logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa

  PR 07.02.2023, przeczytano 382 razy
ilustracjastrzałka

Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec i ksiądz. Wszystko po to, by zachować czystość.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fachowiec-w%E2%80%A6-konfesjonale%2C-czyli-kolejna-odslona-kampanii-atlasa,398903,artykul.html

Atlas od listopada ubiegłego roku prowadzi kampanię Gruntu NKP. To nowy produkt w ofercie firmy, który już zdobył serca Fachowców. A wszystko dzięki innowacyjnej formule SMART 5.0. Grunt posiada strukturę koloidalną, która w połączeniu z technologią żelową daje gwarancję czystości i zapewnia komfort pracy. Dostosowuje się do każdego podłoża, silnie je penetruje i wzmacnia, a co więcej nie wybłyszcza powierzchni i nie powoduje zacieków.

Dotychczas Grunt NKP promowano wielokanałowo, za pomocą specjalnych materiałów wizualnych odwołujących się do zachowania czystości, a także atrakcyjnej oferty promocyjnej. M.in. do końca lutego kupując Grunt NKP o pojemności 5 kg, drugi można otrzymać bezpłatnie w pakiecie. Teraz zdecydowano się na kolejny krok, który był zapowiadany pod koniec grudnia.

Nieszablonowy pomysł na promocję gruntu

Spot jest dostępny na kanale YouTube. Głównymi postaciami są Fachowiec, który przystępuje do spowiedzi oraz ksiądz. Konwencja oparta jest na dwuznaczności i hasłach nawiązujących do czystości.

– Grunty to kategoria nieoczywista – próżno szukać ciekawych kreacji reklamowych o tej tematyce. Jednak wieloletnie doświadczenie w pracy z fachowcami pozwala nam lepiej rozumieć ich potrzeby. I tutaj będę nieskromna, ale dzięki tej wiedzy umiemy tworzyć komunikację, która angażuje i skłania wykonawców do dyskusji. Poruszamy się w niestandardowych konceptach, ale tylko takie kampanie mogą zostać zauważone i być wspominane w branży przez lata - tłumaczy Aneta Dobrzyńska, kierownik komunikacji branżowej Grupy Atlas.

Projekt od pomysłu po promocję był realizowany przez Atlas wspólnie z KOMUNIKATOR Konrad Kacperczyk.

Kampania cieszy się dużym zainteresowaniem Fachowców. Ich reakcje i komentarze związane z dotychczasową komunikacją można znaleźć m.in. na grupie Atlas-zŁAPmy się! Tam wykonawcy chwalą się także się korzystaniem z promocji oraz doceniają właściwości nowego Gruntu NKP.

W ramach kampanii pojawią się kolejne nieszablonowe spoty reklamowe, które będą emitowane w pierwszej połowie 2023 roku.

Źródło: 38 Content Communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
Good One to nowa firm, która przystąpiła do grona firm członkowskich IAB Polska.
Marka Krispol Partnerem kanału Youtube „Pomysł na Dom”
O tym, że Polacy są wielkimi miłośnikami mediów społecznościowych nie trzeba nikogo przekonywać. Przemawia za tym fakt, że większość z nich nie wyobraża sobie dnia bez chwili poświęconej na przeglądnie Facebooka, Instagrama czy YouTube’a. Media społecznościowe pozwalają wypełnić wolny czas oraz są źródłem ciekawego i wartościowego contentu. Właśnie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764