szkodzi.  

,

Jedyne co fb robi, to nieustająca walka o zatrzymanie usera, za wszelką cenę, w obrębie serwisu. Ze szkodą dla usera, dla innych uczestników tej zabawy a w konsekwencji dla samego fb.
Tendencja zaczyna być dostrzegana, analizowana, a co mądrzejsi duzi gracze, w kontekście braku widoków na jakiekolwiek korzyści płynące z tego modelu współpracy, już podejmują działania korygujące.
A mniejszych nie stać na tę grę długofalowo i też prędzej czy później odpadną.

Kto zostanie?
  

avatar użytkownika
,

To na Facebooku są jacyś duzi gracze? Cóż oni tam takiego robią skoro twierdzisz, że Facebook nie jest nikomu do celów reklamowych potrzebny?  

,

Wczoraj pewnien specjalista sm chwalił się print screenem, wg którego wydał w ciągu tygodnia na reklamę na fb ponad 60 tysięcy. Z budżetu klienta.

Zaskakująco, po pytaniu o to, jakich korzyści w zamian się spodziewa, zamilkł.



Umiem odróżnić obecność na fb od aktywności różnego stopnia na fb czy angażowania środków finansowych na fb. Ty najwyraźniej jeszcze tego nie umiesz.
  

avatar użytkownika
,

Odróżnić obecność na fb od aktywności różnego stopnia, mówisz? To chyba faktycznie przerasta możliwości przeciętniaków...  

,

W wolnej chwili zastanów się nad korzyściami, jakie przynosi Ci obecność na fb.
A najlepiej POLICZ koszty obecności tam i zyski z tej obecności wynikające.

A jeśli nie umiesz, w wolnym czasie poczytaj ludzi, którzy pomimo korzystania z fb, umieją krytycznie ocenić jego możliwości i wpływ na rzeczywistość.
Będziesz umiał ich znaleźć, jesteś przeciętniakiem z ambicjami.
  

Najnowsze w tym dziale:

Badanie: Polacy kochają smartfony
Prawie połowa Polaków (48 proc.) według badań Kantar TNS korzysta ze smartfonów ponad 2 godziny dziennie. Chcemy mieć takie urządzenia zawsze pod ręką. Aż 95 proc. właścicieli smartfonów nie rozstaje się z nim, wychodząc z domu. Czy jesteśmy społeczeństwem uzależnionym od telefonu komórkowego?
T1 powiększa zespół i przedstawia nową ofertę produktową
T1, dział reklamy cyfrowej Turner International, powiększa zespół i wprowadza nowy pakiet produktów dostępnych na całym świecie. Fiona McKinnon awansowała na stanowisko General Managera. Wspierać ją będzie Krane Jeffery, Senior Commercial Director, odpowiedzialny za działania sprzedażowe i współpracę z markami.
Nowe kanały telewizyjne w ofercie Netii
W Telewizji Osobistej Netii dostępne są aż cztery nowe kanały, w tym Polsat Rodzina, który właśnie rozpoczął nadawanie. Ponadto do oferty weszły: Polsat Games, TV Okazje, wPolsce.pl. Łącznie w ofercie Netii jest 214 kanałów, w tym 119 w HD.
Spółki Knowledgehub na Web Summit 2018
Web Summit to największe i najważniejsze wydarzenie technologiczne na świecie. Uczestnikami imprezy są zarówno przedstawiciele gigantów, m.in. Microsoft czy Amazon, jak i właściciele startupów oraz małych firm, które stawiają pierwsze kroki na rynku. Z każdym rokiem Web Summit skupia licznych wystawców i ekspertów z różnych...
Wyniki badania Gemius/PBI za wrzesień 2018
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone