logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa

  PR 07.02.2023, przeczytano 737 razy
ilustracjastrzałka

Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec i ksiądz. Wszystko po to, by zachować czystość.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fachowiec-w%E2%80%A6-konfesjonale%2C-czyli-kolejna-odslona-kampanii-atlasa,398903,artykul.html

Atlas od listopada ubiegłego roku prowadzi kampanię Gruntu NKP. To nowy produkt w ofercie firmy, który już zdobył serca Fachowców. A wszystko dzięki innowacyjnej formule SMART 5.0. Grunt posiada strukturę koloidalną, która w połączeniu z technologią żelową daje gwarancję czystości i zapewnia komfort pracy. Dostosowuje się do każdego podłoża, silnie je penetruje i wzmacnia, a co więcej nie wybłyszcza powierzchni i nie powoduje zacieków.

Dotychczas Grunt NKP promowano wielokanałowo, za pomocą specjalnych materiałów wizualnych odwołujących się do zachowania czystości, a także atrakcyjnej oferty promocyjnej. M.in. do końca lutego kupując Grunt NKP o pojemności 5 kg, drugi można otrzymać bezpłatnie w pakiecie. Teraz zdecydowano się na kolejny krok, który był zapowiadany pod koniec grudnia.

Nieszablonowy pomysł na promocję gruntu

Spot jest dostępny na kanale YouTube. Głównymi postaciami są Fachowiec, który przystępuje do spowiedzi oraz ksiądz. Konwencja oparta jest na dwuznaczności i hasłach nawiązujących do czystości.

– Grunty to kategoria nieoczywista – próżno szukać ciekawych kreacji reklamowych o tej tematyce. Jednak wieloletnie doświadczenie w pracy z fachowcami pozwala nam lepiej rozumieć ich potrzeby. I tutaj będę nieskromna, ale dzięki tej wiedzy umiemy tworzyć komunikację, która angażuje i skłania wykonawców do dyskusji. Poruszamy się w niestandardowych konceptach, ale tylko takie kampanie mogą zostać zauważone i być wspominane w branży przez lata - tłumaczy Aneta Dobrzyńska, kierownik komunikacji branżowej Grupy Atlas.

Projekt od pomysłu po promocję był realizowany przez Atlas wspólnie z KOMUNIKATOR Konrad Kacperczyk.

Kampania cieszy się dużym zainteresowaniem Fachowców. Ich reakcje i komentarze związane z dotychczasową komunikacją można znaleźć m.in. na grupie Atlas-zŁAPmy się! Tam wykonawcy chwalą się także się korzystaniem z promocji oraz doceniają właściwości nowego Gruntu NKP.

W ramach kampanii pojawią się kolejne nieszablonowe spoty reklamowe, które będą emitowane w pierwszej połowie 2023 roku.

Źródło: 38 Content Communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764