logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Faceci ubierają kobiety w nowym programie TVN Style

  PR 08.11.2019, przeczytano 330 razy
ilustracjastrzałka

Wielu panów ma sporo do powiedzenia na temat garderoby swojej partnerki. Teraz każdy z nich może sprawdzić swoje umiejętności w nowym programie TVN Style. W jednym odcinku wezmą udział dwie pary. Obaj mężczyźni staną przed nie lada wyzwaniem! Będą musieli wystylizować swoje ukochane od stóp do głów. One albo zaakceptują w ciemno wybrane przez panów ubrania i dodatki, albo zwrócą się o pomoc do profesjonalnej stylistki gwiazd Kasi Baran.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/faceci-ubieraja-kobiety-w-nowym-programie-tvn-style,384644,artykul.html

Nie będzie łatwo! Dokonania kreatora mody amatora będą podpatrywały i komentowały osoby bliskie każdej parze. Kiedy wszystko będzie już gotowe, do akcji wkroczy prowadząca, która oceni dobór ubrań pod kątem dopasowania do urody i sylwetki bohaterki programu. Jeśli okaże się, że partner popełnił wiele błędów, Kasia wprowadzi zmiany, które pozwolą wydobyć atuty i ukryć ewentualne mankamenty jego partnerki.

Którą ze stylizacji wybierze uczestniczka programu? Tę stworzoną przez jej ukochanego mężczyznę, która może do niej nie pasować? Czy może pójdzie za radą profesjonalnej stylistki? Jak zareaguje partner, gdy kobieta nie zaakceptuje tego, co dla niej wybrał? Jedno spojrzenie w lustro i wszystko będzie jasne.

Związki z modą” to pierwszy program TVN Style, w którym miłość wkroczy do świata mody. Będzie dużo emocji, śmiechu, ale też modowych tricków przydatnych dla każdej kobiety.

Premiera pierwszego odcinka już 17 listopada o godzinie 12.30 w TVN Style.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już po raz 15. "Gazeta Wyborcza" wspólnie z Toyotą z okazji Dnia Dziecka przekaże pieniądze na szczytny cel. W poniedziałek, 1 czerwca br. wydanie "Wyborczej" ukaże się ze specjalną reklamą Toyoty, z której dochód pomoże podopiecznym Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą w Rabce-Zdroju. Działania wspierać będą autopromocja oraz...
 „Czarna księga PIS. Niszczenie Trójki” – magazyn Gazety Wyborczej
W piątek, 29 maja br. wraz „Gazetą Wyborczą” ukaże się dodatek „Niszczenie Trójki” – kolejna odsłona „Czarnej księgi PIS”, cyklu podsumowującego i komentującego działania partii rządzącej. W wydaniu będzie można przeczytać m.in. o kulisach aktualnych wydarzeń w Programie Trzecim Polskiego Radia i powodach, dla których z jej anteny znikają kultowe audycje czy...
25 maja stanowisko Digital Brand Managera w PMPG Polskie Media S.A. objął Marcin Gugała.  W tej roli będzie odpowiadał m.in. za wzrost liczby użytkowników serwisów wprost, ich zaangażowania i konwersji do bazy użytkowników treści płatnych.
Narzędzie wypracowane przez specjalistów z hyperCREW będzie analizować dane użytkowników mediów społecznościowych i wyciągać wnioski z ich aktywności. Ma służyć marketerom i agencjom do lepszego profilowania przekazów marketingowych i zwiększania ich efektywności. Fundusz Czysta3.vc właśnie zainwestował w jego rozwój milion złotych.
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2020r.
W 1. kwartale 2020 r. wpływy reklamowe Grupy Agora rosły szybciej niż na rynku, a przychody ze sprzedaży wydawnictw zwiększyły się m.in. dzięki intensywnie rozwijającej się prenumeracie cyfrowej „Gazety Wyborczej”. Działalność internetowa1, prasowa i radiowa Grupy odnotowały poprawę wyników, a oferty subskrypcyjne Wyborcza.pl i TOK FM osiągnęły...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764